Capitolul 26

67 2 0
                                    

Când am deschis ochii mi-am dat seama că ceea ce s-a întâmplat aseară nu a fost un vis.
Lângă mine dormea unul dintre cei mai râvniți burlaci din New York, iar eu tocmai ce petrecusem noaptea cu el.

Și nu doar că am petrecut noaptea cu el, am făcut sex ca doi nebuni toată noaptea.

Șeful meu m-a urcat pe pereți la propriu de plăcere,noaptea trecută.

Mi-am întors privirea spre el și am început să mă holbez ca o dubioasă.
Doarmea așa liniștit si era superb.
Exista oare un moment în care bărbatul ăsta să nu te facă să îți curgă balele după el?

Mâna lui era încolăcită în jurul taliei mele,iar piciorul lui imens era la fel urcat peste mine.
Nu aveam cum să mă mișc, eram țintuită în pat de un bărbat superb la 1,90m.

L-am mângâiat ușor pe obraz, încercând să îl trezesc pentru ca aveam neapărată nevoie să merg la baie, însă tot ce am primit înapoi au fost câteva mormaieli.

-Matt, trezește-te te rog! Nu mă pot mișca! I-am șoptit eu, în timp ce încercam să îi mut brațul imens care mă imobiliza.
În acel moment a părut ca s-a trezit, însă m-a strâns și mai tare, iar după a deschis ușor ochii.

"Doamne cat de albaștrii erau dimineața"
-Bună dimineața, Bennet! Unde încerci să fugi? A spus el zâmbind somnoros
 
-La baie, dar aparent un uriaș mă ține ostatică! Am spus eu folosindu-mi ambele mâini să scap din strânsoare
-Hmm...Nu părea ca te deranjează asta noaptea trecută!

Am zâmbit pentru sine în timp ce mă îndreptam goală spre baie.

- Si te rog eu, nu îți mai etala fundul ăla gol prin fața mea de dimineață, ca presimt ca n-o să ieșim din camera asta azi! L-am auzit țipând din dormitor

Am început să râd, doamne!

-Sper ca nu te deranjează dacă îți folosesc și eu dușul! Am strigat eu înapoi, fiind deja în cabină
-Nu mă deranjează doar dacă mă pot alătura și eu! a răspuns el

-Acum? Aici gen? Am întrebat eu uimită

Însă, Matt deja era în baie când am terminat întrebarea. Gol pușcă în fața mea
Am simțit cum mă panichez, nu mai făcusem niciodată duș cu un bărbat.

-E timpul pentru o nouă lecție domnișoara Bennet! A spus el în timp ce se apropia jucăuș de mine

Matt a intrat alături de mine, iar apa fierbinte curgea deasupra noastră.

Am înghițit în sec și vulva mea a început să pulseze. Am început să îmi mușc buza obsesiv și mi-am lăsat capul pe spate ca să îl pot privi:

-Nu-ți mai mușcă buza aia așa, dacă nu vrei ca să îmi pierd controlul! A spus Matt răgușit

Îmi plăcea să mă joc cu el, să îl fac să își iasă din minți. Mă făcea să mă simt puternică, dorită

-Adică așa? Am întrebat eu în timp ce mi-am mușcat din nou buza și l-am fixat cu ochii mari
Matt m-a sărutat apăsat și înfometat, iar după m-a întors cu spatele la el lipindu-mă cu mâinile de peretele ud și fierbinte al cabinei de duș.

-Dă-mi voie te rog! A spus el, în timp ce își turna gel de duș în palme.

A început să îmi maseze spatele cu mișcări lente și pasionale, iar după mi-a cuprins ambii sâni pe la spate, masându-i și strângându-i în palmele lui.
Am scos un geamăt adânc și gutural, iar el a coborât cu mâinile pe abdomenul meu, apoi pe fese iar apoi a continuat  ușor pe coapsele mele.
M-a întors rapid cu o mișcare spre el, lipindu-mă acum cu spatele de perete.

Atracție fatală -Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum