~Banginho/Minchan~ 18+

169 5 0
                                    

Bang Chan szemszöge:

Éppen a studioban voltam és dolgozztam mikor már a telefonom nem tudom hányadszorra rezzent meg. Mikor meg néztem Minho a párom 55 üzzenetett küldött. Olyan sokat írt és küldött hangüzit, hogy inkább fel hívtam, hogy meg kérdezzem mi történt és mi a baja.

-Szia Édesem mi a baj? Miez a sok üzzenet amit küldtél?- kérdezztem tőle.
-Channieh mikor jösz márh mmh haza?- sohajtott bele a mondatába amikor is már sejtettem mi a panassza mire múszály voltal el mosolyodni.
-Kb fél óra és végzek. Miért?- húzztam még jobban az agyát.
-Ahhm ahh csak gyere haza nem bírom már nélküled. Kérlekh siess!
-Rendben, max háromnegyed óra és ott vagyok Édesem. Szeretlek!
-Énh ish ahh szeretlek Channie!- majd bontotta a hívást.

Gondoltam ha már küldött hangüzzenetett meg hallgatom. Hát nem kellet volna.
Mikor az elsőtt meg hallgatam egész normálisan tudod még beszélni de a többiben szinte nyögött és könyörgöt. Ezek útán nagyon fel ízgultám már és ahol tartottam a munkában gyorsan el mentettem a dolgokat és össze pakolva rohantam a parkolóba.

Ilyen gyorsan még sose értem haza mint most de le parkoltam a háznál és az ajtott fel tépve vettem le a cípőm és rohantam fel a szobánkba ahonan már hallni lehett Minho édes nyögéseit és sohajait.
-Itt vagyok Édesem!- rontottam be a szobánkba.
Minho az ágyon hasnak feküt és poppoját ki tolva mozgatott egy vibrátort magában és nyögött meg állás nélkül.
-Channieh kérlek segíts kérlekh ahh!- nézzett rám könnyes szemekkel.
-Jaj Babám segítek rajtad.
Amig oda sétáltam le vettem magamról a polot és a nadrágomat is. Le ülltem Minho mellet és át vettem felete az írányítást és a vibrátort maxra raktam és oltári tempoban mozgattam benne.
-Ahh Daddyh! Téged a-akarlakh ahhm- markolt bele a lepedőbe és nyögött lassan alig hallhatóan.

Meg fordítottam a hátára és kíhúztam belőle a vibrit és le dobtam a földre.
-De akkor azt ki is érdemelned magadnak Szívem!
Majd oda jött és értve a célzást le húzta a alsóm és nyelt egyett mikor már meg látta a farkam.
De nem habozott be kapta és el kezdte fel le emelni a fejét rajtam.
-Ahhh Baby ezazh nagyon jó vagyh!- majd el kezdtem néha fel dobni a csípőm és kezem be vezettem a hajába és bele markoltam.
Néha kiadott egy kisebb gagogó hangott és szemét be csukta és nyelvét is el kezdte használni.
-Ahh imádlakh. Hadd menjek el a szádba!- majd abban a pillanatban mentem el egyenesen Minho szájában és azzonal le nyelte a nedvem és ki húztam a farkam a szájából.
-Tetszet Daddy-nek?- kérdezzte rám nézve nagy kiskutya szemekkel.
-Igen nagyon is!

Majd a hátára döntöttem és el kezdtem egész testét csókolgatni és puszilgatni. Majd felfele halladva egy szenvedéjes csókba invitáltam.
Csókunk sokáig tartott de nem akkartunk meg fulladni szoval el váltunk egymástól.

Közzben elkezdtem ujjaim a bejáratánál körözzni.
-Nhg szerintem erre nincs szükségünk.
-Mmmh tudom de annyira szeretem ha könyörögsz és a nevem nyögöd. Tudod?
-Ahh Channie kérlekh téged akkarlak nagyonh de nagyonh!
Én se bírtam már magammal és bele csapodtam a kicsiny testébe. És feje mellet támaszkodtam meg.
-AHHH Hyuungh úristenh!- síkoltott és fejét hátra csapva akkadtak fel a szemei. Majd belső ball lábát fel húzzva haraptam meg a belső combját és szívógattam azt meg.
-De szeretem ezt a hangot!
Majd elkezdtem egy nagyon gyors tempoban mozogni és belé csapodni.
-Nézd itt vagyok benned!- nyomtam egy pontott a hasánál ahol egykis dudor volt.
-Mmh ahh ngh Channie olyan nagy vagyh!
Majd folytattam a mozgást és el találtam Minhoban egy pontott amire nagyot nyögött.
-Aahh..otth..igenh..mégh..mégh.. kérlekh! Igenh Channie ott nagyon jóóh!- síkoltozott és kíáltozott egyfolytában és háta ívben meg hajult.
-Meg vagy Baba!
Majd probáltam még többet arra a pontra célozni és az eredménye meg is lett mert akkorát síkoltott, hogy a kurvák is el szégyelték volna magukat. Pár másodper múlva meg a hasára élvezett.
-Ahhm Baby ngh el megyek beléd!- majd Minhoba élvezztem el aki egy nagyobb nyűszítessel díjazott. Majd kíhúzodtam belőle és kutya pózba húztam fel.

Majd megint elmerültem benne és seggérre csaptam egy párszor és bele is haraptam és meg szívtam a helyett.
Kezem derekára tettem es bele markoltam aminek a nyoma lehet meg fog maradni.
Olyan tempót vettem fel amit már Minho nem bírt és nem tudta magát tartani ezért össze rogyott de poppoját kitolva hagyta.
Az ágy össze vissza nyikorgott és a fallnak is neki csapodott néha és egy kicsit a vakolat is le jött.
-AAHH DADDYH én márh mmh aligh..bírommh!- probált egy normális mondatott ki mondani.
-Bírd még ki még egy kicsit!- majd kezem a farkára tettem és el kezdtem rajta mozgatni a kezem.
-Hyungh így ahh én mmh ahh!- majd kezembe élvezett és farkam kőré szorult a falai ami nekem nagyon is nagy élvezetett okozott amit Minho is észre vett.
-Ahh Minho neh ahh így ahh én is ahh- majd mikor már párszor meg ismételte az elező tetett belé élveztem megint de ezzútal ki húzodtam belőle és Minho a lepedőre rogyott én meg mellé feküdtem.
-Szeretlek Édesem! Nagyon szeretlek!- majd magam felé fordítottam és magamhoz öleltem kis testét.
-Én is szeretlek Hyung!

Egy puszit nyomtam a szájára és a hajával kezdtem játszani végül el vittem a fürdeni majd felöltöztünk én gyorsan a lepedött le cseréltem. Végül egymás karjában aludtunk el.

~Time skip~
~Másnap~

Reggel csöngetésre ébredtem fel majd kí nyitottam az ajtott és egy dűhős szomszéddal találtam magam.
-Ha legközelebb basztok bazzmeg legyetek halkabak!- majd dűhősen el ment.

VÉGE

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now