16.Bölüm

526 34 19
                                    

Beğenip yorum yapmayı unutmayın lütfen. Yorumlarınız beni motive ediyor gerçekten ve yorum yapan çok az kişi var onlara çok teşekkür ederim. Etiketlemek isterdim ama başkasını unutturum o üzülür diye etiketleyemedim yorum yapanlar kendilerini biliyor zaten ve tabi beğeni atanlarda. Ama kitabı bir sürü kişi okuyor 3 bini geçti ama beğeniler kısmı 300 bile değil. Sınır koymak gerçekten istemiyorum. Neyse moralimizi bozmayalım ve yeni bölüme geçelim.

Satır aralarında buluşalım.

Keyifli Okumalar🌸
........

Güne gözlerimi klimanın serin esintisiyle uyanmıştım. Gece çok terlemiştim başımı sola çevirdiğimde Gülnur Abla'yı ve Açelya'yı görememiştim. Şaşırmıştım çünkü genelde hep ben ilk uyandırdım. Telefonuma uzandım saatte baktım 8 olmuştu. Birden yataktan kalktım. Geç kalmıştım!

Banyoya girip elimi yüzümü yıkayıp kuruttum ardından saçlarımı taradıp banyodan çıktım yüzüme nemlendiricimi sürüp dolaptan giyeceklerimi çıkardım üstüme gri tişört altımada gri eşofman altı giymiştim spor ayakkabılarımıda giydikten sonra telefonumu alıp çıktım müştemillattan.

Konağa girdiğimde direk mutfağa girdim. Yemeklerin çoğu hazır olmuştu bile.

"Günaydın." dedim
"Günaydın Hüma'cım." dedi Gülnur Abla Açelya bir şey demeden elinde bardak ve çatal olan tepsiyi alıp çıktı.

"Geç uyanmışım keşke uyandırsaydınız."
"Sorun değil çoğu zaman sen kalkıyorsun zaten." diyip salatalıkları soymaya devam etti.

Bende ona yardım ettim masayı el birliğiyle kurmuştuk saat 9.30 gibi konaktaki herkes kahvaltıya gelmişti Arden'in Afiyet olsun demesiyle herkes kahvaltısını yazmaya başladı.

"Sen dün Şerwan ağaların dediği şeyi düşündün mü? Benim kafama yattı çünkü." Dedi Gülsüm Hanım
"Ordan bakınca düşünmüş gibi mi duruyorum anne."
"Düşün. düşün artık evlen." Arden salatalığı ağzına atarken "Dinle beni oğlum torun istiyorum ben artık. -Gonca Hanımı eliyle gösterip- Bu yapmıyor bari evleneceğin kadın yapsın. Bir erkek torun şart şart."
"Kız olsa sevmeyecek misin?"
"Soyumuzun devamı için erkek şart biliyorsun." Dedi sert sesle
"Sana inat kız yapacağım."
"Kız yapma demedim ben oda olsun ama Erkekte olsun." Arden töbe yarabbim der gibi başını hafif yan yatırdı
"Şuan olmayan şeye dön biçiyorsunuz farkındasınız dimi." Dedi Dinç Bey çayını içerken

Gülsüm Hanım konuşacakken Gonca Hanımın telefonu çaldı bütün gözler ona döndü.

"Annem arıyor." diyip açtı "Alo efendim anne... -kaşları çatıldı- bir sakin olur musun anne tane tane anlat ne oldu."korkulu bir sesle
"Ne olmuş." Dedi Endişeli bir sesle Gülsüm Hanım
"Bilmiyorum ki?" Dedi Gonca Hanım "Toprak kayması mı? Evleri mi tahliye ediyorlar.... Tamam sakin ol babam çocuklar iyiler mi?... Tamam korkmayın Tamam mı ben geliyorum şimdi." Ayağa kalktı eli ayağı titriyordu herkes ayağa kalktı Murat Bey Gonca Hanımın kolunu tuttu "Gonca ne oldu?"
"Murat mahallede toprak kayması olmuş bütün evi tahliye ettiriyorlar. Onların yanında gitmem gerekiyor."
"Tamam hadi gidelim." Murat beyinde korkusu yüzünden okunuyordu. Onun ailesi için çok endişeliydi."Tamam hadi."

"Ailen buraya gelsin kızım." Dedi Gülsüm Hanım
Gonca Hanım gözyaşları içinde başını salladı. Ardından hemen çantasını bile almadan kapıya koştu Murat beyde arkasından gitti.

"Bende Uğurla konuşup orayla ilgili bilgi alayım. Yapabileceğimiz bir şey varsa yapalım." diyip telefonu alıp yukarıya çıktı Arden

Herkes bir kenara çekilmiş iyi haber bekliyordu. Gülsüm Hanım misafir odalarını hazırlamamızı söyledi. 3 oda hazırladık biri Gonca Hanımın kız kardeşi, abisi için diğerine anne ve babası için.

Güzel RüyalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin