Üçüncü Bölüm

52 1 0
                                    




İnsanlar gerçekten bilinmezdi. Her yerde yayındaki o konuşmam ve sonrasındaki olayın videoları dönüyordu. Üstüne üstlük bunu romantik bir hale sokup normalleştirmişlerdi. Ancak ben yine de gecenin bir vakti kapıma gelen birine karşılık öyle bakamıyordum. Bu olayların kapanması için bir şeyler yapmak lazımdı. Çalan telefonuma dönüp bilinmeyen numara yazısıyla birkaç saniye kaldım. Son günlerde hayatımda birçok bilinmeyen vardı ancak korkmanın faydası yoktu.

"Merhaba Meva Hanım, ben Ata avukatlık bürosundan Gizem Okan kısa zaman içinde ortaya çıkan talihsiz haberlerinizi gördüm ve eğer bir avukatınız yoksa ki görüyorum ki yok olsa böyle olmazdı. Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarım." diyen ses ile ne zamandır avukatların müvekkil aradığını ve safına çektiğini düşündüm. Beni nereden bulduğunu ve neden benimle ilgilendiğini sormadan edemedim.

"Bizler suçluları aklayıp para peşinden koşan meslektaşlarımızdan çok gerçekten ihtiyacı olan kişilere destek sağlamayı tercih ediyoruz Meva Hanım. Ve sizin olayınız da gördüğüm kadarıyla oldukça sapkın bir teşebbüs içeriyor. Sosyal medyadan da aşina olduğumuz bir yüzsünüz ve size bir şey olsun istemeyiz." diyen tatlı ses ister istemez yelkenlerimi indirmiştim. Onlar aramasa da bir avukat arayışına girecektim. Bu nedenle büroya uğrayacağımı ve yüz yüze konuşmamızın iyi olacağını söyleyerek telefonu kapattım.

Kendimi koltuğa atarak gözlerimi kapattım. Dün sabahtan beri tüm arkadaşlarım ve ailemle konuşup bir şey olmadığı konusunda telkinler vermiştim. Her ne kadar içlerinden bazıları kendime bir romeo bulduğumu düşünse dahi. Korkak bir adamla ömür geçmezdi ve bu adamın ilk hareketinden de belliydi ki kesinlikle romeom değildi. Kendimi yalnızca işime, kişisel gelişimime ve sosyal medyama vermiştim. Artık ultra monoton bir rutinim vardı. Sürekli aynı şeyler saati saatineydi kesinlikle aksamazdı. Ancak bu saçma konu her şeyi bozmuştu. Her yerde adım geçiyor ve milyoner aşığımdan bahsediliyordu. Tamam şimdi aldığı ayakkabı oldukça özeldi sağ olsun fakat kendisi gözümde her şekilde korkak bir sapıktı.

Bunları düşünmenin bir faydası olmayacağı için kalkıp yarım kalan peyzaj projeme döndüm en azından hala bir işim olabilirdi. Günün geri kalan saatlerini buna harcayarak projemi önemli ölçüde tamamladım.

Geri kalan vaktimde ise beni arayan hukuk bürosunu araştırdım. Şaşırtacak derecede oldukça büyük ve ihtişamlıydı. Böyle bir işletmenin neden sıradan bir sosyal medya sorunuyla ilgilendiği şu an gözüme yeniden merak uyandırıcı gelmişti ancak anlamlandıramadığım için iyi niyetlerine vermiş ve dediklerine inanmıştım.

Yarın kararlaştırdığımız görüşmenin detaylarını aldıktan sonra cilt bakımım ile bu yorucu günü taçlandırıp uykuya daldım.

Duvar +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin