Capitolul 2

102 2 0
                                    




Ajunsă în curtea Universității Columbia din New York, m-am așezat pe unul din scaunele frumos amenajate și m-am lasat cufundată în gândurile mele.

La scurt timp după, curtea a început ușor,usor să se umple cu studenți ce râdeau zgomotos și făceau glume.

Pe scaunul din stânga mea s-a asezat Liam, un coleg cu care în toți acești ani de facultate nu am schimbat foarte multe cuvinte.

Este un baiat liniștit, puțin mai înalt decât mine, cu parul blond alună și cu niște ochelari gen Harry Potter.

Nu m-a deranjat niciodată și mereu a fost prietenos cu mine. Din cate îmi amintesc am avut și un proiect de făcut împreună la "Drept civil" și ne-am înteles foarte bine.

- Bună Sophia, ce faci? m-a întrebat Liam, întorcându-și capul spre mine.

- Bună Liam, sunt bine. Tu? i-am raspuns eu, zâmbind puțin în colțul gurii

A urmat o scurtă discuție de 5 minute cu Liam despre tema pe care își dorește să o abordeze la licență și vremea de afară, iar după și-a facut apariția și Anna, asezându-se pe scaunul din dreapta mea.

Festivitatea a început, decanul a urcat pe scenă și și-a ținut clasicul discurs prezent în fiecare an.

După aproximativ 35 de minute, s-a instalat o plictiseală teribilă. Anna se tot foia lângă mine cu telefonul în mâna, râzând la niște filmulețe de pe instagram, iar Liam părea ca încercă să îmi spună ceva la fiecare 5 minute, însă doar ma privea cu colțul ochilor și după își întorcea privirea.

La finalul discursului decanul ne-a anunțat ca fiind ultimul an a invitat unul dintre cei mai mari avocați din New York pentru a ține un mic speach și pentru a ne răspunde la final la toate întrebările cu privire la profesia lui.

" Astfel, îl învit în scenă pe Matt Davis, unul dintre cei mai buni avocați din New York la doar 28 de ani"

În acel moment toate privirile s-au întors către scenă, toți studenții luându-și nasul din telefoane și fiind captați total de fascinantul avocat Matt Davis.

Auzisem de el, cine nu o facuse de altfel?

Era incredibil de bun. Cel mai impresionat lucru era că a reușit să ajungă la o astfel de performanță atat de rapid.

Sunt avocați care nici la 40 de ani nu au priceperea și notorietatea lui Matt Davis.

Ziarele spun ca în cei 5 ani de când profesează, Matt nu a avut nici măcar un caz pierdut, reușind să întoarcă în favoarea clientului și implicit a lui orice situație.

Era prezentat de asemenea, în tabloidele de scandal și ca un om fără scrupule, crud și manipulator, iar într-o conferință de presă a declarat că "Ar fi dispus sa calce pe cadavre pentru a-și atinge scopul". Viața personală în schimb nu era la fel de publică ca cea profesională. Ziarele de scandal spun că Matt Davis nu s-a afișat niciodată public cu o femeie și că munca îi ocupă tot timpul. Sinceră sa fiu, de paragrafele ce implica viața lui personală nu mă interesa absolut deloc și preferam să trec peste ele. Însă colegele mele de cameră vorbeau mereu despre asta și fără să vreau am reținut câteva chestii.

Văzându-l acum mi-am confirmat încă o dată că tot ceea ce citisem despre el era adevarat.

Încă din momentul în care a urcat pe scenă, toți studenții au amuțit și a captat toată atenția înainte ca măcar sa înceapa discursul.

Exprima o încredere de sine și o aroganță pe care nu o mai vazusem la altcineva. Avea o prezență hipnotică și până și mersul lui era impunător.

Avea o statură înaltă, de aproape 1,90m și era foarte bine făcut. Purta un costum bleumarin, ce părea extrem de scump, cămasă albă și cravată mov deschis ce completa perfect ținuta.

Parul lui scurt și negru era aranjat perfect, iar pe maxilarul bine definit avea o barbă scurtă și frumos conturată. Era frumos, dar nu ca o zi de vară din iulie pe malul mării, ci mai degrabă ca o noapte furtunoasă din mijlocul naturii.

Anna m-a prins de mână și a început să se entuziasmeze, șoptind:

-Și când mă gândesc că voiam să ratez festivitatea de anul asta. Abia aștept să le va fețele Marei și Karinei când o sa le povestesc ce superbitate a venit să ne vorbească

-Doamne, Anna, termina i-am replicat eu, tot în șoaptă.

-Soph, nu poți să-mi spui ca nu te pierzi în ochii lui albaștrii de fiecare dată când apare la TV sau pe internet

- Nici măcar nu știam ca are ochii albaștrii, Anna i-am spus eu râzând de atitudinea ei

Mai ales ca nu contează, eu îl urmăresc pe domnul Davis pentru modul în care își exercită profesia și nu pot spune că sunt întru totul de acord cu metodele lui.

- Dada, hai lasa-ma Soph, cand o să zici și tu vreodată ca ți s-au aprins calcâiele dupa cineva? M-am saturat să te văd cum te comporți ca o femeie de 40 de ani continua Anna, dându-și ochii peste cap

Deranjată puțin de replica Annei, am preferat să nu îi mai răspund și să încerc să fiu atentă la discursul lui Matt Davis, deși cuvintele Annei mi-au rămas in minte.

Oare o să pot vreodată să îmi dau voie să fiu o persoană normală, sau sunt ruptă în mult prea multe bucăti?

Atracție fatală -Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum