8.Bölüm

868 35 0
                                    

Yorumlarınız ve beğenileriniz beni motive ediyor. Desteklerinizi bekliyorum

Not:Bölümde +18 sahne var ama derinlemesine değil. Çok erken olduğunun bende farkındayım ama yazmayı denemek istedim bu benim ilk kitabımım biliyorsunuz o yüzden içimden geldiği gibi yazmak ve deneyimlemek istiyorum🌸 ve gene büyük konuşmamam gerektiğini anladım daha dün erken Dedim tiktoktaki birisine şimdi yazdım kararlılıktada ben🤣

Keyifli okumalar🤎
.......

Su sesi kulaklarıma doldu yüzümü buluşturarak açmıştım. Arden yanımda değildi. Komodindeki telefonuna uzanıp açtım saat 6'tıydı. Banyodan ses geliyordu bu yüzden banyoda olduğunu anladım yataktan kalktım yavaşça o an banyonun kapısı açıldı belinde havlusuyla gözlerimi kapattım "Ayy" diyerek. Gülme sesini duydum gülüyordu ben burda utançtan yerin dibine girerken.

"Ya gülme git giyin."
Ayak sesleri duymaya başladım giyinme odasına gidiyordu sonunda diye düşünürken o dibime kadar gelmişti.
"Aç gözlerini utanma benden."
"Ağam çıplaksınız nasıl bak." Dedim bir çırpıda
"He ağam moduna yine geçtin."
"Tamam bak Arden diyorum git giyin."

Bütün konağı inlettecek bir kahkaha atmıştı gözlerim refleksle açıldı. Gözlerim ilk kol kasları ve adonisleri çok güzel görünüyordu ilk defa böyle bir şey görüyordum bu erkekse diğeri neydi yada onlar erkekse bu yunan heykeli gibi adam neydi.

"Doyamadın bakmaya nasıl." Dedi çapkın bir sesle
Sağ elim şakaklarıma gitti kaşıdım gözlerimi kapattım açtım "Eee ağam siz giyinin bende aşağıya ineyim. Görüşürüz." Diyip kapıya hızlı adımlarla gidecekken belimden tuttup kendine çekti boynuma inip kokumu içime çekti "Kalbe zararsın." Dedi kulağıma üfleyerek gözgöz'e geldik sonra birbirimize gülümseyerek "Sizde ağam kalbim ağrıyor sürekli sizi görünce."
"Aşktan." Dedi şükür eder gibi beni kendine dahada çekti o an bir şey hissettim gözlerine baktım
"Ağam." İkimizde yutkunduk ama o baya sert yutkundu
"Yine banyoya gideceğim galiba." Dedi sıkıntılı bir sesle
"Y-yıkandınız ya ağam ne banyosu." Dedim bu hissettiğim şeyin şey olduğunu anladım ama aklımada dilimede söylemeye utanıyorum.

+18 taraf sonunu yazdım

Refleks olarak birbirimize dahada yaklaşıyorduk kasıklarımda müthiş bir sızı hissediyordum buda küçük bir inilti olarak ağzımdan çıkmıştı. Arden'de şarteller kopmuş gibi dudaklarıma yapıştı bana ne oluyordu bilmiyordum ama elilerimi onun ensesine attım ve kendime çekebildiğim kadar çekiyordum ellerini saçlarıma daldırdı birbirimizi delicesine öpüyorduk kontrol ondaydı o ne yapıyorsa bende aynısını yapıyordum. kafamı boynuma doğru eğdim öpüşümüz dahada derinleşiyordu. Sırtımı yumuşak bir yerde hissetim yataktaydık ama dudaklarımı bırakmıyordu bunu neden yapmıştım bilmiyorum ama ellerim tişörtümün eteklerine gitti oda ne yaptığımı fark etmiş olacaktı benden önce davranıp tişörtümü çıkardı bir kenara attı şuan ikimizde şehvetin kollarındaydık ne yaptığımız bilmiyorduk anı yaşıyorduk. Sağ boynumu öpmeye başladı boynumu sola doğru yattırdım bu yattırmayla beraber boynuma dahada asılıp emmeye başladı hemde kokluyordu "Ağam morarmasın. Ah." Dedim fısıltıyla "Bittiyorum sana Hüma." Dedi tutkuyla boynuma dahada gömüldü bende bir şey demedim o hallederdi biliyorum beni mahcup bırakmazdı boynuna sarıldım. Bir Sağ bir sol boynuma aynı şeyleri yaptıktan sonra dudaklarıma geçmişti dudaklarımı öpmeye başlamadan önce bir şeyin cevabını arıyormuş gibi gözlerimin en içine bakıyordu benim mi başlamamı istiyordu rızamı almak için Boynunu tuttup kendine çek Hüma hadi bir kere kendini düşün. Ona gülümsedim boynunu tuttum dudaklarıma çektim alt dudağımı çekiştiren çekiştire ısırıp öpmeye devam ediyordu elini sütyenimin üzerinde sol göğsüme atıp okşamaya başladı dudaklarınıda ağzımın içinde attı dillerimiz birbirini tokatlayıp öpüyordü.

Güzel RüyalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin