6 - Alıntı

176 23 3
                                    

Burnundan soluyordu Ferit. Tüm bu yaşadıklarının bir rüya olmasını istiyordu. Karşısında tüm ihtişamıyla, tüm güzelliğiyle gözleri tamamen üzerinde toplayan Seyran vardı, yanında ise kendi tabiriyle sikik Utkan.

"Abi kurban olayım sakin ol, hiç yeri değil. Tüm medya dışarda. Tüm emniyetin gözü bu bağış gecesinde. Olacak iş değil."

Çenesini sıktı Ferit. Tam karşısındaki masaya geçmişlerdi. Feritin bakışlarını üzerinde hisseden Seyran gerildiğini hissetti. Sahi ne zamandır görmemişti onu. Siyah takımının içinde nefes kesici görünüyordu. Daha fazla bakmadan kafasını çevirdi. Utkanda Feritin farkında varmış, elindeki şarap kadehini selam verircesine ona doğru kaldırmıştı. Yüzündeki gülüşü farketmişti Ferit, yanındakinden aldığı güçle gülümsüyordu. Polinanın seyranının kulağına bişeyler fısıldamasıyla kalkmıştı Seyran masadan, seyranın kalktığını gören Ferit hızla Utkanın masasına ilerledi. Tam yanındaki sandalyeye oturdu. Cebindeki puroyu çıkarıp yaktı. Tek nefes çekti purodan, sonra Utkana dönüp yüzüne bıraktı dumanı.

"Hayırdır Utkan, sen ölmeyi bayılmak mı sanıyorsun aslan parçası?"

Gülümsedi Utkan.

"Nedir senin canını bu kadar sıkan şey Ferit? Seyranın beni seçmesi mi?"

Kasıldı Ferit. Burada bu masanın tam ortasına gömmek istiyordu Utkanı.

"Benim kadınım seni seçemez Utkan. Sen sadece bir araçsın, beni kıskandırmak için kullandığı bir oyuncaksın. Ayrıca bana bir daha Ferit dersen dilini koparır köpeklerime atarım, bana sadece yakınlarım Ferit der."

"Kanın çekiliyor değil mi Ferit?"

Demişti ona meydan okurcasına.

"Benim yanımda diye, benim kolumda diye. Öyle yada böyle araç veya oyuncak yanında olan benim Ferit. Ve bundan sonra ben olacağım, gözünün değdiği her yerde ben olacağım. Senin yüzüne bir daha bakar mı sanıyorsun? O evdeki kameraları öğrenip, onun bedenini başkasına izlettiğini öğrendiği an bittin onun için."

Şaşırmış gözlerle bakıyordu Ferit.

"Sen nereden biliyorsun?"

Dediğinde ufak bir kahkaha attı Utkan.

"İnan ki Seyran için şeytanla anlaşma yapmam gerekse onunla bile yaparım Ferit. Yıllardır onun gözündeki seni silmek için herşeyi yaptım, baban gibi karaktersiz ruh emiciyle anlaşma bile yaptım."

Cebinden sigarasını çıkardı ve yaktı. Onlara doğru yaklaşan Seyrana baktı.

"Hadi git söyle şimdi anlat ona. Sence inanır mı? Şimdi izninle, bu geceyi muhteşem bir kadınla geçirmek için seni yalnız bırakmam gerek."

Elindeki sigarayı döndürüp ayağa kalkmaya yeltendiğinde Ferit onun omuzundan tutup aşağı çekmiş kendi kalkmıştı. Kulağına eğildi.

"Kendine bir mezar yeri bul Utkan ve annene adresi haber ver. Seninle işim bittiğinde annen bile seni zor tanıyacak. En azından mezarını kolay bulur."

Dediğinde masasına doğru ilerlemişti.

KUZGUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin