Capitolul 21

68 2 0
                                    


Vineri, după ce mi-am terminat treaba la birou am plecat direct spre cămin. 

Astăzi aveam un singur curs la facultate, însă nu era foarte important așa că mi-am permis să lipsesc. 

Îi promisesem Annei că în seara aceasta vom ieși împreună și ținând cont că în ultimul timp abia mai reușeam să le văd pe fete, chiar nu aveam cum să le refuz. 

Uneori îmi era dor de viața mea înainte de a-l cunoaște pe Matt Davis și implicit de a începe să lucrez. 

Aveam o anumită ordine a mea înainte și obiective clare, acum parcă cu toate cele întâmplate, viața mea era un haos total. Deși mă simțeam foarte mândră de mine și de tot ceea ce am reușit să învăț în această lună, îmi era dor să fiu o studentă normală și să pot petrece timp cu prietenele mele. 


Fetele nu au vrut să îmi spună unde mergem, spunând mereu că "este o surpriză și să nu mai insist cu întrebările". 

Pe la ora 21:00 am început să ne pregătim toate de ieșire. Mi-am luat pantaloni albi și sandale cu toc cui, iar în partea de sus mi-am pus un top roșu de dantelă decoltat. 

Ținuta asta îmi punea foarte bine în evidență formele, iar sânii mei aproape că țipau să iasă din acel mic corsaj. Părul mi l-am prins într-o coadă de cal în vârful capului, însă pentru machiaj am optat pentru ceva super simplu.

-Doamne, aș da orice să am un corp ca al tău! a spus Anna în spatele meu,  în timp ce  eu îmi făceam ultimele retușuri în oglindă.

M-am întors spre ea și am îmbrățișat-o strâns, adaugând râzând:

- Termină Anna, că mă faci să merg să mă schimb! Oricum nu știu cum de te-am lăsat să mă convingi să port topul asta. Puteam la fel de bine să ies dezbrăcată, că oricum  nu face nici o diferență bucata asta de material! 

Fetele au început să râdă zgomotos, în timp ce își făceau și ele ultimele retușuri. 

În timp ce eram în taxi  mi-au spus că vom ieși la un club de fițe de prin centrul New York-ului. Economiseau deja de o lună pentru ieșirea asta aparent și m-am panicat puțin când am intrat pe internet și am văzut prețurile bauturilor. 

-Fetelor, voi vedeți cât de scump este localul asta? am întrebat eu șocată

-Hai Sophie, termină, doar ce ți-a intrat salariul plus bursa de la facultate! Ne permitem și noi o aroganță în seara asta! a răspuns Karina

Ce e drept avea dreptate, nu voiam să mă gândesc la bani în seara asta, ieșeam cu prietenele mele după mult timp și tot ce era important era să ne distrăm. 

-Bine fetelor, aveți dreptate! 

- În plus, eu trag speranțe că o să găsim câte un frumușel cu bani, care să ne plătească consumația! a adăugat Mara râzând

Mara era obsedată de bărbații cu bani  și toate relațiile ei cu bărbații se bazau pe asta, deviza ei fiind că "dragostea trebuie întreținută și că nu poți avea un viitor cu un bărbat sărac". 

Eu nu eram tocmai de aceiași părere, mai degrabă simțeam că atunci când îi permiți unui bărbat să te întrețină, îți pierzi din independență ca și femeie și ajungi la rândul tău unul din bunurile lui. 

Ajunse în club, totul era la superlativ. Clubul semăna foarte mult cu cel din Washington, iar amintirea acelei nopți mi-a revenit în minte. 

Ne-am așezat la bar și am  comandat câteva shoturi și câte un cocktail. La ceva timp,doi bărbați îmbrăcați la cămasă au venit lângă noi și au început să facă conversație. 

Atracție fatală -Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum