Capitolul 23

70 3 1
                                    

Matt Davis:

Atunci când a sunat soneria am crezut că îmi plesnește o venă de nervi.

Cel mai prost moment să am musafiri.
Nu existau prea multe opțiuni , putea fi ori mama, ori Linda, femeia care îmi făcea curățenie, ori unul din prietenii mei idioți.
Și sperăm din suflet să nu fie mama, pentru ca nu știu cum voi reuși să scap de ea.

Sophia m-a privit speriată și s-a  îndepărtat de mine ca arsă, aproape căzând de pe blatul de la bucătărie.

"Minunat! Pur și simplu, minunat! Oricine ar fi la ușă, sper să aibă un motiv extrem de important să mă deranjeze acum!"

I-am zâmbit calm Sophiei și m-am îndreptat spre ieșire, spunând din mers:
-O să merg să scap de oricine ar fi și mă întorc imediat! Liniștește-te!

Ajuns la ușă, am deschis iar Jhonny a intrat ca un buldozer:

-Ce dracu faci? L-am întrebat eu plin de nervi, încercând pe cat posibil să nu urlu la el

- Bună ziua și ție! Ce ai pățit de ești așa nervos? Am venit să te iau să mergem la meci.

"Fir-ar, cacatul ăla de meci la care am zis ca merg cu Jhonny azi, uitasem complet! "

Mi-am sprijinit o mana de tocul ușii, încercând să mă calmez și să ignor faptul ca cel mai probabil am ratat o partida de sex pe care o aștept de o luna, din cauza unui meci.

-Jhonny uite, sunt ...cu cineva acum, iar tu ai cam  întrerupt ceva foarte important, dacă mă înțelegi!

-Ooo cine e următoarea cucerire a lui Matt Davis? Unde ai ascuns-o, e deja în dormitor?

Jhonny a început să se plimbe de nebun prin sufragerie și să facă mișto.
În alte cazuri chestia asta nu mă deranja deloc, de fapt nu era prima dată când se întâmpla asta și de obicei îi cântam și eu în strună lui Jhonny până se plictisea și pleca sau până când femeia de la mine venea și se prezenta.

Însă, Sophia nu era ca femeile cu care eram eu obișnuit, care se bucurau de atenția masculină și care abia așteptau să fie în centrul atenției.

-Jhonny, o să te rog să pleci! Acum chiar nu e momentul! Am răspuns eu printre dinți și cu furie în glas

-Păi și mediul frate? În 10 minute maxim ar trebui să plecăm dacă vrem să nu ratăm nimic! Da-i papucii tipei cum faci de obicei și gata! A replicat Jhonny vizibil deranjat

Mi-am trecut mâna prin păr nervos și am adăugat:
-Mergi tu înainte! O să vin cu mașina mea! Am continuat eu, trăgându-l de mâna și împingându-l pe ușă afară

După ce am încuiat în urma lui Jhonny m-am întors în bucătărie, însă Sophia era deja îmbrăcată cu hainele ei, așteptând liniștită pe un scaun.

-Scuze, a fost doar un prieten! Am scăpat de el acum, dar din păcate i-am promis ca voi merge cu el la o mizerie de meci!  Am explicat eu

-E ok Matt, nu e nevoie să îți ceri scuze! Oricum trebuie să ajung și eu la cămin la fete! A adăugat Sophia puțin stânjenită

Muream de frustrare pe dinăuntru și oricât de mult îl iubeam pe Jhonny îmi venea să îi sparg fața, ca ne-a stricat momentul.

-Dacă mă aștepți 10 minute să mă îmbrac, te las eu! Oricum  e în drum spre stadion!

Nu era, însă voiam să petrec mai mult timp cu ea și în niciun caz nu aș fi lăsat-o să meargă cu autobuzul îmbrăcată cu topul ăla minuscul.

-Nu vreau să te deranjez mai mult decât  am făcut-o deja, serios! A continuat ea,la fel de timid

Atracție fatală -Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum