3.

447 6 0
                                    

Miután végeztem a cégnél haza indultam.
Amikor be nyitottam az ajtón meglepődtem rózsa szirmok hevertek a földön és a háló szobába vezettek.Amikor be nyitottam az ajtón Martin várt rám az ágyon feküdt egy boxerben.

-Szia kicsim! Boldog 2 évfordulót!-mosolygott rám.
Hirtelen azt sem tudtam hogy mit mondjak mert én teljesen elfelejtettem.
-Szia!Neked is kicsim!-mondtam miközben oda mentem hozzá és megöleltem.
-Mi a baj?- kérdezte
-Nincs semmi baj csak fáradt vagyok.

-Ugyan ugye nem aludni szeretnél?- kérdezte miközben elkezdett csókolgatni. Először a nyakamat majd haladt lefelé és gombolta ki a blúzomat de én meg fogtam a kezét.

-Ne!Most tényleg fáradt vagyok és leszeretnék zuhanyozni majd aludni.-Feláltam majd kisétáltam a háló szobából és elmentem lezuhanyozni.

Nagyon jól esett lemosni a nap fáradalmait. És el is gondolkoztam azon hogy mi volt ez az egész.Egyáltalán nem kívántam őt össze voltam zavarodva.Nagyin felkavart és összezavart a tudta hogy holnap haza jön Patrik vagy már talán itthon is van.

Miután lefürödtem megcsináltam az esti arcápolási rutinomat.Majd mente vissza a háló szobába , de mire vissza értem Martni már aludt . Nagyon sajnáltam ezt a mai napot és azt hogy megbántottam ,de a kapcsolatunk nem folytatódhat így tovább.

Nagyon várom a holnapi napot és a találkozást Patrikkal.

Amikor felkeltem Martin már nem volt mellettem.Nem is foglalkoztam vele gondoltam ha haza érek majd megbeszélem vele.Az sokkal jobban foglalkoztatott hogy Patrik vajon megjelenik e.

De mit vegyek fel a megnyitóra fel kel hívnom Zoét.
-Szia Zoé!!Nagyon nagy baj van!!
-Jó reggelt! Mi történt??
-Az van hogy egy óra van a megnyitóig és azt sem tudom mit vegyek fel.
-Nyugi tuti találsz valamit.
-Ja vagy nem. Te mit veszel fel.
-Egy bézs egybe ruhát és egy fekete magassarkút.
-Hát nekem is ki kellene találnom valamit de konkrétan csak fekete ruháim vannak szerinted gáz ha feketét veszek fel?
-Dehogy is. Jól fogsz kinézni,nyugi.
-Okés akkor majd ott találkozunk.Szia!!
-Szióka!!

UI.Remélem tetszik.
És várom az észrevételeket.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Az árnyékok mögött Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin