2.Bölüm

911 37 2
                                    

Beğenip yorum yaparsanız çok mutlu olurum teşekkür ederim.

Keyifli okumalar.
..............

Hüma'dan

"Oğlum." Diye yüksek sesle bağıran Gülsüm hanıma döndüm kollarını iki yana açmış oğluna sarılıyordu çok güzel bir görüntüydü.

Hemen önüme döndüm son işlerimide halettikten sonra doğruca mutfağa gittim.

"Ayy anne nasıl olmuşum." Dedi bu sabah isminin Açelya olduğunu öğrendiğim kız
"Güzel olmuşsun. Hadi şu içli köfteleri masaya götür çabuk." Dedi Gülnur teyze
"Aman anne o kız yapsın işte."
"Kızım ilk günden bu kadar yükleninir mi ayıp."
"Amam boşver."
İçeriye girdim Gülnur Teyzeye döndüm
"Arden Ağam geldi Gülnur Teyze."
Gözleri irice açıldı "geldi mi bir şey eksik değil dimi." Birden ada tezgahına baktı
"Herşey tam." Dedim sakin bir sesle
"Çok şükür. Bu akşamıda atlatalımda kızım başka bir şey istemem ben artık."
Açelya hemen önündeki çiğ köfte tabagını aldı. "Ben çiğ köfteleri götüreyim bari." Dedi büyük bir gülümsemeyle hemen mutfaktan çıktı

"Şey ben napayım teyze."
"Bu ağamlardan sonra yemek yiyoruz. Yani şimdi çorba servisi falan yapacağız."
"Anladım. Ben kaseleri almaya gideyim mi yoksa Açelya gelirken getirir mi?"
"Hemen oturmazlar sen şu bardaklara su doldurup avluya götür. Arden Ağam susamıştır."
"Tamam Gülnur Teyze." iki bardağa su doldurup tepsiye yerleştirdim.

Mardin'nin yakıcı sıcaklığını hafif rüzgara bırakmıştı. Avluda ben sadece Gülsüm Hanımla Arden Ağam olur diye düşünürken 2 kadın 2 erkek'te vardı inşAllah onlar sussamamıştırlar diyerek yürümeye devam ettim. İlk suyu Gülsüm hanıma verecekken "Yok kızım sağol." Dedi bende tamam anlamında kafamı salladım "bana getir ben içerim." Dedi sesin geldiği yöne baktım 28 yaşlarında kahverengi gözlü kahverengi saçlı kadından geldiğini anladım ve suyu ona verdim. Sonra Arden Ağama geldi ona bakamıyordum. Teyzemin anlattığına göre yere burnu düşse almazmış acımazsızın tekiymiş kibirli ve egonun vücut bulmuş haliymiş adeta.

Suyu aldı içti yüzüme bakıyordu "Neden bakmıyorsun." Dedi sesini sakin tutmaya çalışıyordu kafamı kaldırdım bu bizim ilk bakışmamızdı kara gözleriyle siyah saçlarıyla baya yakışıklı görünüyordu. 30 yaşlarındaydı otururken bile çok uzun görünüyordu bence 1.96 falandı boyu.

"Yeni hizmetçi oğlum. Bugün başladı." Gülsüm hanımı dinliyordu bense hala ayakta dikiliyordum.
"Anne hizmetçi diyip durma çalışanlara."
"Ne deyim?" Dedi umursamazca
"İsmiyle hitap et mesela." Bıkkınlıkla anladığım kadarıyla bundan öncede çokça uyarmıştı onu.
"Fazla yüz göz olmaya gerek yoktur." Arden ağa konuşacakken Gülsüm Hanım ayağa kalktı "De hayde yemeğe kalkın hadi." Dedi ellerini arkasına bağladı ve masaya doğru yürümeye başladı.

Herkes masaya doğru giderken bende gidecektim ki Arden ağanın dediği şeyler durdum. "Sen yemeğini yedikten sonra çalışma odama kahve getir." Dedi ve bardağı tepsiye geri bırakıp masaya doğru yürüdü. Ne konuşacaktı ki benimle şimdi. Acaba kaçtığımı öğrendi beni geri mi gönderecekti.

Arden Ağa masanın en başına oturmuştu sol tarafında annesi oturuyordu gider kişilerde sağ tarafta oturuyorlardı. Açelya'yla ben servisi yapıyorduk. Çorba servisi bittikten sonra biraz geri çekildik.

Gülsüm hanım "Afiyet olsun." Dedikten sonra yemeklere başlanmıştı.

İçimden keşke hırkamı giyseydim diye geçirdim şimdiden üşümüştüm.

"Arden İstanbul'daki işler nasıl." Dedi 35 yaşlarında olan adam
"İyi abi geçen gün sanada anlattığım gibi güzel bir ihale kazandık işte İstanbula geri döndüğümde Amerika'dan gelen bir yatırımcı görüşme talep etti onunla görüşeceğim."
"Anladım abicim ama bunları burdada halledebilirsin."
"Anneme söyle abi . Ben halimden çok memnunum."

Güzel RüyalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin