On Üçüncü Bölüm

28 0 0
                                    




Sabah uyanıp eve dönmüştüm. Uyanmama sebep olan arama ile kalktığımdan beri karşımdaki ekrana bakıyordum. Yine bela peşimden eksik olmamıştı.

@HerşeyBuradaMagazin:

    Adı bir süredir kendisine hediyeler gönderen gizemli sapığı ile anılan Meva Poyraz, dün gece bir restoran çıkışı gözlere ünlü oyuncu Okan Kurtaş ile böyle yakalandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adı bir süredir kendisine hediyeler gönderen gizemli sapığı ile anılan Meva Poyraz, dün gece bir restoran çıkışı gözlere ünlü oyuncu Okan Kurtaş ile böyle yakalandı. Duyduğumuza göre gizemli sapığı Okan Kurtaş olan Meva Poyraz kendisi ile geceyi mutlu bir şekilde yemek yiyerek geçirmiş. Siz neler düşünüyorsunuz?

@user9282: İNANAMIYORUM! Okan ve Meva mı bir başyapıt resmen..

@kardelenokfah81: O kadar hoş ima yapmayın dedikten sonra böyle bir haber gerçekten kafa karıştırıcı.

@öykücmm8: Adamın nasıl bir ikna kabiliyeti varsa sonunda Mevayı bile etkilemiş helal olsun.

@pelinsu182: O kadar hediyeden sonra çok bile naz yapmıştı.
      >durutan23: O hediyeler ancak senin gibileri elde etmek için kullanılır yelloz.

@ugurutku72: Paramız yok diye mi şansımız olmadı yani.

@oksutku56: AY OLDU İŞTE BUNLAR! Ne kadar da yakışmışlar...

    Bunlar gibi nice yorum okumuştum sabahtan beri. Biri dün geceden bir fotoğraf sızdırmış ve yine gündem olmasını sağlamıştı. Bir yanım Okan mı yaptı acaba derken diğer yanım sakin kalmamı ve bir şey olmayacağını söylüyordu. Ancak hayatımda olmadığım kadar magazinsel anlamda gündem olmuş ve bu durumdan fazlasıyla sıkılmıştım.

Çalan kapım ile yerimden kalkarak gelen kişiye baktım. Elinde pastane poşeti ile bana gülümseyen bir Okan'dan ibaretti.

"Günaydın! Haberleri gördüm ve konuşsak iyi olur diye düşünüp bize bir şeyler aldım. Umarım rahatsız etmemişimdir." diyen Okan'ı karşılayarak içeri aldım. Getirdiği şeyleri bir tabağa koyup kahve yaptıktan sonra karşılıklı masaya geçtik.

"Öncelikle Meva tekrardan özür dilerim. Gerçekten böyle bir şey olabileceğini düşünmemiştim. Bana inan lütfen her şey senin dediğin gibi olacak hatta bugün seni yormadan bir açıklama bile yapacağım." diyen Okan ile kaşlarımı çattım. Bu olay neden bir türlü bitmiyordu. Yapacağı açıklama üzerine konuştuktan sonra ayrıldık ve evine geçti.

   Ben de aksattığım işlerime bakıp onlarla ilgilendim. Ardından sosyal medyaya girdiğimde geçen gece tanıştığım Pınar, Derya ve Kenan'ın beni takip ettiğini görüp geri dönüş yaptım. Sonrasında ise çok geçmeden bir mesaj geldi.

KenanÇolak: Hey belalı kız! Naber?

MevaPoyraz: Fazla belalı, senden naber?

KenanÇolak: Çok sıkıcı gel de biraz belanı bizimle paylaş. Bu akşam harika bir mekana gidiyoruz.

MevaPoyraz: Bir süre belasız kalsam daha iyi.

Duvar +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin