On Altıncı Bölüm

14 0 0
                                    




Pamir'den

  Karşımda yatan kadına son bir kez huzurla baktım ve odadan çıktım. Sonunda her şey açığa kavuşmuştu ve rahatlamıştım. Meva sekiz yıldır hasret olmama rağmen hala aşık olduğum kadındı. Onunla italyada mimarlık için okumaya geldiği bir dönem tanışmış, birbirimize tutulmuş ve kendimizi aynı evin içinde yaşarken bulmuştuk. Her şey bir rüya gibi gibi gidiyordu ve daha o yaşta bile onunla evleneceğimize emindim.

    Ancak Meva'nın arada sırada ortaya çıkan sorunları olduğunu ve bunları benden gizlediğinin farkındaydım. Hiç ailesinden bahsetmemişti şimdiye kadar. Üstüne gitmiyordum ancak üzüldüğünü de görebiliyordum. Her şeyini benimle paylaşsın ve ben onun için her şeyi mükemmel hale getireyim istiyordum.

    Ona da anlattığım gibi her şey bir gün eve geldiğimde onun yok olması ile bitmişti. Gelen polisler ile evi taradığımda bir hırsızlık olmadığını her şeyin yerinde olduğunu gördüm ve kayıp olma düşüncesi daha mantıklı geldi. Ancak kayıpta değildi direkt yeryüzünden silinmişti sanki.

   İçine düştüğüm boşluk ile bir süre ne yapacağımı bilemedim ve depresyonun eşiği ile sinir krizlerinin dibinden geçerek hırs yaparak daha da çok aradım. Ama hiçbir sonuca ulaşamadım. Öldüğünü dahi düşünüp ilk kez başkası söylediğinde saçma gelen kendi hayatıma son vermeyi dahi düşündüm. Ama benim sevgilim böylece gidecek biri değildi elbet ardında bir şey vardı. Yıllar geçtikçe kendimi güçlendirdim ve onu aramaya da hep devam ettim.

   Yanımda olmasa dahi hep kalbimde, dilimde, aklımda o vardı. Gece uyumadan önce onunla olan zamanlarımızı düşünür sanki o beni duyuyormuş gibi saatlerce konuşurdum. Her doğum gününde Allah'ıma hayatta olmasını ve yeniden karşıma çıkmasını yalvarır benden ayrı olduğu süreçte de canına zarar gelmemesini dilerdim.

    Yıllar iki sene öncesini bulduğunda beni bıraktığı halimden çok uzaktım. Büyük nüfuslu bir hukuk bürom vardı ve artık Meva'yı bulmuştum. Hem de çok komik bir şekilde. Onu sosyal medyada bulmuştum. Değişik bir nick ile açtığı youtube kanalına şans eseri avukatım Gizem izlerken denk gelmiştim. Doğru görüp görmediğimi test etmek amaçlı her açıdan baktım ancak oydu. Unutamazdım ki onu yalnızca daha olgun bir hali vardı ve saçları değişmişti. Yüzündeki o mutlu ifadeden de eser yok gibiydi. Ne olmuştu benim güzel sevgilime de bu haldeydi?

    Gizem sayesinde öğrendiğim hesabı araştırdım ve tüm videolarını izledim. İzlerken  o kadar sinirlerim bozuldu ki ağladım. Yıllarca aradığım kadının saçma sapan bir vlog videosunu izliyor ve bugün yaptıracağı tırnaklarını seçmek için verdiği mücadeleye tanık oluyordum. Bu ana gerçekten tanık olup onu yeniden görmeyi dileyen biri için şu an aşırı trajikomikti.

    Hesaba baktığımda başka bir hesap bulamadım. Tüm videolarını tekrar tekrar izledim. Her ayrıntısını ezberledim. Mesela artık hayat dolu değildi aksine çok donuk ve boş bir surata sahipti. Etrafa ördüğü duvarı videodan bile hissedebiliyordum. Bir süre daha gelecek bir videoya hasret bekledikten sonra diğer sosyal medya alanlarına yönelmesi ile daha da ünlenmesine şahit oldum. İlk canlı yayın deneyimine şahit oldum ve uzaktan onun bu başarısını takdir ederek izledim.

    Onu aradığım süreçte hep bulmayı istemiştim. Ancak şu an bulduğumda ne yapacağımı bilmiyordum. Gayet güzel bir hayatı vardı ve bir eksiklik çekiyor gibi görünmüyordu. Bu yüzden sessizce izlemeyi seçtim. Ve her yayınlanan videosunu ilk izleyip canlı yayınına ilk katılan bir bağımlısına dönüştüm. Etrafımdakiler bunu sağlıklı bulmayıp kendine yazık etme ya karşısına çık ya da uzaklaş dese de istemiyordum. Yıllarca öldü bildiğim birini bulmuştum ve eğer onu yalnızca izleyebileceksem ona dahi razıydım.

     Her zamanki gibi videosunun yayınlandığı gün viskimi almış ve videosunu açmıştım. Bu videonun konusu daha çok dertleşmek gibi bir şeydi ve benim hayatında hiç olmadığım dönemlerdeki şeyleri anlatmayı başladı. Ben de elimden gelebilecekmiş gibi ona yardım edip sarılmak için tutuşur bir biçimde izledim. Ve konu bir anda hiç beklemediğim bir yere geldi. Üniversitesinden ve İtalyadan bahsetti. Demek ki hatırlıyordu ve buna rağmen beni terk etti diye düşünürken beni şoke edecek şeyler söyledi.

     "Mimarlığın cenneti olan İtalyadan maalesef pek bir şey hatırlamıyorum. Babamın dediğine göre pek hayırlı olmayan bir sevgilim varmış ancak ilişkimiz pek de uzun sürmeden zaten ben ondan ayrılıp babamın yanına dönmüşüm. Fakat sonra geçirdiğim kaza yüzünden bunların hiçbirini hatırlamıyorum maalesef. Ne kadar da kötü değil mi?" dedi ve güldü. Gözlerim gülüşünde takılı kaldı. Sevdiğim kadının aklında hayırsız biriydim. Beni unutmuştu ve bir kaza geçirmişti. Videonun geri kalanında buna dair başka bir şey demiyordu.

    Babasını araştırdığımda karşıma bir diplomat çıktı. Babasının böyle biri olduğunu bilmiyordum. Daha da derinlere indiğimde ise pek de iyi bir insan olmadığı bulunduğu haberler ile aşikardı. Adamın aşk hayatının rezaletliği iş hayatı ile kapışıyordu. İkisi de beterdi. Meva'nın söylediği üzerine geçirdiği kazayı araştırmaya başladım ancak hiçbir şey yoktu. Nasıl bir kazaydı bu ki hafızasını kaybetmişti.

Duvar +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin