Beğenip yorum yapmayı unutmayın lütfen🌸
Satır arası yorumlarda buluşalım mı?
Keyifli Okumalar🌸
.......Açelya saat 13.00'te konaktan çıkmıştı. Bizde Arden Ağanın misafirleri için bir kaç şey hazırlamaya başladık bulaşıkları yıkadıktan sonra.
"Kızım sen hortumu çek avluyu bir su tut baya sıcak bugün."
"Tamam." Diyip elimdeki bıçağı tezgaha bırakıp ellerimi yıkayıp duruladım ardından avluya çıktım Arden koltuklara oturmuş ekonomi kitabı okuyordu. Çok sıkıcı! Ama bu çok iyi göründüğü gerçeğini değistirmiyordu.Konağın kapısını açtım korumalar bana doğru döndü. "Avluyu temizleyeceğimde su dışarıya çıksın diye açtım."
"Tamam Bacım." diyip kapıdan uzaklaştı konağın karşısına geçmişti etrafı izliyordu.Ben içeriye geri girip hortumu çekip süpürgeyi elime aldım. Yeri hem suyu döküyor hemde süpürüyordum böylece yerdeki topraklar dışarıya çıkıyordu. Bedenim hızlı harekete ettiği için cropumu yukarıya geçiyorum göğüsüm görünüyordu çünkü.
"Hüma." Dedi kızgın bir ses yan tarafıma baktım Arden yerinden kalkmış benim yanıma geldi boyunun uzunluğundan dolayı başımı kaldırdım "napıyorsun."
"Yeri temizliyorum." Dedim masumca
"Sen temizleme." Dedi gözleri göğsüme takıldı fazla oyalanmadan gözlerime döndü
"Nedenmiş ağam." Diyip süpürge olan elimi belime götürdüm Arden kapıya döndü korumalar buraya bakıyordu "Aşağıya inin." Dedi korumalar aşağıya indi kaçar gibi "Göğsün görünüyor Hüma."
"Görünsün sanane."
"Hüma."
"Efendim ağam." Dedim diklenerek Arden güldü ama sinirden
"Hüma ısırırım seni."
Kendimi tuttamadan gülüp bir adım ona yaklaştım "Isırsana." Dedim yutkundu çok sert
"Keşke odamızda olsaydık sarılsaydım sana içime çeke çeke."
"Akşamlar bizim."
"Sabahlarda bizim olsun gecelerde herşey bizim olsun Hüma. Senle bana." Dedi içtenlikle aşkla tutkuylaArdenin çalan telefonuyla kendimize geldik. "Arayan kişinin belasını seveyim ben." Diyip kimin aradığına bakmadan telefonu açıp kulağına götürdü "Ne var Allahın cezası..." galiba kimin aradığını zaten biliyordu "Al alkol'ude anamdan seni gebertsin. Kendini getir yeter cıvıma Yener." Diyip kapattı
"Üstüm ıslandı. -üzerime baktım- Ben üzerimi değiştireceğim."
"Değiştir güzelim."
"Sende değiştir bence şirkete gidemeyeceksin belli ki."
"Sen bugün taktın takımıma farkında mısın?"
"İyilikte yaranmıyor sana. Gidiyorum ben." Diyip musluğu kapattım süpürgeyi yerine bıraktım ve konaktan çıkıp müştemilatta girdim. Üzerime karpuz kollu göğsümün biraz üzeride biten dizimin azıcık altına kadar gelen beyaz salaş bir elbise giyip geri konağa dönmek için müştemillattan çıktım.3 lüks araba art arda dizilmişti galiba içeriye girmişlerdi çünkü yolun ortasından gidiyorlardı. Konağa girdim Arden hepsiyle tokalaşıp sarılmıştı ardından koltuklara oturdular.
"Oha bu kim?" Dedi Arden'le yaşıt gibi duruyordu 30 yaşlarında gibi. 1.89 boylarında ela gözlü birisiydi
"Ağzını topla kırmayayım Yener." Dedi Arden sert bir dille
"Ayy aman Arden he." Dedi gülerek arkasına yaslandı Arden beni süzdü iyice sinirlenmişti ne oldu ki şimdi."Su getir Hüma."
"Tamam ağam." Diyip içeriye koştum
Soğuk suyu dolaptan çıkardım Gülnur Ablaya misafirlerin geldiğini söyleyip mutfaktan çıktım avluya çıktığımda Gülsüm Hanımında burda olduğunu gördüm herkese suyu dağıttım Arden belki annesi içer diye su almamıştı. İki kere mutfağa gitmemi istememişti. Sonra mutfağa gidip yiyecekleri tabaklara yerleştirdik."Kızım sen sehpaları önlerine koy. Bende getireyim."
"Tamam." Diyip iki sehpayla dışarıya çıktım ilk sehpayı 24 yaşlarında ela gözlü kadının ve 30lu yaşlarda kahverengi gözlü bir adamın önüne koydum diğerinide biraz önce bana Oha bu kim diyen adamın ve yine 30lu yaşlarında mavi gözlü adamın önüne koydum sonra içeriye geri girip bir iki sehpa daha getirdim onuda Arden ve Gülsüm Hanımın önüne koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Rüyalar
RandomHüma Altın ve Arden Sarıoğlu Hikayesidir. Hüma, ailesi tarafından sevgi hissetmeden büyümüştür onu seven ve değer veren tek kişi teyzesi Sevda'dır. Hüma 22 yaşına gelince zorla kendinden 15 yaş büyük biriyle evlenmemek için direnmeye çalışıyordur. S...