12.Bölüm

538 31 0
                                    

Hikayeme sınır koymak istemiyorum açıkçası. O yüzden lütfen beğeni ve yorum yapın bu beni çok mutlu eder motive olurum yani şimdiden çok teşekkür ederim.

Satır arası yorumlarda buluşalım.

Keyifli Okumalar🌸
......

Sabah olmuştu kafamı yan yatağa çevirdim Gülnur Abla ve Açelya gitmişlerdi. Telefonumu elime aldım saat 7.30'tu. Yataktan kalktım üzerimi değiştirdim bej bir tişört ve bej pantolon giyip konağa gitmek için müştemillattan çıktım.

"Geçmiş olsun iyi oldun mu?" Dedi Aktif
"Yani teşekkür ederim." Etrafta bir o vardı diğerleri daha gelmemişti anlaşılan
"Arden ağa herkese ayar çekiyor şimdi."
Herkes içeride miydi?
"Sana sıra sonra mı?"
"Öyle görünüyor. Neyse hadi sen gir içeriye."
"Tamam kolay gelsin." Başını teşekkür eder gibi eğdi içeriye girdim

"Her gece artık iki kişi orada dolaşacak yer değişimi yapmadan gerekirse su bile içmeyeceksiniz."
Hep bir ağızdan "Anlaşıldı ağam." Dediler
"Gidebilirsiniz." Dedi korumalar dağılmaya başladı yüz ifadelerine bakılırsa sağlam azar yemişlerdi ama onların ne suçu vardı ki?

Arden beni gördü gözleriyle hasar tespitini yapıyordu arden'in yanında herkes olduğu için gözlerimin içine uzun süre bakamadı.

"Çagır onu artık."
"Kahvaltı hazırlıyorlar oğlum. Hem olan oldu yeter kızdın zaten." Dedi Gülsüm Hanım ortamı yumuşatmaya çalışarak
"Kolundan tuttup ben mi getireyim, yoksa sen mi getireceksin." Keskin bir dile "Ece getir onu." Dedi annesinden gözlerini ayırmadan
Ece Hanım koşarak içeriye girdi.
"Sende niye orda dikiliyorsun." Dedi Zülal Hanım bağırarak
Cesur ol Hüma onların karşısına dikil ve konuş. Adım attım bir adım daha 13 adım daha attıktan sonra Arden ağanın karşısına gelmiştim boynunu bana eğdi göz göze gelebilmemiz için bende.
Derin nefes alıp verdim "Konuşabilir miyiz ağam?"
"Ne konuşacaksan burda konuş." Dedi Zülal Hanım
Arden ağa önümden yürüdü bende arkasından bittim oturma odalarından birine birdik. Benimde girdikten sonra kapıyı kapattı. Vakit kaybetmeden bana sımsıkı sarıldı bende ona sarıldım.

"Yıllar sonra ilk defa bu kadar çok korktum. Öyle bir acıyla çığlık attın ki oraya nasıl geldiğimi bir ben bir Allah bilir."
"İyiyim ben gerçekten kızma ona gerek yok. Yaralar geçiyor bir şekilde zaten."
"İçindeki acı ne olacak o an ki korkun. Şimdi ben ona haddini bildirmezsem bundan güç alacak sonra tekrar yapacak."
Yavaşça bedenlerimizi ayırdım.
"Konuşma demiyorum, konuş ama bağırarak değil çünkü asıl o zaman bana saldırmak isteyecek ona benim için kızdığın için."
"Neden böyle oldu o zaman anlattır mısın?"
Ona olayın en başından anlattım
"Sen orda uyuyordun ama o odada en köşesinde mı uyuyormuş."
"Evet işte bende klimanın orayada gidebileceğini söyledim işte.... ya bana doğru düzgün gelip deseydi tamam derdim ben Arden yemin ederim." Gözlerim dolmuştu dudaklarıma küçük bir buse kondurdu.
"Çok korkuyorum."
"Neyden?" Dedim anlamsızca o Arden ve korkuyu yan yana getiremiyordum çünkü.
Yanağımı severken "Bu iyi kalbin bir gün başına bela olmasından."
"Gidelim hadi. Şüphe etmesinler bir şeyden."
"Etseler keşkede söylesek." Dedi dua eder gibi
"Arden ya." Dedim kapıyı açtım "Bak söz verdin."
"Tamam sakin olacağım." Dedi emin olmayarak odadan çıktım oda arkamdan çıktı Açelya koltukların orda ayakta duruyordu Gülsüm Hanım bir şeyler diyordu Arden ağanın geldiğini görünce sustu. Gülnur Ablada kızına bakarak masayı hazırlıyordu.

"Yanımda dur." Diyip önüme çekip koltuğa oturdu tamda Açelyanın karşısına bende Ardenin yanında durdum tir tir titriyordu
Sakin tutmaya çalıştığı sesle "Neden böyle bir şey yaptın." Dedi
Sustu.
"Sinirlerine mi hakim olamadın ne oldu? Ne olduda kendinden küçük birine şiddet uyguladın."
"Ağam."
"Odada bir sorun varsa ve kendi aranızda çözemediğinizde evin sahibine danışılır yani bu kişi Gülsüm Hanımınız oluyor hadi tamam utandın. Ece'yle konuşsaydınız. Bunun çözümü şiddet mi?" Dedi bir yerde yükseldi ama toparladı
"Ağam öfkeme yenildim özür dilerim." Dedi
"Hümadan özür dile."
Bana döndü Açelya yutkundu "Özür dilerim Hüma."
"Affettin mi Hüma." Dedi Arden ağa öğretmen gibi soruyordu bize
"Affetim ağam." Dedim
"Bir daha olmasın böyle bir rezillik." Başımızı salladık ilk Açelya gitti bende arkasından yürüdüm.

Güzel RüyalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin