Noaptea trecută abia am reușit să închid ochii.Discuția cu Joe mă afectase foarte mult, iar nesiguranța pe care o simțeam în adâncul sufletului creștea cu fiecare moment.
M-am trezit cu o greață în stomac și am mers direct spre baie când m-am ridicat din pat.
Am încercat să nu mă îngrijorez foarte tare din cauza stărilor de vomă, sigur erau din lipsa de somn și a emoțiilor resimțite în corpul meu.
M-am pregătit de birou și am plecat la fel de îngândurată spre muncă, astăzi aveam proces și trebuia să îmi aleg ținuta și machiajul cu o grijă mai mare decât de obicei.
La ora 08:00 dimineața deja îmi lăsasem lucrurile la mine în birou și am pornit să îmi fac cafeaua.
-Neața frumoaso! Mă întâmpină Matt pe hol, îndreptându-ne amândoi în același direcție
-Heei! i-am răspuns eu cu un zâmbet mai mult forțat
Ajunși în bucătărie, el s-a apropiat de mine, sărutându-mă scurt pe buze
-Cafea, iubito? Pari cam obosită!
-Da, te rog! Am mare nevoie în acest moment! am răspuns eu
-Cine te-a ținut trează azi-noapte? A continuat el râzând
"Tu și Jessica!" Am vrut eu să spun, însă am preferat să mă abțin
-Nimic important, procesul de astăzi în mare parte!
-Mhm, înțeleg! Aleg să nu te cred în totalitate! A răspuns el puțin suspicios
Uram cum își dădea mereu seama când încercam să îl mint. Avea o capacitate incredibilă de a citi oamenii, mai ales pe mine.
-Serios, Matt! Nu e nimic important! Am insistat eu
-Bine! A spus el neconvins, oferindu-mi ceașca de cafea
-Deci, cum merg cazurile pro Bono la care lucrezi? Pe unul din ele ai proces azi,nu?
Davis Law fiind o firma de avocatură atât de mare, era renumită și pentru cazurile caritabile pe care le accepta. Nu erau extrem de multe, însă în fiecare quarter eu, Joe sau Lydia eram asignati sa ne ocupăm de ele.
De obicei erau destul de simple, dar îmi făcea enorm de multă plăcere să lucrez la ele.
Simțeam într-adevăr ca îmi aduc aportul și salvez viața unui om, care din motive financiare nu își poate permite un avocat.
Sincer, dacă nu ar fi contat partea financiară mi-aș fi dorit să fiu doar un avocat de oficiu. Poveștile oamenilor sunt incredibile și mă regăseam intru totul în ei.Astăzi aveam proces pentru o familie care era pe punctul de a-și pierde casa , din cauza faptului ca nu și-au mai putut permite plătirea ratelor.
Aveam de gând să lupt până în pânzele albe ca sa le pot câștiga puțin timp și ei bine, să își poată recupera casa după ce unul din adulți își va găsi job.-Totul e minunat! Mă descurc foarte bine cu ele și sper astăzi la proces să obțin o înțelegere cat mai favorabilă pentru familia Dikerson!
-Mă bucur să aud asta! Dacă ai nevoie de ajutor înainte de proces, te aștept la mine în birou! A continuat el
-Mulțumesc, poate o să trec puțin!
-Acum, îmi spui te rog ce s-a întâmplat Sophia? Te poți ciudat! A continuat el, apropiindu-se ușor de mine
Am preferat să nu spun nimic. Însă, Matt a continuat:
-Are cumva legătură cu motivul pentru care nu ai mai putut ajunge aseară la mine?
CITEȘTI
Atracție fatală -Vol 1
RomanceSophia Bennet este fructul interzis. Preferă să stea singură cu cărțile și muzica ei, iar restul oamenilor să fie zgomot de fundal. Nu s-a considerat niciodată femeia fatală. Din punctul ei de vedere, nu are nimic special. A urât mereu ceea ce re...