Čim smo ušetale u stan, napala sam je s pitanjima o Neymaru.
-I? Kakav ti se čini? Jeli ti simpatičan? Jeli ti zgodan?- bombardila sam je i sljedila uz stopu.
-Nisam očekivala.- rekla je pomalo nezainteresirano.
-Što? Zar ti se ne sviđa?- prepala me.
-Nisam očekivala da je on Neymar Jr, elita Barcelone, idol tvog brata.- i počne slagati suđe u mašinu.
-Pa? Nisam ja kriva što je on on!- i sjednem na veliki, kuhinjski poluotok.
-Neznam baš Rocío, nekako, neznam jeli on za tebe.- nisam mogla dobiti goru reakciju. Mislim, mogla sam, mogla se početi derati na mene i ljutiti se, ali i ovo nije puno daleko.
-Što, misliš da nisam dovoljno dobra za njega? -bojala sam se odgovora.
-Ne, ne, naravno da ne. Ljube, on živi u drugačijem svijetu, pod očima paparazzija, puno različitih žena. Samo se bojim da ti ne slomi srce.- pomalo je srala.
-Daj, molim te! Ne mislim se odmah udat za njega jebote!- otpustila sam punđu i zakolutala očima.
-Ne izražavaj se tako!- povisila je ton.
-Molim te, samo mu daj šansu.- preklinjala sam ga.
-Jeli ti stalo do njega?- pitala me.
-Da, jako. Uz njega, jednostavno, osjećam se kao netko i nešto, posebno.- ovo je možda nešto najromantičnije što sam ikad rekla. Duboko sam udahnula i sišla s poluotoka.
-Znaš, nećeš me sprijećiti.- i uputila sam se u svoju sobu.
-Oke, oke, ali samo ručak.- čim je to izgovorila, nasmijala sam se u sebi od sreće.
-Samo to i trebam.- pomalo kul sam to odigrala i otišla.* * *
-Ići ćemo na zajednički ručak.- obavještavala sam Neymara dok smo igrali stolni tenis.
-Tko mi? HA, DOBIO SAM!- nezainteresirano mi odvrati. Sad je sav bio u ping-pongu.
-Ti, ja, moja mama.- ovo zadnje zadnje sam prošaputala. Doslovno. Čim je skužio što sam rekla, uozbiljio se.
-Ali, ali, upoznao sam je već.- kao malo djete mi zanjurga.
-Dvije riječi ste prozborili! I u ostalom, nije tvoj najveći fan.-
-Aj dobro, ali samo s mamom-
- Naravno, nema šanse da te upoznam s nekim drugim!- odgovorim i priđem mu bliže. Poljubio me i lagano me zagrizao za usnicu. Nasmijala sam se.
-It's getting dark, too dark to see...-pjevušio mi je na uho jednu od mojih najdražih pjesama, Knockin' on Heaven's Door.
-I feel like I'm knockin' on heaven's door...-dopunila sam ga.
-Idemo.- kratko mi šapne i povuće me za ruku.
-Nisam obućena za vani.- malo uznemireno mu se obratim.
-Ništa otmjeno, nebrini-
Vozili smo se se po gradu i zaustavili na Barceloninoj pješćanoj plaži. Izvadio je jednu veliku deku.
-Ali skoro je ponoć!- kažem mu zaprepašteno.
-Zato je tako savršeno. Nema žive duše.-
Polako se skinuo u bokserice, a ja sam sljedila njegov primjer. On je odmah ušao u more, a čim sam ja dotaknula prstima more, počelo je kišiti. I kad sam došla do trbuha, Neymar me počeo špricati. Ušla sam cijela i plivala do Neymara da ga zagnjurim. Kad mi je napokon pošlo za rukom, on je zaronio i povukao me za nogu. Pod morem sam ga poljubila, ali oboje smo se nagucali mora. Izronili smo, a kiša je pljuštala po nama. Zagrlio me i poljubio. Po kiši smo se kupali i ljubili pod mjesečinom. Bilo je jebeno romantično.
(...)
-Moram se otuširati i osušiti, ne mogu doći kući mokra, moji misle da sam u klubu.- objašnjavala sam mu na pragu njegove kuće.
-Naravno, idi u moj tuš ili kadu.- htjela sam se usprotiviti al' sam se sjetila da sam to prerasla: kad smo već obavili prvi khkh, onda se valjda mogu i otuširati u njegovom tušu.
-Idemo prvo malo u dvorište- predloži a ja poslušno kimnem glavom.
Ležali smo zagrljeni u jednoj ležaljki.
-Jesi odmalena znao da želiš biti nogometaš?- pitala sam ga dok sam ga češkaka po ruci.
-Pa, zapravo da. Jedino u njemu sam skroz slobodan.-
-A kako si reagirao kad si saznao da ćeš postati tata?-zapitkivala sam ga.
-Bio sam šokiran, ali istovremeno sam plakao od sreće. Davi je zbilja super dječak, moj najveći uspjeh. Upoznat ćeš ga kad dođe u Barcelonu. A što si se ti sad uhvatila ispitivanja?-
-Pa cura sam ti, valjda, moram znati nešto osobnije o tebi. A ta djevojka, majka Davija, jesi li ju volio?- možda je osjetio trunčicu ljubomore u mom glasu.
-Naravno da si mi cura, jebote! A Carolina je bila samo avantura, ali vječno ću joj biti zahvalan na sinu. A što s tobom? Jesi li ti imala što ozbiljnije prije mene? - stavio je bradu na moje tjeme.
-Dva-tri tipa, ali to su bile samo tinejđerske ljubavi. Ajme, već je dva, moram se istuširati i onda gibam hitno.- digla sam se iz njegova zagrljaja i išla u kuću. Prošla sam njegovom sobom koja je bila pomalo neuredna. Nasred sobe stajao je masivan sivi krevet s nekoliko komada odjeće razbacao po njemu. Imao je pogled na veliku plazmu i nekoliko ukrasnih polica. Sa strane su se nalazile dva para vrata. Jedna od kupaonice, jedna od garderobe. Ušla sam u kupaonicu koja je bila veća od moje sobe. Imala je pločiće prljavo bijele boje. S jedne strane bila je školjka i lavandin, a s druge tuš i jacuzzi. Polako sam skinula mokru majicu i kratke traperice, te ušla pod tuš. Hladna voda polako je tekla po mojoj koži. Ja sam samo sklopila oči i naslonila se na zid. Razmišljala sam o Neymaru i mami. Bože, samo da ga prihvati... Prolazile su minute, ja sam samo stajala tamo. Iznenada sam začula neko šuškanje. Ma to sam samo ja od brojnih misli započela i zvukove zamišljati. Iznenada sam osjetila tople, još uvijek suhe ruke na svojim kukovima. Nisam se niti trgula, prepoznajem ga na dodir. Počeo me ljubiti po vratu, a zatim sam se okrenula. Stavila sam mu ruke na rame i poljubila ga u obraz. On me lagano dignuo te naslonio na zid i.... Možda je to bio već drugi put, ali meni je bio jednako poseban, jednako savršen.Yooo, mislim da ne trebam nikome pisati što se ovo na kraju dogodilo. Nadam se da vam se sviđa. ♡ Love u ♡♡♡♡♡