Tesadüf Başlangıçtır Özel Bölüm*

572 25 3
                                    

Bu bölüm ihali bakış açısıyla Arden'in ve Hüma'nın geçmişini anlatıyor. Bir yerden sonrada Arden'in anlatımına geçiyor Hüma ve Azad Ağanın karşılaşmasından itibaren. Sonra tekrar benim anlatımıma geciyor ama Azadın nasıl kalp krizi geçirdiğini anlatılıyor sonra tekrar Arden'in bakış açısına döneceğim. Yani kısaca Arden'den sonrası Hümayla alakalı bir kısım sadece bahsetmelerde var birde Ardenin ilk defa Hüma'yı görmeye çalıştığı an.

Ve daha bir sürü şeyi bölümlerde daha önce okumadığınız şeylerde var Bir sonraki bölümlerde bu ne alaka dememek için okumalısınız yoksa gelecek bölümleri anlayamazsınız.

Beğenip yorum yapmayı unutmayın lütfen..

Satır aralarında buluşalım.

Keyifli Okumalar.
.....

Bölüm şarkıları:
charles aznavour - hier encore
volkan akmehmet-bir küçücük aslancık varmış(Hüma kendisine göre uyarlıyor)

İlahi bakış açısı.

Hüma bu sabahta kendiyle yaşıt olan kızların karneleriyle eve gelişini isledi. Hüma 18 yaşındaydı anne babası onu okuldan koparmıştı Hümada gizli gizli açıktan okuyordu. Sabah camdan dışarıyı izlemeyi bıraktı camları açık bıraktı Hüma'nın odası çatı katındaydı eskiden bu odayı kullanılmayan eşyalar için kullanıyorlardı. Sonra annemin hala daha öve öve bitiremediği bu odaya Hüma'ya bahşetmişti. Bu oda leş gibi kokuyordu ne kadar silsemde eskimiş eşyaların küf kokularını burdan silememişti o yüzden camlar hep açık olurdu. Teyzesi Sevda onun için evindeki vantilatörü getirmişti gizli gizli geceleri onu açıyordu azda olsa hissetmiyordu kokuyu veya alışmıştı çünkü kokudan olsa gerek hep hasta oluyordu.

Üzerine eski kıyafetlerini giydi çünkü bugün çamaşır suyu'yla mutfağı ve tuvaleti silecekti annesi bunu emretmişti.

Aşağıya inmişti ilk bardakları kaşıkları çamaşır suyuna yatırmıştı. Koku onun midesini bulandırıyordu. Kusmamak için kendini tutuyordu çünkü bir keresinde annesi bir daha kusarsan sana yediririm demişti. O kadar nefret ediyordu ki onlardan içindeki nefret her geçen gün dahada büyüyordü. İçinden bir gün büyük insan olacağım bu yapılanları ben size yapacağım bana yalvaracaksınız hepsinin bedelini size ödeteceğim günler yakındır.

Allah'a hep dua ediyordu lütfen dualarımı kabul et diye. Allah hep mazlumların yanındadır bu söz kalbine hep ferahlık getiriyordu.

Allah mazlumun ahını yerde bırakmazdı. Doğru zaman geldiğinde bu kez herşey tam tersi olacaktı hayat Hüma'yada gülecekti ama önündeki sınavları aşarsa olacaktı bu.

Sinirle öfkeyle içeriye giren annesiyle ona döndü "Daha bittirmedin mi böcek." Annesinin kahverengi gözleri ona nefret bakıyordu. "Makinaya atacağım şimdi."
"Elde yıka bu makina şeysi ne kadar pahalı biliyor musun?"
"Biliyorsun elimde yıkayınca ellerim yanıyor."
"Yeşil çiyan ölüyon mu sanki. Makinenin çalıştığını görürsem fena yaparım seni. Baban sana çalışıyor sanki." Dedi küfür eder gibi "Çabuk bittir Sinem'im kokudan etkileniyor." Diyip arkasını dönüp gidiyordu ki

"Ben çöp muyum anne?" Dedi bunu ilk defa söyledi bu onun yaptığı ilk baş kaldırıştı annesi şaşkınlıkla yüzüne baktı Hüma bir şeylerden yorulmuştu onu sevmiyorlarsa ona zaten devlet sıcak kolları arasına alıp sahip çıkacaktı neden engel olup geri eve almıştı ki.

Güzel RüyalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin