Capitolul 24

71 3 1
                                    

Sophia Bennet:

Am coborât din mașina lui Matt și am intrat în cămin.

Mă simțeam ciudat și cel mai frustrant era ca nu puteam povesti nimănui experiența.

Noaptea trecută și această zi petrecută cu el, mi-au lăsat foarte multe semne de întrebare.

S-a purtat atât de frumos cu mine și am simțit că văd o altă față a lui, un altfel de Matt și îmi plăcea.
Era amuzant, jucăuș și doamne atât de priceput să facă o femeie să ajungă pe culmile plăcerii.

Însă, eram indecisă cu privire la ceea ce îmi propusese. Da, îmi doream să mă culc cu el,însă totodată îmi era și teamă de reacția lui. Eu nu aveam experiență deloc cu bărbații, o făcusem doar o singură dată cu cineva și nici măcar nu îmi mai amintesc mare lucru. Știu doar ca m-am simțit oribil după.

Am intrat în camera de cămin, iar fetele mă așteptau cu sufletul la gură.

-Doamne Soph, ne-am făcut atâtea griji! Unde naiba ai fost?
- La Matt, am petrecut noaptea la domnul Davis aseară! Am spus eu stânjenită

-POFTIM??? Aproape că au țipat ele de uimire

-Povestește-ne absolut tot! Norocoasă naibii! A spus Mara plină de entuziasm!

-Păi nu prea am ce să povestesc! Matt a zis ca eram mult prea beată și ca nu a putut să mă lase la cămin în starea aia! S-a purtat foarte frumos cu mine, m-a lăsat să stau la el în cameră și el a dormit în celălalt dormitor! Am spus eu

Fetele au făcut la unison un "Meeeah!" și s-au dezumflat exact ca o minge.

-Atât? A întrebat Anna dezamăgită

-Mda! Am spus eu

Aș fi vrut să le povestesc totul, însă sigur aș fi creat multe controverse.
Îmi plăcea să îmi țin viața doar pentru mine și deși simțeam nevoia să discut cu cineva, am preferat să rămân tăcută cu privire la asta.

Discuția a continuat cu poveștile lor de seara trecută și mă bucuram atât de mult ca nu trebuia să mai ofer eu explicații.

Într-un târziu m-am așezat în pat, însă nu reușeam deloc să adorm.
În mintea mea erau doar flashbackurile cu Matt.

Nu mai fusesem niciodată atinsă așa și nu mai simțisem niciodată genul ăla de plăcere.
Simțeam cum mă excit doar la amintirea acelui moment, așa ca am făcut cel mai nebunesc lucru: am luat telefonul și i-am scris un mesaj

"Mă gândesc la tine și te vreau!"

Doamne, nu-mi venea să cred că am făcut asta. Probabil Matt dormea la ora asta, mai bine îl ștergeam până să apuce să îl vadă.
Însă, telefonul mi s-a aprins:

" În 20 de minute să fii jos"

Era nebun??Cum adică în 20 de minute să fiu jos?

"Nu înțeleg!" i-am răspuns eu

Însă nu mi-a mai răspuns înapoi.
M-am ridicat din pat și am mers până la baie.
Doar nu vorbea serios, nu? Unde naiba voia să mergem la 01:00 noaptea?
Mă simțeam ca o adolescentă rebelă stresată de prima întâlnire.

Dorind să fiu sigură dacă e cazul să mă îmbrac sau nu i-am mai scris un mesaj:

"O să iau lipsa de răspuns ca pe o glumă, bănuiesc ca te-ai pus deja la somn"

Însă telefonul meu a început să vibreze
Era el, am răspuns și tot ce am auzit a fost:
- Sophia sper ca ești gata, în 5 minute ajung!

- Poftim? Tu chiar nu ai glumit?
-nu glumesc când vine vorba de tine! Acum te rog să te îmbraci și să îți iei și schimburi pentru mâine! A adăugat el și după a închis.

Atracție fatală -Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum