Napjainkban
Ma épp készülődtem amikor bejött a fűrdőszobába a barátom Martin (2 éve vagyunk együtt és 8 hónapja költöztünk össze) és megölelte.
-Szia kicsim.
-Szia Martin.Hogy aludtál?
-Hát ezután az éjszaka után nagyon jól. Mosojgott rám perverzül.Én meg csak néztem rá furán.
Az ellen nincs kétség hogy nagyon jó az ágyba ,de a kapcsolatunk az utóbbi időben csak a szexről szól,pedig épp ezért szerettem belé mert mindig törődött velem és ez mostanra nagyon megváltozott.
-Én megyek kicsim mert munka elött még be kell ugranom Zoéhoz.Legyen szép napod.
-Szia szerelmem szeretlek.
El is indultam zoéhoz ,de út közben írt hogy egy kávézóban találkozzunk.
-Szia Zoé!!
-Szia Csenge!!
Megöleltük egymást leültünk és rendeltünk mind ketten egy espressot.
-Mi a baj Csenge nagyon letört vagy ?
-Nem is tudom nem olyan jó mostanában a kapcsolatom Martinnal minden csak a szexről szól.
-Szegénykém, figyelj nyugodj meg szeret ő téged ez csak egy ilyen időszak változik ez majd.
-Remélem
-És mi a véleményed a holnapi új cég nyitórendezvényéről?
-Mért ez csak egy nyitó rendezvény minden hónapba van egy.
-Te nem is hallottad?
-Mit?
-Hát azt ,hogy haza jön a nagyvárosi Playboy Angliából.
-Mi van?Patrik haza jön?
-Igen.
-Hát erre nagyon kíváncsi leszek és a magyarázatára is hogy miért került éveken keresztül.Képzeld tavaly a Karácsonyi gálaestre is haza jött de végig kerűlt engem és nem is láttam sehol.
- Ne vedd magadra tudod milyen goromba
-Tudom , de akkor is a legjobb barátom volt és már kb. 5 éve nem is beszéltünk mert mindig kerűlt engem.
- Basszus mennünk kell mindjárt elkésünk.
-Bakker tényleg.
Mindig ez van ha mi beszélgetünk még szerencse hogy a családom cégénél dolgozunk így nem rúgnak ki minket még az ilyen hibáknál se.Oda értünk a munkába és neki álltunk a dolgaink az irodánk egymás mellet volt.UI.Remélem tetszik.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Az árnyékok mögött
RomanceBad romance‼️ Csak saját felelősségel ajánlom olvasni.‼️ Csúnya szavak és 🔞🔞🔞🔞.‼️‼️ Sorry a helyesírási hibákért,‼️‼️