Csenge
Miután haza mentem semmi nem történt nem volt tervezve semmi program mára.De 7 órakor felhívott Zoé hogy az egyik barátján lesz egy kis buli és hogy nincs e kedvem elmenni.Eleinte nem akartam menni , de végül úgy döntöttem hogy elmegyek hisz úgysincs semmi dolgom mert a szüleim azt hiszik hogy mi most otthon töltjük a mézes heteket a drága férjemmel.
Gyorsan össze készülődtem és már indultam is amikor a kapunál jártam Patrik épp jött be a kapun nem mondott semmit , de a tekintetét nem vette le rólam. És én kphintettem egyet és ekkor tudatosult benne hogy már nagyon feltünő amit csinál.
-Hát kicsilány öltözhetnél meleggebben is tudod "már hideg idők járnak".
-Ugyan ne nevettes már. -mondtam nevetve.-Na de én nem érek rá ilyenekre egy csomóan engem várnak tudod nélkülem nincs buli.-kacsintottam rá , majd elindultam kifelé .Kb. 20 perc múlva ott is voltam a helyszínen, ahol már elég sokan voltak ,hát igen ez a barátnőmre vall, mindig ilyen "kicsi buli" ugyan már.
-Szia Csengeee!-ölelt meg.
-Szia Zoé!Ez azért nem egy kis buli.
-Ugyan már ne foglalkozz ilyenekkel, gyere igyunk valamit.-huzott maga utánAz este jól telt iszogattunk , de én kerültem az alkoholt csak a koccintás kor ittam. Ugyanis én ma éjszakára mást terveztem.Ezért össze is szedtem a cuccaimat, elkpszöntem a többiektől és fél egykor haza indultam. Zoé még ott maradt és valószínűleg ott is alszik , és én is így tettem volna, de én már egy "feleség" vagyok.
Amikor haza értem sehol nem találtam Patrikot, de miután végig jártam a házat megpillantottam a kertben. És ekkor kezdődött a játék. Elindultam felé úgy mintha mát elég sokat ittam volna.
-Oooh szép estét férjecském nem tudtál nélkülem lefeküdni.-mondtam ravaszul és érthetetlenül mént egy részeg.
-Szia kislány! Szerintem te inkább menj tentézni és hagyjál békén már elég részeg vagy .
-Okéd , de jöjjön velem a drága férjem is, tudod én veled szeretnék ma tentézni.-beszéltem még mindig össze vissza.De Patrik nem reagált így én fogtam magam és az ölébe ültem.Ekkor mérgesen rám nézett .
-Nézd kislány ne szórakozz velem múltkor se jártál jól.
-Oh igen tudom , de az más volt most akarlak nagyon akarlak mindenhol érezni akarlak .-mondtam alig érthetően.
-Elég legyen kislány szálj le rólam én egyáltalán nem akarlak nekem te csak egy kislány vagy semmi más egy buta kisgyerek.-taszított el magától.
-Oh igen! - És ekkor megcsókoltam mindet , de mindent bele adtam és nem akart vissza csókolni ekkor megérintettem a nyakát és magamhoz húztam amennyire csak tudtam és ekkor vissza csókolt.Csókóltam és közben elkezdtem mozogni az ölében és amikór már éreztem hogy " bele éli magát " akkor feláltam és besétálta volna , de vissza rántott.
-Te mégis mit képzelsz kislány azért mert ittál ne bátorodj fel ennyire mert nagyon rosszúl jársz legközelebb.
-És kimondta hogy ittam váltottam vissza normális beszédre.- és ekkor le esett neki , hogy ezt most jól benézte.....UI.Itt is van a kövi rész . Hosszabb és remélem hogy izgalmasabb is az eddigieknél.
Jó olvasást és szép napot!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
DU LIEST GERADE
Az árnyékok mögött
RomantikBad romance‼️ Csak saját felelősségel ajánlom olvasni.‼️ Csúnya szavak és 🔞🔞🔞🔞.‼️‼️ Sorry a helyesírási hibákért,‼️‼️