10 - ÖLÜM

267 42 15
                                    

Ayağının dibindeki cesete iğrenircesine bakıyordu. Hayatındaki en tahammül edemediği şeylerin başında ihanet vardı, bu da bir nevi ihanetti. Adamlarına döndü.

"Temizleyin burayı."

Adnanın adamlar şoka girmişler gibi bakıyorlardı. Onların yanına gitti.

"Şimdi çıkın, herkese anlatın. Abimiz Tomris hanıma ihanet etti. O da onun kafasına sıktı deyin. İbreti alem için onun kafasını sallandırmıyorsa sebebinin ortalığın kirlenmemesi için olduğunu da ekleyin."

Korkuyla hiçbir şey demeden çıktılar odadan. Masasına geri döndü, çantasından sigara paketini çıkardı, çakmağını da avcuna sıkıştırdı. İçinden 2 dal aldı. Her zaman içmezdi. Kendisini darda hissettiğinde içerdi. Şuan kendisini darda hissediyordu. Odasının balkonuna çıktı, ardından Polina da geldi.

"Dün gece ne yaşandı?"

Polinanın sorusuyla elindeki sigarayı dudağına götürdü, çakmağıyla yaktı. Bir duman çekip dertli dertli üflerken Polinaya döndü.

"Ben beni sikeyim mi Pol?"

"Noldu?"

"Hayatında yaptığın en büyük gurursuzluk ne?"

Aynı şekilde sigarayı dudaklarının arasına hapsetti Polina ve yaktı. Bir duman aldı, belli ki düşünüyordu. Nefesini verdi.

"Annemi öldüren babamın cenazesinde bir damla yaş aktı gözümden."

Polinaya döndü. Bir duman aldı gene sigarasından.

"Bahsi arttırıyorum, ben dün gece abimin katiliyle aynı yatağa girdim, onu öptüm, sabaha kadar aynı yatakta yattım."

Şaşırmamıştı Polina. Seyranın gardını indireceğini biliyordu.

"Şaşırmadın?"

"Evet şaşırtmadın çünkü."

Kızgın bir surat ifadesi takındı.

"Bu kadar mı gurursuzum gözünde."

"Hayır o kadar aşıksın gözümde."

Gözlerini Polinadan çekip karşısındaki manzaraya baktı, Polinaysa devam etti.

"Onu seni terk edip gittiğinde, bir başına bıraktıktan sonra bile affettin seyran. Fiilen birini öldürmemişti ama insanın ruhunu öldürmekte bir cinayettir. O senin ruhunu öldürdü o gün büyüdün Seyran. O günden sonra hiçbir şey aynı kalmadı. Aldığın hiçbir eğitim değil, o gün orada seni bırakıp gitmesi büyüttü seni. Bir de abini öldürttüğü gün, o gün de seni öldürüp mezara soktu. Ama içindeki aşk öyle güçlü ki. Sen kaçtıkça ona daha çok çekiliyorsun. Bir girdabın içindesin görüyorum bunu."

Derin bir nefes aldı, Polina her zaman ki gibi çok iyi durum değerlendirmesi yapmıştı.

"Ne yapacağım peki?"

"Bilmiyorum Seyran. İnan ki bilmiyorum. Bilirsin her zaman bir fikrim olur ama şimdi yok. O senin içine bu denli işlemişken, ondan kaçamıyorken, kaçtıkça daha çok onun oluyorken napılır bilmiyorum."

"Onu istiyorum Polina."

Polinaya döndü.

"Günahıyla sevabıyla istiyorum. Ama onu istemeyi istemiyorum. Onu istediğim için kendimden nefret ediyorum."

"İkizler burcu olduğunu her yerde belli etmesen olmaz."

Gözlerinin doluşuna aldırış etmeden kahkaha attı Seyran.

"İkizler burcu olmak bir markadır."

Dediğinde Polinaya omuz atmıştı.

"Çıkacağım birazdan."

KUZGUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin