7.

288 8 0
                                    

A nap végére elfáradtam,nagyon sokat pakolásztam és felfedeztem a ház rejtelmeit.
Nap közben Martin nagyon sokszor keresett , de nem válaszoltam neki szerintem így könnyebb lesz neki elengedni.Amikor éppen készültem volna lefeküdni menni éppen haza ért Patrik.
-Szia Patrik-nem köszönt vissza. Még mindig nem akar velem szóba állni.

-Nézd én nagyon sajnálom azt hogy tőlem függ az álmod hidd el én sem szeretném ezt az egészet , de sajnos a szüleink ezt az egészet eltervezték a hátunk mögött.
-Ugyan már ne légy hülye kislány.Én ezt már réges rég tudom.Szerinted mért húztam el innen a csíkot?-mondta.

A szavai szíven ütöttek, csak azért ment el külföldre hogy megszabaduljon tőlem.Tőlem aki akkor a legjobb barátja volt.Ez az egész annyira elkeserítő hogy se szó se beszéd elindultam inkább a szobámba ahol nem kell látnom ennek az undorító embernek a fejét.

De amikor már majdnem a lépcsőhöz értem vissza rántott és a fülembe súgta.
-Tudod kislány innentől minden nap ilyen lesz ha én is ide költözök - mondta, majd elengedte  a karomat.
-Tudod én nem tudom megérteni hogy abból a kedves fiúból hogy válhattál ilyen undorító féreggé.-mondtam már sírva pedig nem akartam előtte sírni.És utánna felfutottam a szobámba magamra zártam az ajtót és a sírás annyira kifárasztott hogy végül elaludtam.

Másnap reggel amikor felébredtem nagyon nem éreztem jól magam fájt a fejem és hányingerem volt és még lázas is voltam. Szóltam az asszisztensemnek hogy ma nem megyek dolgozni így mondjon le minden mai találkozót.

Amikor fel akartam kelni kopogtak a szobám ajtaján.
-Ki az?- kiabáltam
-Én vagyok az kedvesem!-szólalt meg Mariann
-Hoztam neked egy kis reggelit.-Mondta miközben beengedtem.
-Köszönöm!Biztos jól fog esni ugyanis egy kicsit megfázhattam.
-Ó szegénykém , én tudom mi a megoldás ,főzök neked a csoda húslevesemből.
Rendben?
-Remdben van!-mondtam
Majd miután Mariann kiment felöltöztem és megcsináltam amit otthonról meg tudtam.

-Kedvesem kész lett a húsleves-kiabált Mariann.
Lementem és megettem, tényleg isteni volt.
-Köszönöm!-mondtam és elindultam volna a szobámba de így szólt.
-Angyalom az előbb hívott az apukád hogy szóljon hogy nemsokára meglátogat téged ,ugyanis hallotta hogy ma nem mentél dolgozni.
-Rendben!Köszönöm hogy szólt.




Ui.Szép napot mindenkinek!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Az árnyékok mögött Donde viven las historias. Descúbrelo ahora