On Beşinci Bölüm

22 1 0
                                    

Merhabaaa!! 💝💝💝

Sabah çalan alarmla erkenden kalkıp spora gitmem benim için harika bir nimetti. Her şeyin artık normale dönüp düzeldiğine inanmıştım ta ki telefonuma gelen o bildirim yağmuruna dek.

@HerseyBuradaMagazin:

Son zamanlarda gündemin başrolü olan Meva Poyrazdan bomba bir haber daha

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Son zamanlarda gündemin başrolü olan Meva Poyrazdan bomba bir haber daha. Ünlü yayıncı geçtiğimiz günlerde evine hediyeler gönderen sapığı ile gündeme gelip bu durumdan yakındıktan sonra sapığının ünlü oyuncu Okan Kurtaş olduğu ve birlikte yemek yedikleri ancak Meva Poyraz'ın, Okan Kurtaş'ı reddedip arkadaş kalmak istediğini Okan Kurtaş kendi açıklamıştı. Dün geceye ait olan bu fotoğraflar ise Meva Poyraz'ın hiç bilmediğimiz biri ile samimi görüntüleri olduğundan akıllardaki tek soru yoksa ünlü güzelin sevgilisi mi oluyor. Sizce kim?

@damlaacar82: Helal olsun kız sana o kasıntı Okan'dan olmazdı zaten bulmuş yiğit delikanlı birini baksana nasıl kucaklamış seyit onbası gibi!!! 🧿🧿🧿

@telaslizerrin: Ne yani Okan'ı reddettikten sonra bu mu? Pes doğrusu.

@askiarıyorumaski: Kaç yıllık takipçisiyim eğer bu Mevaysa aşıktır demektir arkadaş!

@münevverteyze729: Edep kalmamış yahu!!!

@atakanop7: Bu kız da her gün farklı biriyle

@selinkılaç: Adam kim acaba bilen var mı?

   Gibi gibi yorumlarla yeniden migrenim tutmuştu. Gerçekten şaka gibiydi. Sinir krizi geçirmenin atağındaydım. Saçma sapan ünlülere dönüp düştüğüm manşetlere bak ya. Saçmalıktan ibaretti her şey ve bir an önce birinin çıkıp bunlar şaka demesi lazımdı. Çalan telefonum ile çöktüğüm yerden kalktım ve ekrana baktım. Beş harfti yazan ama beş asır geçse unutmazdım yaşattığı acıyı. Açmak istemiyordum ama en son açmadığımda neler yaptığını hatırladığımda daha fazla drama istemediğime karar vererek derin bir nefes aldım cevapladım. Bir efendim bile demezdim ona o da dememi beklemez konuşup bağırmaya başlardı zaten.

"O haberler ne öyle! Orospu mu oldun lan sen bizim başımıza? Her gün başka adamla manşetlerde olmak ne açıkla bana Meva. Kendi bizden ayrıldı dedim, kendine bir hayat kurdu siktir et dedim. Ama benim soyadımı taşıyarak bunları yapamazsın Meva. Andım olsun gelirim oraya hiçbir şey de dinlemem!" diyen adam ile sessizce derin bir nefes aldım. Benden bir cevap beklemeyip her şeyi kafasında kurduğunu ve biraz daha bağırıp kapatacağını biliyordum. Bu yüzden sessizce hiç kırmamış gibi biraz daha kalbimi kırmasına izin verdim. Nasılsın bile demeden daha beter hale sokmayı en iyi bilen oydu.

En sonunda bana belalar okuyarak telefonu kapatmasının üzerine ben de gelen aramalardan daha da tetiklendiğim için direkt telefonu kapattım ve önüme gelen ne varsa etrafa fırlattım. Şu hayatta her şeyin kaybı oluyordu. Hiçbir şey sonsuz değildi ancak hayatta olan birini kaybetmek en zoruydu belki de. Seni sen yapanı kaybetmek daha da acısı. Babam şu hayatta hep acım olmuştu. Her zaman kanayan bir yaramdı. Kapattım sandıkça yeniden gelip vahşice açardı yarasını gururla. O kadar düşünmez ki evladını nasıl böyle olabilir diye düşünmekten sen kafayı yerdin. Nasıl bu kadar peşin hüküm ve anlayışsız olabilir bir insan?

Duvar +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin