Nem sokkal később meg is érkezett az apám.
-Szia kicsim!-ölelt meg.
-Szia apa!-öleltem vissza.
-Valami baj van? Hallottam hogy nem mentél be a céghez.
-Nincs semmi baj azon kívül hogy teljesen beteg vagyok és hogy egy szemét alakkal kell együtt élnem.
-Ne mond ezt kicsim ti egymásnak vagytok teremtve , kis korotokban is jól elvoltatok.
-Nem, apa ez nem így működik tudod, én nekem nem lenne bajom ezzel az egésszel ha már rég tudtam volna , de ti nem voltatok képesek elmondani pedig Patrik már évek óta tudja és épp ezért ment el. Ja és az hogy régen elvoltunk semmit nem jelent, ugyanis abból a kisfiúból egy értéktelen, szemét alak lett.És ugyan én elfogom viselni mert mindent az álmaimért,de ő ezt nagyon nem így fogja fel.-Ó dehogynem ő ezt pont így fogja fel ugyanis beszéltem vele és ő is végig fogja csinálni mert neki is fontosak az álmai.Ezért is fogadtunk egy rendezvény szervezőt aki megtervezni az esküvőt. Ha minden jól megy akkor jövőhéten összeházasodtok.
-De apa azt mondtátok hogy van egy hónapunk.
-Igen , de minek húzni az időt?
-Nem húzni akarom az időt csak erre én még nem vagyok felkészülve,pláne vele nem.
-Hát pedig ez úgy lesz ahogy mi elterveztük.
-Rendben van!-mondtam neki majd ott hagytam és felmentem a szobámba.Egy újabb depis nap,lett volna ha nem keres meg engem az én egyetlen barátnőm akiről teljesen elfeledkeztem.
-Szia Csenge!Te meg hová tűntél?
-Szia Zoé!Hát ugye tudod hogy a szüleink mit találtak ki a cégért cserébe, hát én ebbe bele mentem. Már úgysincs mit veszítenem, Martinnal a kapcsolatunk már nagyon a végét járta és nekem ez a cég az álmom.Csak egy baj van az hogy ez pont Patrikkal van nem tudom elmondani hogy mennyire megváltozott egy érzéketlen pöcs lett.-Hát Csenge nagyon sajnállak, de tudd hogy rám bármikor számíthatsz.
-Köszönöm!És előre jelzem hogy jövő héten nagyon nagy szükségem lesz rád.
-Mért?-kérdezte rémülten
-Azért mert az én drága apukám meglátogatott ugyanis egy kicsit megfáztam,és el is mondta hogy ők eldöntötték Patrik szüleivel hogy az esküvő jövő héten lesz.
-Ez nagyon dúrva!De ne aggódj ott leszek végig.
-Köszönöm hogy vagy nekem!!!
-Ez a barátnők dolga nem!!
-De akkor is nem is tudom mi lenne velem nélküled .
-Ne is foglalkozz semmivel pihen sokat és gyógyulj meg.Holnap elmegyek és meglátogatlak addig is jobbulást.
-Köszi!!Szius!
-Sziaaa!!UI.Na jönnek a fordulatok és mostmár egyre több lesz.Írjatok visszajelzéseket,gondolatokat.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Az árnyékok mögött
RomantizmBad romance‼️ Csak saját felelősségel ajánlom olvasni.‼️ Csúnya szavak és 🔞🔞🔞🔞.‼️‼️ Sorry a helyesírási hibákért,‼️‼️