A napok és a hetek nagyon gyorsan teltek.
Már két hónapja hogy össze vesztünk a baba kérdésen. Azóta nem igazán beszéltünk róla.
Elengedtem az egészet egy időre talán később Patrik is megérti hogy milyen gyönyörű dolog szülőnek lenni.Addig is élhetnénk a kis életüket, de sajnos egy ilyen család mellet lehetetlen, folyamatosan zaklatnak minket az unoka témával. És én akár hányszor próbálom elmagyarázni a helyzetet nem értik meg .
És most épp egy családi vacsorára tartunk Patrikkal.-Nézd Patrik valamit csinálni kell a szüleinkkel ez így nem mehet tovább valahogy le kell állítanunk őket .
-Meg kell nekik magyarázni hogy ezt nem dönthetik el ők.
- De én ezt már nagyon sokszor próbáltam és ezt te is tudod.
-Tudom , de nem tudom hogy mit tehetnénk most még nem lehet babánk.
- Okés én nem fogok mindig valamire vagy valakire várni már ki találtam mi lesz.
-Na és mi a terved?- kérdezte meglepetten.
- Majd meglátod-mondtam teljesen nyugodtan.Tíz perccel később már a vacsora asztalnál ültünk a szüleinkkel.
-Na és kicsim hogy halad a projekt?-kérdezi az anyám. És erre mindenki oda fordította a fejét.
-Csendet kérek!-álltam fel.
Mindenki rám figyelt és most nagyon féltem , de muszály volt megtennem a jó cél érdekében.
-Én.....én.....babát várok . - nyögtem ki végül és mindenki nagyon meglepődött majd megöleltek és gratuláltak , de aki a legjobban meglepődött az Patrik volt . Mivel ő sem tudta hogy mi van ezért látszott rajta hogy nagyon ideges , hisz Ö nagyon nem akar gyereket . A vacsora nyugalomba telt és mindenki kedves volt mindenkivel kivéve egy embert Patrikot végig csak az asztal alá bámult és ha szóltak hozzá bunkó volt , ha valaki kérdezte csak a munkára fogta.A hazafele úton nem is szólt hozzám egy szót sem.
-Csenge ugye nem mondtál igazat a vacsorán?
-Nem Patrik nem mondtam igazat , épp rád várok az egész baba projektel , de te nem akarod csak azért mert a szüleink bele szólnak na és ő lehetne a mi szerelmünk gyümölcse.
- mondtam már nagyon szomorúan.
Jött felém és a keze közé vonta az arcom.
- Nézd Csenge már értem miről beszélsz , de várjunk még egy kicsit , csak pár hetet kérek és elkezdjük a baba projektet.- mondta nyugodtan és láttam a szemében a változást , de vajon mi lehet az oka , nem tudom , de nagyon boldog voltam. A nyakába ugrottam és csókóltam, csókóltam mintha nem lenne holnap .
- Menjünk fel édes had tegyelek magamévá.- mondta irtó szexi hangon két csók között.
Felkapott mint egy tollat és felvitt a szobába .
Ledöntött az ágyra és nekem esett csókólt, csókolta a nyakam az egész testem miközben levetkőztetett és a végén már egymás karjaiban voltunk teljesen meztelenül.
Majd elkezdett először csak a szájával kényeztetni.
-Ah...- szakadt ki belőlem egy hangos nyögés és még vagy száz , ugyanis már az ujjait is bevetette.
-Pat..Patrik...én... mindjárt.
-Mond ki mit szeretnél.
- Téged , téged akarlak most .
- Kérdése számomra parancs.- mondta majd belém hatolt eleinte gyengéd volt majd őrűlten gyors tempót diktált.
- Patrik mindjárt.
- Tudom gyere velem.-
Nem is kellet több mind a ketten elmentünk.
Majd össze bújva elaludtunk.UI. Sziasztok, nehari amiért megvérattalak titeket , de itt egy új és hosszú rész.
Jó olvasást!!!❤️❤️❤️❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az árnyékok mögött
RomanceBad romance‼️ Csak saját felelősségel ajánlom olvasni.‼️ Csúnya szavak és 🔞🔞🔞🔞.‼️‼️ Sorry a helyesírási hibákért,‼️‼️