6.Bölüm

787 39 12
                                    

Beğenip yorum yapanlar istediği üniversite gider inşallah jdhfhhd şaka şaka umarım istediğiniz yerleri kazanırsınız.

Keyifli Okumalar.
........

Bu akşam konağa Gülsüm Hanım'ın kardeşi ve kızı gelecekmiş. Bu yüzden kahvaltıdan sonra avlu'ya çağırmıştı Gülsüm Hanım üçümüzüde. Kahvaltı masasını kaldırdıktan sonra hemen avluya inmiştik. Gülsüm hanım koltukta Gonca Hanım ve Ece Hanımla oturuyordu.

"Hanımlar bu gün kardeşim gelecek. Sakın ha bir yalnış istemiyorum. Saygıda kusur edenin canını yakarım. Açelya misafir odalarını hazırla 2 gün burda kalacaklar. İkinizde yemeği hazırlayacaksınız sonra sende onlara yardım et."
"Hanımağam birkaç eksiğimiz vardı çarşıya çıkılması lazımdı. Hatırlatmamı istemiştiniz."
"Dışardakilere listeyi ver gidip alsınlar."
"Hanımağam onlar neyin taze olduğunu anlamıyorlar ki hep bozuk geliyor."
Birden aydınlanmış gibi "Ha Gülnur haklısın. Tamam Hüma sen git öğren buralarıda bir güzel."
"Ben gitmesem hanımım." Dedi sıkıntılı bir sesle
"Nedenmiş?" Dedi sorgularcasına
"Ben hiç anlamıyorum sebze meyve seçmekten." Dedim yalandı tabiki hep ben pazara çıkardım evde ama pazar yerinde biri beni tanırsa diye içim içimi yiyordu.
"Sen gideceksin nokta." Diyip kafasını çevirdi
"Bende gelirim seninle." Dedi hiç beklemediğim birinden Ece hanımdan yani
"Nereye kızım sen. Otue oturduğun yerde."
"Sıkıldım otur otur emekli şemsiyesi gibi. Biraz gezdikten sonra kuaför'e giderim zaten." Ayağa kalkarken "Sen Baran'a haber et Hüma bende çantamı alıp geliyorum." Dedi hızlı adımlarla merdivenden yukarıya çıktı.
"Sende git elbise giyin çocuk. Böyle sıcaktan bayılacan başıma kalma."
Bunlar ana oğul diye küçük muamelesi yapıyorlardı bana ya? 22 küçük mü!

Tamam diye başımı salladım müştemilatta girdim hemen üzerime dizlerime kadar gelen mavi elbisemi giydim çantamı aldım ve hemen konağın içine girecekken Ece hanımda beni kapının önünde beklediğini gördüğüm için direk onun yanına gittim.

"Heh geldin mi. Al bunu Gülnur Teyze verdi bunlar alınacakmış." Kağıdı elinden alıp bir göz geçirdikten sonra çantama koydum.
"Tamam Ece Hanım teşekkürler." Dedikten hemen sonra Baran bey siyah lüks arabanın içinden çıktı.

"Ece hanım sizde mi geleceksiniz." Dedi büyük bir gülümsemeyle
"Evet Baran pazara gideceğiz." Dedi oda gülümseyerek bir Baran beye bir Ece Hanıma bakıyordum ağzım hafif açılmıştı. NE OLUYOR BU AŞAĞILIK YERDE!

"Buyrun." Deyip hemen ön kapıyı açtı
"Hüma, sen arkaya geç." Diyip öne oturdu
Baran bey benim içinde kapıyı açtı teşekkür edip bende oturdum iki kapıyıda aynı anda kapattı hemen şoför koltuğuna oturdu ve gaza bastı.

"Hüma, sen kaç yaşındaydın."
"22 Ece Hanım."
"Anladım." Yani niye sormuştu "Aramızda bir yaş varmış bende 23."
"Anladım Hanımım." Dedim tuhaf bir sesle Hüma acaba Baran bey'le aşırı yakın davrandı kimseye söyleme demeye mi çalışıyor acaba?
"Baran bey'le aranızda bir şey varsa söylemem merak etmeyin."
Ece Hanım güldü "İster söyle ister söyleme canım banane." Dedi sıfır samimiyetle
"Tamam Ece Hanım söylerim ben." Gözleri fal taşı gibi açıldı güldüm "Söylemem merak etmeyin beni ilgilendirmez."
"Söylemez tabi."
"Sen nerden biliyorsun." Ona bakıyordu şimdi
"Onu bulup konağa getiren bendim yoksa kaybolmuştu. Vefa borcunu ödersin bence böylece."
"Öyle olsun Baran Bey." Dedim samimiyetle
"Neyse. Pazara çıkarız sonra benim kuaföre gitmem gerek sende gelirsin bir şey anlamasınlar."
"Tamam Ece Hanım."

Pazar'ın önünde araba durmuştu bir sürü insan girip çıkıyordu. Elleri dopdoluydu çocukların ellerinde şekerlerle pazar arabalarının kenarını tutuyordu bazılarıda annelerinin hırkalarını.

Güzel RüyalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin