Octombrie 2017Sophia era una dintre cele mai organizate și punctuale persoane dintre toți cunoscuții ei.
Astăzi era prima zi de facultate din ultimul ei an de licență și cu atât mai mult nu avea voie să întarzie.
A așteptat acest moment toată vacanța de vară, fiind singurul lucru ce îi oferea un motiv să reziste cele 3 luni petrecute cu părinții ei în Wisconsin.
Festivitatea de început de an avea loc la ora 12*00, iar asta însemna ca trebuia să se trezească cu minim 3 ore înainte pentru a se pregăti.
Colegele ei de cămin încă dormeau când alarma ei a sunat la ora 9*00 dimineața, însă acest lucru o bucura nespus. Nu trebuia sa facă conversație cu ele sau să le asculte poveștile plictisitoare despre toți baietii cu care s-au văzut la petrecerea de aseară.
Ea oricum a preferat să nu mearga, deși fusese invitată. Cu siguranță s-ar fi plictisit teribil și ar fi fost o pierdere de timp.
De asemenea, avea toată baia pentru ea la această oră, fără să se simtă stanjenită sau grabită de colegele ei care așteptau la rând.
Până la 10*30 când a reusit și Anna, una din colegele ei de cameră să se trezească, Sophie își facuse dus, luase micul dejun și își pregătise hainele.
Probabil Mara și Karina nu vor merge la festivitate, ca în fiecare an de altfel.
- Doamne, Soph, iar te-ai trezit cu noaptea în cap! Ma sperii uneori a spus Anna stând asezată pe marginea patului și privindu-mă cum deja îmi terminam machiajul.
Anna era o fata foarte draguță, cu parul lung, castaniu închis. Avea ochii mari și negrii și o față exgerat de rotundă. Era mereu veselă, prietenoasă și deși avea cateva kilograme în plus, nu a parut niciodată sa îi pese.
Dintre cele 3 fete, cu Anna ma întelegeam cel mai bine. Am fost prietene încă din anul 1, chiar daca suntem total diferite.
- Stii cum sunt eu, ai putea sa iei si tu exemplu uneori am replicat zâmbind și aruncând cu un pui de pernă spre ea.
Anna a început sa râdă, a luat perna de pe podea și a asezat-o pe patul ei.
- Înteleg ca tu ai energie acum femeie, dar lasa-ma te rog să mă trezesc și eu. Nu-mi mai testa reflexele de dimineață, a continuat Anna în timp ce se îndrepta spre baie.
Din partea opusă a camerei s-a auzit vocea somnoroasă a Karinei care ne-a spus sa"Facem liniște odată".
Am respectat dorința Karinei și am continuat să ma pregătesc, oricum Anna intrase deja la duș.
La ora 11*00 eram gata sa ies pe ușa caminului, așa că am mai aruncat o ultimă privire în oglindă.
Purtam o fustă gri scurtă până aproape de genunchi, o cămasă albă și jambiere în aceiași non-culoare, iar vesta pe deasupra camășii era în același ton gri cu fusta.
Nu aveam nimic special, părul negru și lung până aproape de talie, era lasat liber și prins doar în față cu câte două agrafe negre. Iar machiajul simplu, imi scotea doar puțin ochii verzi ca de pisică în evidență.
Mereu m-am urât pentru formele mele mult prea evidente. Sunt slabă, însă sânii mei sunt mai mari decât mi-aș fi dorit. Acest lucru mi-a adus mereu o atenție necerută din partea baieților.
De asemenea, la 1,72m eram destul de înaltă pentru o fată, fiind foarte greu să îmi ascund picioarele exagerat de lungi.
Relativ mulțumită de felul în care arătam, am aruncat un "Ne vedem la facultate" Annei care înca se pregătea și am ieșit pe usă.
CITEȘTI
Atracție fatală -Vol 1
Roman d'amourSophia Bennet este fructul interzis. Preferă să stea singură cu cărțile și muzica ei, iar restul oamenilor să fie zgomot de fundal. Nu s-a considerat niciodată femeia fatală. Din punctul ei de vedere, nu are nimic special. A urât mereu ceea ce re...