Capitolul 39

70 1 0
                                    

La ora 20:00 Lionel a parcat limuzina în fața căminului și am început să zâmbesc ca o adolescentă atunci când l-am văzut pe Matt în dreptul portierei cum mă aștepta.

Era divin, costumul negru, făcut la comandă, îi venea bestial. Sacoul era military style cu două rânduri de nasturi pe fiecare parte și recunosc ca acest tip de costum îi veneau mult mai bine decât cele clasice business.
Toată ținuta era all black, inclusiv cămașa și pantofii. Părea parcă scos din filmele cu James Bond și pulsul meu a început să crească considerabil cu fiecare pas pe care îl făceam spre el.

Nici eu nu pot spune ca eram mai prejos.
Rochia Valentino se mulă perfect pe rotunjimile mele, lăsându-mi la vedere decolteul generos.
Am decis să o accesorizez cu niște cercei lungi cu pietricele și un colier finuț la baza gâtului din același set.
Părul mi l-am urcat într-o coadă strânsa de cal, lungimea cozii ajungându-mi până la mijlocul taliei și lăsând la vedere spatele gol.

Matt mi-a aruncat unul din zâmbetele lui hipnotice și mi-a cuprins mâna, învârtindu-mă într-o piruetă:

-Domnișoara Bennet, aratati ca o zeiță! A spus el încântat
-Mulțumesc domnule Davis, la fel și dumneavoastră! Am spus eu, întorcându-i replica

El mi-a sărutat suav mâna și mi-a deschis apoi portiera mașinii, dându-mi voie să intru.

Ajunși pe bancheta limuzinei, Matt s-a apropiat și mai mult de mine, șoptindu-mi la ureche:
-Ești superbă în rochia asta, Sophia!

-Mulțumesc pentru cadou, Matt! Chiar este minunată! I-am șoptit eu înapoi.

Atunci el mi-a luat piciorul și l-a urcat la el în poală, trasand încet cu degetele linii imaginare pe pielea mea dezgolită de material.

-Porți și lenjeria? Vocea lui era mai mult o șoaptă și sună atât de sexy încât am simțit pulsații în zona mea intimă

-Mhm! Am spus eu, nefiind în stare să spun mai mult

Degetele lui au urcat tot mai sus pe piciorul meu, până în momentul în care i-am simțit atingerea pe materialul dantelat al chiloților

Matt a început să atingă încet materialul, iar apoi și-a introdus ușor câte un deget sub el, masându-mi zona intimă.
Eram deja udă când a început să introducă câte un deget în mine și să îmi maseze lent clitorisul.
Nemaiputând să rezist mi-am năpustit buzele asupra alor lui și am început să îl sărut lung și panional, încercând să maschez gemetele pe care mi le provoca.

-Oh iubito, ce sexy ești! A spus el gutural și după a apăsat pe butonul din stânga lui, ridicând un geam fumuriu între noi și Lionel.

M-a tras și mai mult spre el, urcandu-ma cu tot corpul în poala lui.
Mâinile lui îmi mângâiau spatele gol și atingerile lui pe pielea mea înfierbântată se simțeaau ca o adiere într-o zi toridă de vară.
Gurile noastre s-au contopit într-un sarut intens, reușind să îmi provoace gemete de plăcere cu limba lui conectată într-un dans perfect cu a mea.
Mi-a îndepărtat ușor una din breteluțele subțiri ale rochiei și a început să îmi împartă sărutări pe piele, lăsând la vedere unul din sâni perfect întăriți.
Mi-am agățat mâinile în părul lui trăgând ușor și ciufulindu-l, în timp ce mi-am lăsat ușor corpul pe spate.
Matt s-a aplecat și el cu capul spre mine si mi-a luat sfarcul în gură, iar apoi și-a introdus din nou mâna între coapsele mele.
M-a penetrat cu degetele, prin mișcări de du-te vino până în momentul în care am simțit ca nu îmi mai pot controla orgasmul, iar atunci mi-am lipit buzele de ale lui pentru a reuși să îmi înăbuș gemetele.

Matt m-a privit cu ochii mari, satisfăcuți de propria lui reușită:

-Ești minunată, Sophia! Nu știu cui să îi mulțumesc pentru ca mi te-a adus în viața mea!

I-am zâmbit larg și sincer abia am putut să mă abțin să nu îi spun pe loc tot ceea ce simțeam pentru el, însă am preferat să mă limitez doar la atât:

- Cea care ar trebui să mulțumească sunt eu! Nu cred ca o să mă satur niciodată de ochii ăștia albaștri!

-Nici nu vreau să o faci, iubito! A replicat el blând

Câteva minute mai târziu am ajuns la eveniment.
Părul lui Matt era ciufulit iar machiajul meu se stricase puțin, însă m-am bucurat ca am fost isteață să îmi iau un ruj și o pudră în geantă și am reușit să îl mai retușez puțin în limuzină.

-Suntem puțin șifonați, domnule Davis! Am spus eu râzând înainte să coboram din limuzina

-Așa este! Dar consider ca a meritat din plin, domnișoara Bennet! A spus el în aceiași nota

Locația era minunată și așa cum mă obisnuise domnul milionar, totul în jurul meu tipa a lux și opulenta.
Candelabre gigantice și fastuoase luminau sala, iar mesele erau decorate cu aranjamente florale majestuoase.
În mijlocul sălii era o mică scenă cu un pupitru, pe care Matt a urcat la scurt timp după ce am ajuns pentru a ține un discurs și pentru a-și primi unul din premii, ca fondator principal al acestei gale.
Eram foarte mândra de el și îl priveam cu atât de multă admirație atunci când vorbea.
Avea un mod al lui de a cucerii imediat sala și un talent înnăscut de a te menține atent pe tot parcursul monologului.
Afișa o siguranță și o încredere de sine nemaiîntâlnită la altcineva și asta mă făcea să îl apreciez și mai mult.

Restul serii a decurs perfect, am dansat și am râs împreună, comportându-ne exact ca un cuplu și simțeam efectiv ca plutesc de fericire.

În jurul orei 00:00, o reporteriță a venit spre noi, îndreptându-si microfonul către Matt:

-Bună seara domnule Davis! Sunteți de acord să ne răspundeți la câteva întrebări?

-Sigur! A răspuns Matt nonșalant
-Cum vă simțiți în seara aceasta? Evenimentul decurge așa cum v-ați propus?

Matt și-a pus mâna în jurul taliei mele, trăgându-mă mai aproape de el iar după a răspuns:

-Da, totul este exact așa cum m-am așteptat! Tonul lui era calm și relaxat

-Observ ca ați venit însoțit în această seară. Cine este noua cucerire? A întrebat reporterița privirea mutându-i-se spre mine

Matt a râs scurt, puțin iritat de întrebare și după a adăugat ferm:
-Doamnisoara este Sophia Bennet și vă rog să nu vă mai adresați ei ca " noua cucerire". Sophia este iu...

Însă în acel moment, Matt și-a întors capul și a rămas blocat privind în gol, de parcă înghețase.

Reporteriță văzând ca Matt nu răspunde a încercat să reia întrebarea însă el era parcă absorbit, privind în continuare în aceiași direcție și adăugând doar:

-De ajuns cu întrebările pe seara asta! Mulțumesc!

În momentul in care reporteriță a plecat, m-am uitat confuză spre Matt, dorind să înțeleg ce se întâmplă.
Fața lui devenise palidă și privirea îi era pierdută și speriată, de parcă tocmai văzuse o fantoma.
Iar atunci am observat, Matt nu privirea în gol, ci spre o altă persoană.

O blondă stătea în colțul sălii, cu un pahar de șampanie în mână, în timp ce îl fixa cu privirea pe Matt.
Tensiunea dintre ei doi se simțea atât de tare încât juram ca puteai să o tai cu cuțitul, iar Matt parcă înlemnise.
Nu îl văzusem niciodată în starea asta și eram șocată de reacția lui.

Cine era oare femeia aia și care era oare povestea dintre ei doi?

Atracție fatală -Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum