Sekizinci Bölüm

36 0 0
                                    


Selam! Nasılsınız?

Çocuk gibi homurdanıp ısrarla dudağıma yönelmesine karşı koyup kahkaha atma isteğimi bastırıp çatık kaşlarla bakıp omuzlarından itmeye başladım. O ise hala belinde olan bacaklarımı indirmeme taraftarıydı. Üst vücudumuz ne kadar uzaksa alt vücudumuzda hala o kadar yakındı. Yırtmacımdan okşadığı bacağım şu an aklımı karıştırmamalıydı.

"Ne münasebet demiştim?" diyerek eskisine nazaran kararlı bir tavır takındım ve aramıza bir duvar ördüm. Evet kucağındaydım ama duvarımı da örmeden duramazdım. Yüzümü süzerek bir süre sessiz kaldı ve bakışları yeniden dudaklarımda kaldığında yutkunup hızlıca beni kucağından indirdi. Arkasına dönüp elini saçlarına attı ve bu andan çıkıp daha iyi düşünmek için bir zaman sağladı.

"Çünkü istedim." diyişi ile kaşlarımı daha da çattım. Bu gidişle kırışacaktım. İstediği bir şeyi onay almadan yapması hiçbir etiğe ya da yasaya uymuyordu.

   "Ya ben istemiyorsam?" diyerek benden bir onay almamış olmasına değindim.

   "İstemeseydin öyle bakmazdın Meva." dedi ve yeniden yaklaşarak saçımı kulağımın arkasına atıp duvara yaslanarak bana bakmaya başladı.

   "Bakışlarıma kendince anlam yükleyip eyleme geçmen ne kadar da rahat bir davranış. Lütfen bundan sonra somut şeylere odaklan." diyerek bende ona döndüm. Çok yakından bakıyordu ve eminim makyajım bozulmuştu. Çünkü onun dudaklarına baktığımda pek iç açıcı bir görüntü yoktu. Bu ona yanlış bir şey düşündürmüş olmalı ki gülümsedi.

   "Tamam o zaman bir dahakine senin için evet demeni beklerim." diyişi ile yeniden kaşlarımı çattım. Bir dahaki ihtimali çok değişikti çünkü şu anın gerçekliğini sorgulayıp çözebilmiş değildim.

   "Kimsin sen?" sorum ile gülümsemesi dondu. Ve olduğu yerde dikleşip benden uzaklaştı.

   "İçeride tanışmıştık." demesi ile göz devirdim. Bundan ötesi olduğuna emindim. Bir şeyler saklıyor gibiydi.

   " Ötesi olduğunu hissediyorum. Kim ilk defa gördüğü birini öper ayrıca bu nasıl bir istek?" diyerek bu defa da neden öptüğünü sorguladım.

   "Hayır, ötesi yok biraz önce içeride tanıştık. Ben Pamir ve yalnızca masum bir istekten ibaretti. Tüm gün öyle bir ceylan gibi bana bakarken çok bile dayandım." demesi ile utandım. Evet baktığımın farkındaydım ama onun da farkında olup böyle bir şey düşünmesi utandırmıştı. Daha fazla üstelemedim buna inandım. Devir böyleydi artık sanırım insanlar pek duygu yüklemiyor yalnızca yaşıyordu. Her ne kadar bu devrin insanı olmasam da tamam der geçebilirdim.

   "Bu senin için normal ve canının istediğinde yaptığın bir şey olabilir buna benim alanımı işgal etmediğin sürece saygı duyarım ancak bana taştığı an saygılı ve kibar olacağımın garantisini veremem Pamir. Rica ediyorum bunu göz önünde bulundur bu şekilde başka ceylan avında mutlu sonuç alacağına eminim ayrıca tüm gün sana bakmam da tanıdık geldiğinden çözmek içindi eğer değiliz diyorsan bitmiştir bakmam." diyerek duvardan ayrıldım. Üstümü düzelttim. Çantamdan telefonumu çıkartarak kamerayı açıp yüzümü inceledim. Rujum yer yer taşmış ve dudağım da şişmişti. Sert biriydi. Bunu üstümde de kanıtlamıştı. Önüme uzatılan ele baktığımda ceketinin cebinden çıkardığı mendili uzattığını gördüm. Bu adam neden böyle şeyler yapıyordu...

   "Bu benim için normal bir şey değil Meva. Ben öyle biri değilim yalnızca sende böyle irademe sahip çıkamadım bu klişe gibi ama özür dilerim ancak pişman da değilim." diyen hem suçlu hem güçlü haline baktım, tüm bunları derken dudaklarında rujumun olması da trajikomikti. Verdiği mendil ile taşan rujları sildikten sonra ona doğru döndüm. Ve çok düşünmeden yaklaşıp onun dudaklarını da sildim. Yaptığım şeye şaşırmış bir halde iri gözlerle bana bakışı çok komikti.

   "Ama bu hiç etik ve hoş bir şey değil. Devamlılığı da olamaz farkındayız değil mi?" diyerek dudaklarını temizledim. Hülyalı bakışlarından sıyrılıp mendili elimden alarak geri cebine koydu.

   "Etik olmayan bir yan göremiyorum. Ancak istemiyorsan zorlayacak da değilim." diyerek eskisinden daha ciddi bir ifade takındı. Ay birde trip atıyor olamazdı herhalde. Hemen bozulması da ironikti. Direkt öperken gayet keyifliydi oysa.

   "Sizlerle mevcut davam için beraberim ve böyle bir şey yerine daha net ve gerçek bir şeyi tercih ederim." diyerek ben de ciddi halimi takınarak geri yerime geçtim o ise bu dediğime kaşlarını çattı.

  "Gerçek bir şey? Kapıma ayakkabı bırakılması gibi bir şey mi?"diyerek kaşlarını çattı. Ona gerçek dememiştim ancak bundan daha makul olduğu kesindi. Ben bir öpücük ile ilişki kuramazdım. Bırak ilişkiyi bir insanı bile arkadaş olarak direkt yanıma alamazdım.

   "Evet, daha gerçek bir şey. Tek gecelik şeyler pek ilgi alanımda değil. Ben daha romantik ve ciddi ilişki insanıyım bu nedenle seninle bu geceden bile yola çıkarak olmayacağını anlayabiliyorum." demek acaba çok mu kabağım diye düşündürse bile olaya ciddi açıdan bakınca hiç tanımadığım biriydi ve beni canı istedi diye öpmüştü tamam ben de tepki vermemiştim ama yaptığı hoş değildi. Benim ilişki anlayışıma tersti.

   "Ömrüm sana feda ederim Meva, tek gece senin bir kirpiğini izleyip sevmeme yetmez. Dediğim gibi ben öyle çapkın ve anlık ilişkiler biri yaşayan biri değilim yalnızca sen beni büyüledin ve bu adil değildi. Yine de bir sapık gibi seni rahatsız etmeyeceğimden emin olabilirsin." demesi ile içimde yeni durdurduğum kelebekler yeniden kanat çırpmaya başladı. Bunlar çok cesur söylemlerdi. Ve sözlerime zıt bir şekilde etkileniyordum.

   "Teşekkürler Pamir. Ne kadar da kibar birisin. Hali hazırda bir sapığım varken yenisini bende hayatıma katmaya hazır değilim. Bu nedenle bunu unutsak daha iyi olur." diyerek elimi uzattım. Uzattığım elime bakıp yutkundu. Adem elmasını ısırmak istemem normal bir regl öncesi libidoydu umarım.
Elimi bekletmeden tuttu ve onun elinin içinde benim elim minicik kaldı.

   "Sen nasıl istersen Meva." diyerek elini çekti ve yeniden saçlarını karıştırıp uzaklaştı. Çok fazla burada kalmıştık. Artık uzatmadan bitirme vakti gelmişti.

   "O zaman iyi geceler ama bu defa öpücüksüz." demem ile sırıtsa da bu kısa sürmüştü.

   "İyi geceler Meva." demesi ile arabama yürümeye kaldığım yerden devam edip kendimi hızlı arabaya attım. Ayak sesi duymadığım için ben gidene kadar durup beni izlemiş olmalıydı. Birkaç saniye durup olanları sorguladım ve derin nefesler aldım. Sonrasında ise beni öpüşünü düşündüm ve sonra hemen kendime bunu düşünmeyi yasakladım. Hızlıca eve sürüp kendimi yatağa atarak uyudum. Bunları yarın Ezgi ile konuşmak bana iyi gelecekti.

Kitabı nasıl buldunuz?
Sizce Pamir Meva'yı neden öptü?
 
Oylamayı unutmayın.💝

Duvar +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin