22.Bölüm

387 39 7
                                    

AÇIKLAMAYI BAŞTAN SONA OKUYABİLİR MİSİNİZ RİCA ETSEM. OKUYAN HERKESE ÇOKÇA TEŞEKKÜRLER🌸

Beğenip yorum yaparsanız beni çok mutlu edersiniz şimdiden hepimize çokça teşekkürler.

Satır arası yorumlarda buluşalım🌸

Wattpad erişime kapandığında kendimi çok kötü hissettim ve çok sıkıldım açıkçası. Açıkçası Wattpad açılana kadar bölüm paylaşmayacaktım ama kitlem küçük bu yüzden kitabımın unutulması yüksek bir ihtimal. Süreklidir beğeni yorumu geliyor belkide bazı kişiler hala erişebiliyor. O kişiler lütfen beğenilerinizi ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Ben ancak bildirim gelince görebiliyorum malesef ne yanıt neden başka bir şey göremiyorum. VPN uygulamasını kullanmakta istemiyorum açıkçası. Neyse umarım erişim engeli bir an önce kalkar ve kitap okuyup yazabiliriz.

Keyifli Okumalar🤍
...........

Aileleri tarafından sevilmeyen çocuklar kendi içlerinde oluşturdukları dünyada mutlu olmaya çalışırlar. Çünkü bazen huzuru kafalarında kurdukları kişilerde bulurlar ama çoğu zaman bir süre sonra bırakır çünkü kendilerine daha çok zarar verdiğini düşünür öyledirde zaten.

Mesela ben annemin dediği Senin yanında benim çöpüm Altın'dır. lafını unutamadım. Mesela ben annemin dizinde ablam ve Abim gibi yatamadım. mesela ben babamla hiç onun arabasına binip gezemedim. mesela ben abimle hiç insan gibi konuşamadım. mesela ben ablamın hiç kıyafetini giyemedim. Bazen insanlar öylesine şeyler söyler ve ertesi güne unuttur ama söylediği kişide ne tür acılar bıraktığını bilemez. kaç gün uykusuz kaldığını, kaç gün aç kaldığını, kaç gün o lafları düşündüğünü bilmiyordu. Söyleyen kişi hayata devam ediyordu ama söylediği kişide ne tür yaralar bıraktığını ya bilmiyor yada önemsemiyorlardı. Oysaki o kalbinin en derininde o acıyı hissediyordu etrafa her ne kadar gülsede.

Etrafa iyi olan insanlar bana hep kötüydüler.

Ben bu yüzden Avukat olup görünmek istiyordum beni görmezden gelenlerden intikam almak çok istiyorum. Sezai Karakoç'un dediği gibi Seni yok sayacaklar, Sen daha çok var olacaksın.

Arden'in İstanbul'daki ortaklarından birinin buradaki şirkete gelmişti bu yüzden şirkete gitti. Bende işlerimi bittirdikten sonra Sedat'ın attığı kitaplara baktım fırsattan istifade gidip alsa mıydım acaba? Aynen gidip alayım ben. Gülsüm Hanımın yanına gittim terasta Ece Hanım'la beraber kahve içiyordu Ece hanım heyecanlı heyecanlı annesine bir şeyler anlatıyordu anneside dinliyordu. Beni görmeleriyle bana döndü.

"Gülsüm Hanım bir şey rica edecektim sizden."
"Ne oldu?"
"Ben yarım saatliğine dışarıya çıkabilir miyim?"
"Neden hayırdır. Sen dışarıya çıkmamak için yırtınıyordun şimdi ne değiştide kendin istiyorsun."
"Kişisel ihtiyacım varda."
"Bende ped var Hüma adet olmuşsan."
"Yok Ece hanım teşekkürler ben kendim almak istiyorum birazda hava almak istiyorum."
"İyi tamam geç kalma ama."
"Tamam Hanımım."
"De git hadi."
"Teşekkürler görüşürüz." diyip terastan ayrıldım Gülnur ablaya haber ettikten sonra müştemilatta girdim dolaptan Arden'in bana verdiği paradan kalan 10 bin lirayı çantama koydum alıp müştemilattan çıkıp konağın kapısına döndüm "Baran bir şey soracağım ben."
"Söyle Hüma."
"Ben çarşıya gideceğimde nasıl gideceğim."
"Gel bırakayım seni."
"Yok ya ben giderim ben öğrenirim yolları."
"İyi tamam taksi çağırayım o zaman sana."
"Olur tamam."
Telefonunu çıkarıp bir numara aradı konağın adresini verdikten 5 dakika sonra taksi geldi Baran bana kapıyı açtı bende bindim. Baran şoför'e baktı "Sana emanet kaptan çarşıya bırakırsın."
"Tamam abi."
"Hadi kolay gelsin." Bana döndü "Bir sıkıntı olursa ararsın."
"Tamam çok sağol."
Gülümsedi araba çalıştı ardından sokaktan çıktık.

Güzel RüyalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin