16.

250 6 0
                                    

Csenge

Ma nagyon rosszúl ébredtem, fájt mindenem és a tegnapi napra vissza gondolva ez érthető.
És ilyenkor a legjobb terápia az ha beszélgetek a barátnőmmel, úgyhogy fel is hívom.
-Szia Zozi!Bocsi ha zavarlak , de van mára programod.
-Szia !Háááát végülis nincs. Miért?
-Nagyon jó lenne most beszélgetni egy kicsit,nem igazán érzem jól magam pláne ebben a házban.
-Úristen Csenge!! Mi történt? Azt hiszem hogy boldogan mesélsz majd .
-Hát ez egy nagyon hosszú történet.
-Okés akkor gyere át és megbeszéljük nálam addig is távol maradsz a háztól és ha jól gondolom akkor Patriktól is.
-Okés kb.egy óra múlva ott vagyok.

Gyorsan össze szedtem magam és el is indultam Zoéhoz.
-Sziaaa!- futott felém kiabálva majd megölelt.
-Sziaaa!- viszonoztam mind ezeket.
Már most jobban éreztem magam Zoénak olyan nyugtató a közelsége hogy elsem tudom mondani.Köszöntünk egymásnak majd csinált egy teát mindegyőnknek és leültünk beszélgetni.

Elmeséltem az egészet elejétől a végéig, Zoé egy kicsit megdöbbent.
-Jézusom nagyon sajnálom hogy ilyen pocsék volt a nász éjszakád, tudom hogy neked ez nagy álmod volt és az hogy Patrik mekkora egy önző,tuskó,segfej megdöbbentő jó nem ismerem olyan jól de ezt azért nem gondoltam volna.
-Hát én sem nagyon meglepődtem és fájt hogy egy régi jó barát és mostmár a férjem ezt csinálta velem.Én ott konkrétan megsemmisültem.A porba hullott az önbecsülésem.- mondtam már sírva.
-Jólva nyugodj meg én már ki is találtam hogy mit csinálunk ezzel a szeméttel. És tudod én mindig itt vagyok ha kellek.- ölelt magához.

-Nos , a tervem az ,hogy megbolondítjuk a csávót és a végén megőrűl majd érted , de te meg elutasítod.
-Ez egy nagyon jó ötlet , de ezt hogy csináljuk.
-Nagyon egyszerű, mindig kirívóan öltözöl és szexszisen viselkedsz egyszer már úgyis eljut arra a pontra hogy már nem tud majd neked ellen álni és te akkor majd szépen elutasítod.
-Okés , egy egy nagyon jó terv. Köszönöm hogy segítettél és meghallgattál.- öleltem meg.
- Ugyan ne hülyéskedj már ez az alap.-ölelt vissza.

Utánna még kicsit beszélgettünk majd haza indultam .És most elhatároztam hogy kikészítem az én drága,csodálatos férjecskémet.


UI.Bocsi hogy ilyen sokáig váratalak titeket, de ahhoz hogy írni tudjak először magamat kell megtalálni nem a szöveget. És ez most sikerült szóval jönnek az új részek.
És szeretném meg köszönni hogy még így is elolvassátok az írásaimat.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Az árnyékok mögött Donde viven las historias. Descúbrelo ahora