Matt Davis:
Astăzi am avut de ținut o prelegere la Universitatea Columbia.
De obicei aș fi refuzat, nu ar fi fost prima dată când o făceam, însă aici am absolvit și eu acum 5 ani și m-am simțit cumva dator.
Plus, aveam un nou post de stagiar la firma mea de avocatură și sincer dintre toți candidații văzuți nu m-a impresionat niciunul.
Eram curios dacă printre acești studenți o să îmi stârnească cineva interesul, ceea ce s-a și întâmplat.Discuția cu acea fată m-a scos puțin din minți, dar în sensul bun.
De mult timp nu am mai întâlnit pe cineva care să mă provoace așa, mai ales pe cineva atât de tânăr și lipsit de experiență.
"Sophia Bennet" îmi spuneam eu în gând în timp ce mă urcam în limuzina mea și mă îndreptam spre firmă.
Trebuie neapărat să o sun pe Donna, secretara mea, să îmi rezerve o întâlnire cu ea.Sunt un tip foarte ocupat, iar în ultimul timp abia mai pot respira din cauza taskurilor zilnice. Donna abia mai face față cu programările, iar cei doi stagiari pe care îi am nu se mai pot descurca cu volumul din prezent.
De câțiva ani de când am firma de avocatură, viața mea este organizată în cel mai mic detaliu.
Nu am un program fix și muncesc pe rupte în fiecare zi.
Nu prea am zile libere, însă iubesc profesia asta. Fac totul din pasiune și muncesc pentru visul meu.
De mult timp pentru mine banii nu mai reprezintă o motivație. Am câștigat suficient până acum, încât aș putea lejer să nu mă mai stresez câțiva ani buni.
Dar nu pot fi doar CEO-ul firmei, nu m-aș mai simți provocat.
Într-adevăr, în ultimul timp încerc să preiau personal doar cazurile care îmi trezesc neapărat un interes,dar aceste cazuri mă consumă și îmi mănâncă foarte mult timp.Stând în spatele limuzinei am trecut puțin în revistă ceea ce mai am de făcut astăzi și m-a bufnit dintr-o dată râsul în momentul în care mi-am amintit de întrebarea cu viața personală, pusă de una dintre studente.
Singura mea viață personală, este de fapt viața sexuală.
Nu am timp de o relație serioasă și nici nu îmi doresc așa ceva.
Prefer sexul mult și cu femei ușoare, fără implicări emoționale.
Așa a fost întotdeauna și m-a ajutat să mă concentrez.
Sincer să fiu, nu îmi amintesc ultima dată când am fost într-o relație serioasă.
Mereu m-am plictisit foarte repede de femei, după cel mult o săptămână nu mai aveam nimic nou de descoperit, nu mă mai simțeam antrenat și dornic de a mă revedea cu ele.
Sunt atras de femei frumoase, însă din tot ceea ce am văzut până acum femeile care arată bine, de cele mai multe ori se rezumă doar la asta.
Singura lor preocupare este moda sau excursiile de lux și asta mă plictisește teribil.Ieșind din gândurile mele am pus mâna pe telefon și am sunat-o pe Donna:
- Da, domnule Davis! A răspuns Donna
- Astăzi la universitate am întâlnit o studentă pe care vreau să o chemi săptămâna asta la un interviu, pentru postul de stagiar
- Sigur domnule, să îmi spuneți numele ei vă rog!
- Sophia Bennet! Am răspuns eu
- În regulă, mă ocup! Doriți să susțină interviul cu unul dintre stagiarii deja prezenți?
- Nu, îl voi ține chiar eu! Verifică agenda mea și programeaz-o când găsești o fereastră.
- Sigur, domnule!
- Mulțumesc, Donna! Ajung în 30 de minute la birou, te rog să îmi pregătești tot ce mai am de făcut pentru astăzi și o cafea.
- Desigur! La revedere, domnule Davis!
CITEȘTI
Atracție fatală -Vol 1
Storie d'amoreSophia Bennet este fructul interzis. Preferă să stea singură cu cărțile și muzica ei, iar restul oamenilor să fie zgomot de fundal. Nu s-a considerat niciodată femeia fatală. Din punctul ei de vedere, nu are nimic special. A urât mereu ceea ce re...