Capitolul 9

73 2 0
                                    

Matt Davis:

Sâmbăta asta nu am mai mers la birou.
Cel mai bun prieten al meu din facultate m-a anunțat ca vine în New York și am vrut să petrecem ziua împreună, exact ca în studenție.
Chris după facultate a preferat să se întoarcă în New Jersey  și să își deschidă un birou notarial.
Se căsătorise de curând și își iubea nespus soția.
Avea o viață simplă si liniștită , iar uneori mă simțeam puțin gelos pe fericirea pe care o emana.

Dimineața când m-a sunat ca are drum prin New York weekendul acesta, am fost foarte bucuros.
Din cauza distanței nu mai reușim să ne vedem foarte des.

Seară,  am ieșit la unul dintre restaurantele mele preferate din New York,  iar Chris a avut ideea să mergem la unul dintre cluburile pe care le frecventăm în studenție.

- Haide Chris, nu cred ca vrei sa mergem în bodega aia! I-am spus eu râzând

- Care va să zică e bodega acum,nu? Ai uitat în facultate când erai pe mese acolo cu toate studentele?

Am început să radem și să dapănam amintiri și după câteva pahare mai târziu m-am lăsat convins să mergem în Circus Pub.

-Bine, mergem, dar dacă se dau studentele la noi și nu ne mai lasă să plecăm să nu zici ca nu te-am avertizat! Am spus eu în timp ce ieșeam din local și ne urcăm în spatele limuzinei mele.

- Eu sunt bărbat însurat deja! Am ieșit din joc! A răspuns  Chris

Era deja destul de târziu când am ajuns în club, ne-am așezat la bar și am comandat de băut.
Nu se schimbase absolut deloc Pub-ul ăsta.
Același spațiu mic și înghesuit, mese și scaune vechi și băutură proastă.
Însă, fiind acolo cu Chirs m-au cuprins amintiri  frumoase și sentimente de nostalgie.
Uneori mi-e dor de vremurile alea, fără stresul din prezent și presiunea de a nu face nici măcar o greșeală.
Fără povara de a fi o persoană publică și de a fi judecat și urmărit la orice pas.

Între timp o blondă a apărut în dreapta mea și a încercat să se bage în seamă cu noi.
Era sexy, iar rochia pe care o purta nu lăsa nimic imaginației.
"Hmm, probabil că nu o să ma intorc singur acasa nici în seara asta, mi-am spus eu"

Am continuat să râdem și să bem, când prin fața mea a trecut în grabă una dintre cele mai sexy femei din câte văzusem.

Nu am reușit să o analizez foarte bine, însă mi-au atras atenția picioarele acelea impresionant de lungi, nu mai văzusem așa picioare până atunci.

Și Chris a observat-o pentru că în momentul în care a trecut prin fața noastră a făcut ochii mari și și-a strâns buzele ca într-un fluierat.

M-am uitat la el râzând și i-am dat un pumn în umăr:
- Parcă avea nevastă, omule!
- Exact! Eu sunt însurat, deci zic să te grăbești! A răspuns Chris tot râzând

Blondă de lângă noi ca de obicei, părea ca nu înțelege prea multe. Doamne, ce ma plictiseau femeile astea!

Fără să mai stau pe gânduri am ieșit din club, sperând  să o mai găsesc pe bruneta aia cu picioare lungi.

Stătea pe o bordură cu capul în mâini, părea suparată.
M-am gândit cum să o abordez, dar nu-mi venea nimic. Eram obișnuit ca femeile să vină la mine și nu invers.
Așa că în momentul ăla am folosit cea  mai penibilă schemă, pe care nu credeam că o să mai folosesc vreodată după vârsta de 15 ani.

-Mă scuzați, aveți un foc?
M-am simțit penibil imediat cum am terminat de rostit întrebarea și abia mă abțineam să nu râd la propria mea replică de agățat.

Însă în momentul în care femeia și-a ridicat capul din mâini și mi-a vorbit am realizat ca sunt și mai idiot decât credeam.
I-am recunoscut vocea, era studenta aia de la festivitate, cea pe care o invitasem la interviul de luni.

Nu îi reținusem prea bine fața de la festivitate, sincer abia am reușit să o văd în toată mulțimea aia de studenți. Dar vocea era inconfundabilă!
M-am simțit stânjenit instant, în primul rând că am abordat o studentă cu care în doar 2 zile o să mă aflu în cu totul altă circumstanță și în al doilea rând că înainte să aflu cine e tot ce voiam era să o bag în pat.

Și ea m-a recunoscut și a părut și mai stânjenită.

"Bravo, Matt, hai ca nici nu ai făcut-o de oaie" mi-am spus eu în gând.

Scurtul dialog a continuat în aceiași notă după care ea a plecat.

Întors în club, toată starea mea de euforie se dispersase.
Mă simțeam prost de situația avută și îmi părea rău că am făcut-o și pe ea să se simtă prost.

Prietenă noastră blondă plecase și Chris rămăsese singur la bar.
I-am povestit lui Chris ce s-a întâmplat care preț de 5 minute doar a făcut mișto de mine, după care mi-a spus să mă liniștesc și ca important e ca nu i-am spus ceva mai rău.
Mă bufnea și râsul auzind perspectiva lui Chris, care deja începuse să facă glume cu  mine și domnișoara Bennet întinși pe birou, luni.

Am mai băut amândoi câte un pahar și am decis ca e timpul să mergem spre casă.
Ceasul bătea spre ora 03:00 și mâine trebuia să trec puțin pe la birou.

Atracție fatală -Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum