7.Bölüm

808 35 8
                                    

Desteklerinizi esirgemeyin lütfen. Destek veren herkese çokça teşekkürler🤍

Keyifli okumalar🌸
........

"Abi nerdesin?" Ece Hanımın sesiyle gerçek hayatta dönmüştüm.
"Yakalandık." Dedim korkuyla
Arden bey gülüyordu öylesine bir olay yaşıyormuşçasına.
"Sakin ol. Ben çıkacağım ardımdanda sen çık." Dedi kapının kilidini açtı bir şey dememi beklemeden yanıma hızlı bir öpücük koyduktan sonra çıktı.
"He abi orda mıydın? Annem sinirden köpürüyor. Ayrıca Hüma nerde seni çağırması için yukarı gönderdim ona kayboldu."
"Aşağıya inmiştir belki." Dediğini duydum on saniye kadar bekledikten sonra odadan çıktım hemen avluda kimseye görünmeden mutfağa gittim büyük bir telaş vardı Açelya bile telaşlı hareket ediyorsa kesin önemliydi bu akşam.

"Hüma, misafirlere su götür kızım."
Hemen tezgaha yönelip tepsinin üzerine 4 bardak su koydum soğuk suları doldurduktan sonra tepsiyi alıp avludaki koltuklara yöneldim. Ilk önce Zülal Hanıma suyu uzattım suyu aldı sonra Didem Hanıma verdim oda soğuk suyunu aldı Gülsüm yanıma yöneldim ona yaklaşacakken hayır işareti yaptığı için durdum etrafıma baktım su isteyen var mı diye.

"Kimse içmiyor galiba elinde tutma Hüma." Dedi Ece Hanım ona bakınca abisine baktığını gördüm o mu dedirtmişti acaba
"Tamam." Diyip arkamı dönüp içeriye yöneldim
"Yeni mi Gülsüm?" Zülal Hanım
"Evet üç dört gün oldu heralde."
"Bu kız nasıl iş yapıyor pek sıska." Dedi iğneleyici bir sesle
"Bunlar bizi ilgilendiren şeyler değil teyze." Dedi Arden Bey galiba ona ismiyle seslenmek çok zor olacaktı bunu söylerken aklıma 10 dakika öncesi gelmişti yanaklarımın yandığını hissediyordum. Ayrıca hakkımı savunması beni çok mutlu etmişti bunlar benim alışık olmadığım duygulardı.

"Tabiki bizene Arden oğlum. Laf olsun diye." Dedi strese girmiş bir sesle kendini açıklamaya çalışıyordu
"Laf olmasın teyze hoşlanmam ben böyle şeylerden." Dedi keskin bir sesle
"Ee tamam sakin olun. Oralar nasıl onu anlattın hadi Didem." Dedi Gonca Hanım ortamı yumuşatmaya çalışır gibi
"Nasıl olsun herzaman ki gibi abimde evlendi artık biliyorsunuz annemle yalnız kaldık takılıyoruz öyle."
"Aa yavrum ne yalnızlığı teyzen yaşıyor senin." Dedi en son Gülsüm Hanım

Açelya ve ben bir içeriye giriyor bir çıkıyorduk masayı avluya kuruyorduk. Tabak çatalları gettirdikten sonra ikimiz bir çırpıda yerleştirdik yerlerine masanın başına emekleri yerleştirdikten sonra masa hazırdı.

"Masa hazır Gülnur Teyze."
"Tamam ben masaya çağırayım herkesi sende çorbaları doldur kızım."
"Tamam." Gülnur teyze gülümseyip dışarıya çıktı. Bende çorba tenceresini alıp avluya çıktım herkes masaya geçmişti Arden Ağa yine masanın en başına annesi soluna ve diğer kişilerde masanın sağındaydı. Çorba tenceresini Gülsüm Hanımın yanına koydum ilk Gülsüm Hanımın tabağına çorba'yı doldurup önüne koydum sonra Arden ağanın yanına geldim önünden tabağı aldım bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum ama ona bakamıyordum bakarsam elim ayağıma dolaşırdı. Kaseyi doldurdum sonra yanına gidip önüne bıraktım herkesin çorbasını doldurduktan sonra "Afiyet olsun" dedim ve içeriye girdim.

Yemekler bittikten sonra herkes teras'a geçmişti ben içecekleri servis ediyordum Açelya'da Gülnur Teyzenin hazırladığı Şekerpare'leri dağıtıyordu. Arden ağanın bardağını sehpaya bırakacakken elime uzandı uzun ince parmakları parmaklarıma dolandı hafifçe okşadı yüzüne baktım gülümsedi sonra aldı elimden.

"Teşekkürler."
"Afiyet olsun ağam." Dedim sesim titremişti heyecandan
Bütün tatlıları ve içecekleri dağıttıktan sonra bizi çağırmalarına karşın kenarda bekliyorduk.

"Ee anlat Zülal ne var ne yok oralarda." Dedi Gülsüm Hanım tatlısından bir lokma alırken
"Ne anlatayım." Düşündü sonra bir şey aklına gelmiş gibi dikleşti yerinde gözleri hafif açıldı.

Güzel RüyalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin