~3 racha~ 18+

250 8 0
                                    

Jisung szemszöge:

Éppen egy koncertünk útán vagyunk és a dormban pihenünk.
Chan a szobájában dolgozzik megint ahelyett, hogy velünk lenne és pihenne egy kicsit a koncert útán.
Changbin és én a kanapén fekszünk és egymás karjában nézzünk valami romantikus filmet.
-Szerintem Chan túl hajszolja magát megint.- szolaltam meg a semmiböl amikor reklám volt a Tv-ben.
-Tudom...kár, hogy nem tud velünk lenni megint sokat. Nem is akkarja be vallani magának, hogy fáradt és pihennie kéne neki.
Ezzel le zártuk a témát és tovább néztük a filmet.

A film vége fele egy kisebb sex jelenett volt és ahogy észre vettem Changbinnak ez pont elég volt, hogy fel ízguljon. Mikor is meg éreztem egy kezet a combomnál ahogy simogat.
-Hyung ennyire nem volt sok dolog a filmben, hogy fel ízgulj..
-De Hannie én most nagyon meg kivántallak.- majd ajkamra mart és szenvedélyesen kezdte falni ajkaim.
Mikor már alig katunk levegőt el váltunk és egymás szemébe nézzve ligehtünk mint akik egy Maratont futtotak volna le.
Majd Changbin felém mászott és nyakam kezdte szívogatni és nyaldosni amire múszály voltam sohajtózni.
-Mmh Chan mérges lesz ha meg tudja, hogy nélküle csináljuk. Tudod mi volt mútkor is.
-Jelenleg nem érdekel a mútkori és amúgy is élvezzted és én is.
Majd felsőm le szedte és mellem kezdte masszirozni és hasam kezdte el pusszikal el leppni.
-Mmh Hyungh!
-Mond Hannie!
-Csinálj már valamit! Kérlekh!- tudtam, ha nem könyörgök akkor tovább húzza az agyam, szóval meg tettem előre.
-Rendben Baby!
Majd nadrágaimat le vette és 3 ujját a számba dugta és én meg úgy nyalogattam azokat mint egy finom nyalokát.
-Meg örjitesz Hannie!- majd ujjait kíhúzta a számbol es azzonal fel tolta az összeset belém, amit mint ne mondjak nagyon fájt elöször.
-Bocsi de nem bírok màr magammal!
Majd el kezdte ujjait bennem mozgatni ami egy idő útán nagyon kellemes volt.

-Ahh Hyung otth még egy kicsit...kérkelh!
-Shh Baby még Chan meg halltéged.
Majd folytatta a kényesztetésem és azt az egy pontott ingerelte bennem folyamatosan.
-Hyung elégh lesz mer ahh én ahh!- mikor meg éreztem azt a kis csomot a hasamban tudtam, hogy nincs sok vissza nekem.
Majd Changbin kíhúzta az ujjait és levette a rúháit majd a derakamba marva nyomult belém ami az ujjai útán sokkal fájdalmasabb volt.
-Mmh kicsit várj kérlekh!- nyögtem ki nehezen a szavakat és nézztem rá.

Miútán kicsit szoktam a méretét addig csókolgatott és puszilgatta a testem.
Majd fel löktem a csípőm és Changbin el kezdett mozogni bennem.
-Ahh Hyung! Nagyon nagy vagyh ahh!- vetettem hátra a fejem és nyögtam nőket meg szégynítően.
Changbin hamar meg találta a pontomat amit jelezztem is neki.
-Mmh Baby! Nyögd még a nevem amit anyira jól tudsz!- tetem amit mondott és még hangosabban nyögtem és síkoltottam.
-AHH Hyuungh mégh, mégh otth ngh ah!- alig tudtam már beszélni és már nagyon ki akkartam elégülni.
-Ezazh Baby!- mondta Changbin és combomra csapot amire csak nyűszittem egyett és ezt sokszor meg ismételte.
-Énh nem bírom márh el ahh- majd kisem mondtam és már el is élvezztem egyenes a hasamra és Changbin farka köré szorultam.
-Mmmh ahh Babyh!- majd pár másodperc múlva ő is elélvezett belém és lihegve a fejem mellet támaszkodott meg.
Mikor ki húzodd belölem akkor annyit láttam, hogy egy kicsit aggódó felyett vágot és már gondoltam mit vagy hát kit látott meg.

Bang Chan szemszöge:

Mikor haza értünk a fiúk el mentek valami féle filmet nézzni én meg be akkartam fejezni a munkámat amit tegnap kezdtem el. Szóval fel mentem a dolgozó szobámba és fejhallgatom fel vettem és el kezdtem dolgozni.

Aztán nem sokkal késöbb fúra hangokat hallotam meg lentről de nem fogalalkozztam vele. De mikor már 10 perc múlva hangos nyögéseket hallotam már sejtettem mit müvelnek a fiúk lent. El mentettem a múnkámat és fejhallgatom le véve indultam meg lassan lefele.

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now