Beğenip yorum yapmayı lütfen unutmayın🌸
Keyifli Okumalar🤍
..........Bir insanın sevgisi nasıl kazanılırdı? Ablam bana sevgi bir kördüğüm gibidir derdi hakkedenler sevilir sadece , bu hakkendenler arasında olmak içinde Anne ve Babanın seni sevmesi lazım eh seni onlarda sevmediğine göre kimse sevemez derdi. Hani derler ya içime öküz oturmak işte o gün içime öküz oturdu ve bir dahada kalkamadı ve ben o sevgi denen şeyi hiç aramayı braktım ve insanların beni sevmesi için uğraşmaya başladım. Canımdan bile çok sevdiğim teyzem mesela benden nefret eder diye o kadar çok korkuyorudum ki. Her eve geldiğinde onunla sohbet ediyordum ,kahve yapıyordum, ayaklarına masaj yapıyordum. Sırf benden nefret etmesin beni çok sevsin diye çünkü oda benden nefret ederse bu dünya üzerinde beni seven insan kalmayacaktı.
Bu düşüncelerden sıyrılıp cama baktığımda, Arden Ağa arabaya doğru yürüyordu çok kısa bir süre sonra şoför koltuğuna oturdu ve emniyet kemerini taktı. Bana baktı.
"Sıkıldın mı?"
"Hayır Ağam." Dedim
"Aferin. Şimdi seninle biraz ilgilenelim bakalım." Diyip arabayı çalıştırdı.
"Anlamadım ağam ne ilgilenmesi?" Dedim ne alaka der gibi
"Kahve içelim."
"Ben size yaparım niye boşuna para harcayalım ki?"
"Ben ödüyorum merak etme." Dedi şaşkınlıkla
"Tamam ağamda dünyanın parasını vereceğiz ne gerek var."
"Hüma ne diyorsun?" Dedi dehşete düşmüş gibi niye kötü bir şey yapmışım gibi bakıyordu "Ben yaparım kahveyi diyorum. Tamam anladık Karun kadar zenginsinizde yani paranızı niye benim için harcıyorsunuz yazık günah." Sağ elini yüzüne sürüp sinirden güldü "Hüma sinirleniyorum bak."
"İyi tamam Ağam harcayın paranızı." cimri olduğumumu düşünmüyordur. Bana bakıyordu tip tip "Önünüze bakın Ağam kaza yapmayalım." Dedim Masumca
"Töbe yarabbim." Diyerek önüne baktı yandan yandan gülüyordu anlamadım sanmasın tabi.Bu saatte ben herkesin benim gibi uyuduğunu sanarken herkes geziyormuş.
Arabayı durdurdu "Kahve'ci yolun karşısında gelmek ister misin?"
"Geleyim mi ağam." Dedim bir şey demesine fırsat vermeden "Çok ısrar ettiniz geleyim bari ben." Dedim emniyet kemerini çıkardım Arden Ağaya baktım gülüyordu n'oldu der gibi baktım.
"Hadi gel." Diyip ilk kendisi arabadan indi sonra ben indim onun yanına gidene kadar bekledi beni. Sonra beraber yolun karşısına çektik "Yanımdan sakın ayrılma burası çok kalabalık olur." Uyarı yapar gibi değilde emir verir gibi söylemişti tamam der gibi kafamı salladım. Ben o sıra etrafı incelemekle meşgul'düm. Hayatımda ilk defa kendi memleketimden başka bir memleketteydim ve ilk kez insan gibi geziyordum saat kovalamadan.Arden ağa beni büyük bir sabırla bekliyor heryeri incelememe izin veriyordu. 2 dakika sonra kahvecinin yanına geldik. Uzun bir sıra vardı.
"Ne kadar çok insan var." Kafamı eğip sıraya baktım sonra doğrulup Arden ağa'ya baktım.
Bir adam bize doğru koşarak geldi Arden ağanın yanında durdu ellerini birleştirdi.
"Ağam Hoşgeldiniz."
"Hoşbulduk." Dedi sen kimsin der mi ama bozuntuyada vermiyordu.
"Ağam kahve mi alacaksınız?" Ne mantıksız bir soruydu kahve almayacaksak niye sıraya girelim fantezi mi yapıyoruz?
Arden Ağam bir şey demesine firsat vermeden adam Arden ağamın beline dokundu Arden ağada belindeki ele baktı sonra adama döndü Hayırdır der gibi bakıyordu adamda anlamış gibi elini ateşe dokunmuş gibi geri çekti."Ağam sırada beklemeyin. Gelin hemen alın kahvenizi."
"Öyle olsun. Gel Hüma." Dedi havalı bir şekilde. Sanki adam bizi görmese beklemeyecektik Hüma adam zengin istese kahveciyi satın alır. Bu kadar mütevazi bir adam bence kimsenin sırasını almayı düsunmezdi Arden ağa bir sana bu kadar nazik bence. Ne alaka?En öne geçtik yabancı olan kişiler normal olarak neden öne geçiyor diye laflar atmaya başladı ama diğer kişiler bir şey dememişti gülümseyerek Arden ağa'yı izliyorlardı. Onlarada mı çok yardımı dokunmuş galiba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Rüyalar
RandomHüma Altın ve Arden Sarıoğlu Hikayesidir. Hüma, ailesi tarafından sevgi hissetmeden büyümüştür onu seven ve değer veren tek kişi teyzesi Sevda'dır. Hüma 22 yaşına gelince zorla kendinden 15 yaş büyük biriyle evlenmemek için direnmeye çalışıyordur. S...