Capitolul 19

72 2 0
                                    

În primele câteva secunde nu am răspuns la sărut, eram mult prea șocată din moment ce cu mai puțin de un minut înainte spusese că "nu se va mai repeta".

Sărutul lui a fost la fel de intens ca și prima dată,trezind la viață fiecare celulă din corpul meu.
M-a tras și mai mult spre el și nu știu cum am ajuns în poala lui, pe scaunul șoferului.
Îl simțeam cum se întărește sub mine și corpul meu ardea de dorință.
Matt mi-a cuprins părul cu mâna , în timp ce mă împingea și mai mult spre el.
I-am deschis primii 3 nasturi de la cămașă, iar când i-am când i-am atins pectoralii am vrut și mai mult.
Ne completam atât de perfect, încât aș fi dat orice ca acel moment să nu se sfârșească niciodată.
Nu știu cât timp ne-am sărutat și cum am reușit să ne desprindem unul de celălalt.
Matt avea ochii flamanzi și părul îi era ciufulit.

Ne-am privit preț de câteva secunde cu respirația întretăiată, eu fiind încă așezată în poala lui.

Nu înțelegeam ce tocmai se întâmplase, dar nici măcar nu îmi păsa.

- Domnule Davis...

Matt a râs scurt, adăugând:

-Cred că am trecut de mult peste asta, nu crezi?

Am râs și eu, chiar era dubios să mă mai adresez așa ținând cont de ceea ce tocmai se întâmplase între noi, din nou.

-Sophia, vreau să îți propun ceva! a spus Matt, vocea lui devenind din nou serioasă

Am simțit nevoia să mă mut înapoi pe locul din dreapta și am așteptat să continuie.

-Aș vrea să avem un parteneriat sexual, în afara orelor de muncă desigur!

Ochii mei s-au făcut mari de uimire.Văzând reacția mea, Matt a adăugat pe același ton relaxat, de parcă ar fi încheiat un nou contract cu un client:

-Uite, actracția dintre noi este vizibilă. Te vreau și se vede clar ca și tu simți același lucru. Suntem doi oameni maturi și ai spus că pentru tine dragostea nu este deloc o prioritate.

-Matt, eu...
-Sophia, eu nu îmi doresc o relație normală, am renunțat de mult timp la acest gând, nu pot să ofer exclusivitate și nici nu îmi doresc să o fac. Tot ceea ce știu acum e că mă atragi din punct de vedere sexual, chiar foarte mult aș putea adăuga! A continuat Matt

Ceea ce a spus Matt era cat se poate de adevărat. Există o atracție între noi și nu mai avea sens să neg asta.
M-am simțit atrasă de el încă din prima clipă în care l-am văzut, chiar dacă am conștientizat-o sau nu.
Dar sincer acum, ce femeie nu era atrasă de el?

Nu am vrut să hrănesc orgoliul totuși, ceea ce îmi propusese mă șocase oricum mult prea tare.

-Uite, nu obișnuiesc să mă combin cu colegii de muncă, mai ales cu șeful meu, nu vreau să existe discuții și carieră este cea mai importantă pentru mine! Am spus eu, cu același ton relaxat ca și al lui

-Dacă din acest motiv îți faci griji, poți să stai liniștită. Te asigur că nu vom amesteca lucrurile.
Știu să fac diferența foarte bine, am făcut-o de când mă știu! A răspuns Matt

Comentariul acesta recunosc ca m-a enervat la culme, imi dădea de înțeles ca nu e prima data când face asta cu o femeie și că mă compara cu tarfele lui.

-Adică tu îmi ceri să fiu una din femeile tale fără creier, cu care ți-o tragi? Am adăugat nervoasă

Matt a râs, după a răspuns calm:

-Nu îți cer să fii nimeni altcineva în afară de tine, Sophia, cu atât mai puțin să te compari cu femeile cu care ies eu de obicei. Crede-mă, nu ai nici o legătură. Însă, vreau să fii conștientă că nu va fi o relație normală, nici măcar nu va fi o relație și cu atât mai puțin nu va implica altceva in afară de sex ocazional.

-Nu cred în iubire Matt, nu asta e motivul pentru care îți voi refuza propunerea! Am răspuns vehement
- Tocmai de asta aș vrea să te mai gândești! Ești o femeie deșteaptă Sophia, știu sigur că vei putea delimita profesionalul de personal la fel de bine ca și mine!
- Matt, nu pot fi o jucărie sexuală, nu este ceea ce îmi doresc de la viață! Am continuat eu, la fel de dur

Drept cine mă lua?
Seara asta luase o întorsătură mult prea ciudată și deja era mult prea mult pentru mine.
În niciun caz nu aveam de gând să fiu noua parteneră sexuală a lui Matt Davis.
Mi-aș încalcă toate principiile și nu pentru ca îmi era frică ca mă voi îndrăgosti de el. Nu am lăsat niciodată sentimentul ăsta să existe și în niciun caz nu aș fi început de acum.
Dar pur și simplu modul în care  Matt mi-a propus asta, era revoltător.
Nu aveam de gând să cedez și să îl fac să obțină ce vrea.

La auzul ultimei mele fraze, pe chipul lui Matt s-a  instalat o urmă de frustrare:

-Sophia, știu că e destul de mult de procesat! Te rog să nu iei decizia acum! Te rog să te gândești până în weekend! A spus Matt, însă în tonul lui acum se simțea puțină nesiguranță

- Mulțumesc că m-ai adus! Noapte bună! Am spus eu și am ieșit din mașină

Nu aveam de gând să mai petrec nici măcar o secundă în compania lui.

Ultimele 30 de minute m-au bulversat total.
Am intrat ca o furtună în cămin și abia m-am abținut să nu urlu de nervi.

Eram încărcată de emoții: furie, dorință, confuzie, toate împachetate cu multă oboseală strânsă din ultima perioadă.

Nu-mi venea să cred cum a avut tupeul să îmi propună așa ceva, era logic că nu aș putea să accept, nu-i așa?

Atunci de ce încă îmi răsunau atât de proeminent cuvintele lui în minte? 
De ce mă gândeam încontinuu la propunerea aia idioată?

Atracție fatală -Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum