Altıncı Bölüm

38 0 0
                                    


Selam! Kitabı nasıl buldunuz?

   Ezgi ile konuştuktan sonra son olaylar yüzünden youtube ve yayın işimi oldukça aksatıp normal hayatımdan uzaklaştığımı fark ettim. Bol stresli günler geçirmiştim ve bunların en kısa sürede sona erip eski hayatıma geri dönebilmeyi umut emiyordum. Normalleşmenin ilk adımı olarak da bu akşam Gizem ve arkadaşları ile dışarı çıkacaktık. Tatlı bir kızdı ve açıkçası kısa süre içinde kendini sevdirip bir güven aşılamıştı.

  Yeni insanlarla tanışmanın heyecanı içimde hep diri kalmıştır her ne kadar her yeni insan yeni bir yara almış olsamda içimdeki umut heyecan duymaktan kendini alıkoyamıyordu. Ne olacak canım belki de sadece eğleniriz belki de herkes o kadar da kötü değildir demeden duramıyordu.

   Aynadan yaptığım makyajı süzdüm. Bakışlara önem veriyorum bu nedenle göz makyajını çok severdim. Dudaklar ise büyüleyici bir etkiye sahipti. Her zaman canlı ve hayat dolu bir gülümseme barındırmalı. Allık ise resmen ben yaşıyorum demektir. Benim makyaj felsefem biraz kaotikti ama günün sonunda harmanlanan şey tam bir sanat eseridir.

   Ne giysem acaba düşüncesi ile sinir krizinin eşiğinden döndükten sonra straplez, derin yırtmaçlı bir siyah elbisede karar kıldıktan sonra topuklu ayakkabımı seçip Ezgi'yi aradım ve onunla buluşup mekana geçmek için evden çıktım.

  Ezgi'yi evinden almayı planlarken son dakika ev arkadaşının hastalığı ile gelemeyeceğini söylemesi üzerine Gizem'in attığı mekanın ters istikametine gittiğim yarım saat boşa olmuştu ve bunun geri dönüşü ile trafiği de hesaba katılırsa gitmem yaklaşık bir saat sürmüştü ve planlanan saatten geç kalmıştım. İlk günden böyle bir imaj yaratmak istemezdim ama madem olmuştu daha da beter edemezdim. Arabayı valeye bıraktıktan sonra hızlı ama kendinden emin adımlarla garson eşliğinde masaya ulaştım.

   "Umarım çok geç kalmamışımdır." diyerek tatlı bir gülümseme ile kendimi belli ettim. Beni görünce ayağa kalkan Gizem ile sarıldıktan sonra onun yönlendirdiği yere oturup herkesle tanışmaya başladım.

  "Ben Derya hepimiz gibi avukatım. Senin yayınlarını izlerdim hatta bir soru cevap anına bile katılmıştım." diyen minyon kumral kız ile küçük bir kahkaha attım.

  "Ah şu soru cevaplar! Benim başıma bela oldu umarım sana bir yararı dokunmuştur Derya." diyerek içinde bulunduğum sürece bir misilleme yaparak diğer kişiye döndüm.

  "Ben de Kenan. Seni daha önce hiç izlememiştim ama bu güzelliğe telafi olarak ömrümün sonuna kadar izleyebilirim." diyen esmer adam ile beklenmedik bir şoka uğradım.

  "Hadi ama Kenan ürküteceksin kızı rahat bırak. Ben Pınar sen ona bakma biraz fazla rahat." diyen diğerlerinin aksine en anaç duran kız ile de bu durumun normal olduğunu anlayıp gülümseyerek karşılık verdim. Fakat içime dolan ürperti ile etrafı taradım ve masanın ucunda geldiğim andan itibaren her şeye tanık olup sessizce izleyen bir çift okyanus göz ile yeniden karşılaştım. Bu defa daha yakın ve yakıcıydı. Sanki gözleri ile konuşup bir şeyler anlatıyordu.

   "Sanırım izleme kısmı bende değil de sizdeymiş. Ne yapalım bahtım karaymış en azından fikrim değerlendirildi." diyen Kenan ile daldığım gözlerden koptum ve masaya döndüm. Herkes bizi izliyordu. Fena batmıştım bir günde iki kez.
 
  "Ah pardon! Tanıdık geldi de çıkaramadım." diyerek durumu dile getirip normalleştirmeye çalıştım evet tanıdık gelmişti ama öyle uzun uzun bakmamın sebebi neydi bende bilmiyordum. Kendimi durduramamış akışına kapılmıştım.

  "Tanıdık da çıkıldı ah şu kalbim dahasına dayanamaz." diyerek kendini atan Kenan'a inanamayarak baktıktan sonra duyduğum ses ile dikkatimi yeniden okyanuslara verdim.

  "Pamir." diyerek elini uzatmıştı. Tek bir kelimeydi. Pamir; gücü her şeye yeten. Şimdiden üstümdeki gücü adını doğrular nitelikteydi. Elimi uzatarak avucuna bıraktıktan sonra göz temasını kesmeden bir süre ellerimiz öyle kaldı. Tanıdık bir şeyler var gibiydi sanki bu ten bana hiç yabancı değildi ya da bu kehribarlar ancak çıkaramamıştım ve ismi de hiçbir çağrışım yaratmıyordu.

Kimdin sen Pamir?

   Sizce hediyeyi gönderen kim?

Pamir neden tanıdık?

Oylamayı unutmayın💗

Duvar +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin