"kestik"...
Yönetmen,yorucu geçen çekimleri sonunda bitirdi.Yeni hazırladığım sonbahar-kış koleksiyonumun reklam çekimlerinde benimde bulunmam gerektiği konusunda fazlaca baskı ve istek doğrultusunda bende kendimi mankenlik yaparken bulmuştum sonuç olarak.Şimdi hazırlanıp evimin yolunu tutmam lazım diye düşünürken,olduğum yerde donup kaldım.
Sanki çok uzun zamandır görmediğim, bir baktığımda o buğulu yesillere dalıp gittiğim,beni çok uzun zaman öncesine götüren tanıdık gözlerde takılı kaldım.
O yeşiller de, sanki bana tanımış gibi bakıyordu.O olabilir miydi.Eski,çok eski hatıraları beynimde hızlı bir şekilde taradım.İmkansiz, dedi kafamın içindeki bir ses...
Yavaş yavaş yaklaştı,tam önümde durdu.
"Merhaba" dedi.
Kendimi toparlayıp biran önce karşılık vermem gerektiğini düşünüyordum ama sanki karşısinda dilsiz gibi konuşamıyordum.
Sonunda sesimi bulup "merhaba" dedim sanki soru soruyor gibi...Aradan geçen bir hafta boyunca her zamanki gibi işime ve çekimlere gidip geldim.Sabah sporlarimi her zamankinlerden daha uzun tutup o günü düşünmemeye çalıştım.O yeşilleri birdaha görmedim.Hayal de olsa kafam çok karışmıştı.Biliyorum hayaldi ama içimdeki ölen duygularıma can olmuştu sanki.ben bunu istemiyorum ki...
Butiğime gidip yeni gelen kumaşları,malzemeleri kontrol edip,çalışanlardan günlük raporları aldım.Yeni tasarimlarimi ve kalıplarını üretime alıp işlerimi bitirdim.
Yaşadığım yıllar boyunca bu düşüncelerden kacabildigim kadar kacmistim.Sanirim artık sonuna gelmiştim ve sanırım artık kaçmak istemiyordum."Efendim" telefonun karşısında sesini yükseltip bana birazcık kızgın ve alıngan konuşan arkadaşima verdiğim cevap.
"İyiyim,merak etme.Sadece bugünlerde biraz yalnız kalsam daha iyi olacak."Bana cevap vermesine fırsat vermeden,"cemre canım bana biraz zaman ver sana herşeyi anlatacağim söz veriyorum" deyip telefonu kapattım.
Fazla bir zamanım yoktu,hayatıma kaldığım yerden devam etmem ve artık ne kadar olacaksa akıl sağlığı mi yerinde tutmam için, sakince oturup düşünmem gerekiyordu.....................................................
Eğer şans verip okuyorsanız çok sevinirim. Bende çok okuyanlardanim. Bu yüzden rahatsız olduğum bir şeyi paylaşayım sizinle.
Sizi bana oy veya yorum yapın diye zorlamayacağım kesinlikle. Şu Kadar oy veya yoruma bölüm yazacağım demeyeceğim,bende sevmiyorum o şekilde yazılanları. Ama herkesin düşüncesine de saygı duyarım tabiki.
Beğenirseniz oylarsiniz zaten.
Kitapları okumayı,onlarla o anda yaşamayı sevdiğim için bende birşeyler karalayayim dedim. İnşaallah beğenir,okursunuz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLCE
WerewolfBu artık canımı sıkıyordu.Ona karşı kalbimde sıcacık bir şeyler oluyordu.Gözlerine baktığımda ayaklarım yere degmiyordu sanki. Aşk miydi bu? Onu tanımıyor,kim olduğunu bilmiyordum, insan olarak nasıl biri olduğunu bile bilmiyordum. Sadece karşımdaki...