On İkinci Bölüm

18 0 0
                                    


Selam!!! 💗💗

    Kendimi attığım koltuktan kalkarak küvete girdim ve biraz da onun içinde son günleri düşündükten sonra evden çıkmak adına eşyalarımı topladım. O sırada koltukta kalan Pamir'in ceketini gördüm ve onu da valize atıp evden çıktım. Gidebileceğim biri yoktu ancak gitmem gerekiyordu bu yüzden güvenli bir otele sürdüm ve kendime bir oda ayarladım. Bir süre burada idare edebilirdim.

   Arayan Gizem ile son olayların üzerinden geçtik ve ben adamla konuşmak istediğimi dile getirdim. O buna tepki gösterse dahi sonuca ulaşmak için yararlı olabileceğini söyledi tabii ki bana zarar gelmediği sürece. Buluşacağım yeri ve zamanı ona bildirmemi istediğini söyleyerek konuşmayı sonlandırdı.

   O sırada da dün geceden itibaren bakamadığım telefonuma baktığıma dün yayından sonra bilinmeyen bir numaradan mesaj geldiğini gördüm. Mesaja baktığımda o adamın yemek için bir konum ve saat attığını gördüm. Bu akşam saat 8'de lüks bir mekanı seçmişti. Bunu Gizem'e ileterek hazırlanmaya başladım. Tek gitme amacım gerçekten amacını görmek ve ne olduğunu çözmek istememdi. Üstüme siyah etek ile kazak ve ceket arasında giyip ayağıma da çizmelerimi geçirdim. Valizin kenarında Pamir'in gömleğini görmek içime burksa dahi kendimi toparladım ve otelden çıkıp konumdaki mekana yöneldim.

   Kaç haftadır tüm hayatımı cehenneme çeviren adamı gerçekte görecek olmak değişik hissettiriyordu. Kim olduğunu merak ediyordum. Mekanın önünde arabayı valeye verdikten sonra resepsiyon beni bir masaya yönlendirdi. Ve masada gördüğüm kişi ile adımlarım birkaç saniyeliğine sekteye uğradı. Kalkıp yanıma yaklaşan adama doğru ilerledim ve uzattığı eline karşılık uzattığım elimi öptü. Sandalyemi çekerek yerime oturmamı sağladı, karşıma geçti ve yemekleri söyledik.

   "Şaşkınlığına bakarsa beni hatırlıyorsun, durum o kadar da vahim değil." diyerek sırıtan Okan ile aynı sitede ve aynı spor salonundaydık. Kendisi ünlü bir oyuncuydu ve denk gelip konuşmuşluğumuz vardı. Buna dayanarak kendisini severdim ancak bu kadardı. Böyle bir şey yapacağını düşünemezdim.

   "Öncelikle çok özür dilerim Meva. Gerçekten olayların buraya geleceğini tahmin etmemiştim. Senden bir süredir hoşlanıyordum ve o gün sen beni spor salonunda fark etmesen dahi ben seni fark etmiş ne kadar kötü olduğunu görmüştüm ve sana iyi gelememek artık bir seçenek değildi hayatına girmek istiyordum ancak bunu direkt yapamazdım. O akşam yayınını izlerken dediklerini duyunca senin ilgi alanlarını bildiğim için hoşuna gidebilecek bir şeyi kapına hediye bırakmak istedim. Aslında anında açsan bunu direkt ben verecektim ancak açmayıp üstüne güvenliği aradığın için kaçmak durumunda kaldım ve sonrasında da adım sapığa çıktığı için ne yapacağımı bilemedim." diyen samimi açıklama ne diyeceğimi şaşırmıştım. Böyle bir şey beklemiyordum. Okan'ı öncesinden tanıdığım için şu an ona kötü bir etiket yakıştıramıyor ve dediklerinin doğruluğuna inanıyordum.

   "Keşke bu hale getirmeseydin Okan. Görüyorsun neler yazıldı hakkımızda. Ben dava açtım ya sana. En başında gizemsiz gelseydin bu hale hiç gelmezdik." demem ile asılan suratını fark etmemek imkansızdı.

   "Biliyorum Meva ama sen o kadar duvarları olan birisin ki sana yakınlaşmak çok zor. Belki olur diyerek denemiştim ancak çok ters tepti ve bu hale geldik. Şu an sence hiçbir oluru yok mu gerçekten?" diyen umut dolu gözler birkaç saniyeliğine bir çift okyanusu hatırlattı ancak hemen toparlandım.

   "Sanmıyorum Okan biliyorsun seninle iyi anlaşan iki arkadaştık. Ve benim gözümde hala öyleyiz. Bu nedenle bence şu olayları kapatalım ve ben sana hediyeni geri teslim edeyim. Biz de kaldığımız yerden devam edelim." demem ile yüzündeki üzüntü ile gülümsedi ve kafasını sallayarak onayladı. Sonrasında ise normal şeylerden konuşarak yemeğimizi yedik ve bitirdik. Başlangıcın aksine sohbet boyunca gülmüştük. Aramızdaki her şeyi çözdüğümüze inanıyordum.

   Yemekten sonra kalkarak çıkışa yöneldik ve arabalarımızı getiren valeler ile ayrılmak üzere vedalaştık. Her şey normal ilerliyordu ki ta ki Okan bana sarılırken yanağımdan öpene dek.

   "Arkadaşça bir öpücüktü. Yine de geldiğin ve geceğimi güzelleştirdiğin için teşekkürler Meva." demesi ile rica ettim ve arabama geçerek otele geçtim. Otelde Gizem'e olayları anlattıktan sonra davalık bir şey kalmadığını ve bunu en kısa sürede bitirmemiz gerektiğini söyleyerek telefonu kapatıp uykuya yenilerek sızdım.


Oylamayı unutmayın!! 💝💝💝

Duvar +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin