Capitolul 12

70 3 0
                                    

Două săptămâni au trecut de când eram noul stagiar din cadrul firmei Davis Law.

Două săptămâni în care am muncit pe rupte, atât cu facultatea, cât și cu job-ul.

Colegele mele de cămin erau puțin supărate pe mine și sincer le întelegeam.

Mereu când ajungeam acasă eram ruptă de oboselă și tot ce îmi doream era să fac un duș și să dorm.

Mi-era foarte greu să mai particip la discuțiile lor și de multe ori adormeam în timp ce ele încă vorbeau.

La birou în schimb, lucrurile mergeau bine. Colegii erau foarte simpatici, iar de Joe mă apropiasem cel mai mult.

Era un tip deștept și foarte întelegător cu mine. Ba chiar mă lăsa să lucrez cu el cot la cot, pe cazurile lui.

Simțeam uneori că glumele lui sunt puțin cam indecente și că flirtează cu mine, dar nu pot spune că ma deranja, Era un bărbat draguț și nu a depășit niciodată limita.

Matt Davis:

Dimineața asta când am citit unul din rapoartele lui Joe, m-am umplut de nervi.

Actiunea penală pe care ar trebui să o prezinte pentru unul din cazuri în fața curții era făcută praf.

Dacă va prezenta asta peste 2 saptămâni cu siguranță o sa fie mâncat de viu și cel mai probabil o pierdem sa cazul.

Cu un gest furios am ridicat telefonul și am sunat-o pe Donna:

- Spune-i lui Joe să vină imediat în biroul meu!

- Sigur, domnule! a replicat Donna

Când Joe a intrat in birou, m-am exteriorizat de am avut impresia că m-a auzit toată firma.

- Cum dracu ți-a trecut prin cap să abordezi așa problema, Joe? am țipat eu

Nu zic că e total greșit, dar le dai oportunitatea să îți găsescă nod în papură

Joe a început să se fâstâcească prin fața mea și să iși frece mâinile:

- Îmi pare rău domnule, doar că am lucrat cu Sophia împreună la caz și am decis amandoi că ar fi o soluție bună! a răspuns Joe

-Înteleg, deci sunteți amandoi în căcatul asta! Sun-o și spune-i să vină imediat aici! am replicat eu pe același ton.

În alte contexe nu aș fi reacționat atât de urât, însă în ultima perioadă nu reușeam să mă mai odihnesc corespunzător din cauza volumului foarte mare de muncă.

De asemenea, nu mai făcusem sex de aproape 2 săptămâni și chestia asta contribuia semnificativ la nivelul meu de stres.

La scurt timp și-a făcut și Sophia apariția în biroul meu.

Purta una din rochițele alea care lăsau mult prea mult de lucru imaginației.

Încercând să alung gândul ăsta total nepotrivit, am revenit asupra problemei.

-Bun, am înteles de la Joe că ai lucrat împreună cu el la cazul ăsta! zic eu tăios aruncând dosarul din mână pe birou.

- Este vorba despre cazul Lively Connor, Soph! completează Joe

-Exact! Aș vrea să știu cum ați ajuns la concluzia asta!

În acel moment Sophia și-a pus privirea în pământ și cu un glas aproape stins a spus:

- Domnule, îmi pare rău! Este doar vina mea! A fost un volum foarte mare de muncă și am încercat doar să îl ajut pe Joe. Moțiunea este scrisă în totalitate de mine, el doar a trebuit să o verifice.

Auzind acest lucru mi-am îndreptat privirea spre Joe, așteptând niște explicații.

- Domnule Davis, s-a produs o greșeală din partea mea. În ultima săptămână am lasat-o pe Sophia să se ocupe singură de câteva cazuri, pe care după le verificam eu înainte ca dosarul să ajungă la dumneavoastră. Cel mai probabil acest dosar mi-a scăpat din vedere. Vă rog să îmi oferiți câteva ore și voi reface eu toată moțiunea.

Preț de câteva minute, mi-am pus mainile în cap și am început să mă plimb prin birou.

Începeam ușor, ușor să ma calmez. Pentru o persoană cu doar 2 săptămâni de experientă, moțiunea nu era atât de rea. Iar pe Joe, îl înțelegeam, la fel ca și mine de altfel era copleșit de volumul de muncă.

-În regulă, Joe! Am înteles acum despre ce a fost vorba. Am rugămintea doar să fii mult mai atent pe viitor și să nu mă mai minți. Este foarte bine că o lași pe Sophia să se ocupe, dar nu scăpa din vedere că nu are deloc experientă. Poți pleca acum!

-Da domnule, promit ca nu se va mai repeta! a răspuns Joe

Am încuvințat din cap și m-am așezat la birou. Cei doi se îndreptau spre ușă, însă în momentul ăla am spus:

- O să am rugămintea să rămâi, domnișoară Bennet! Îți voi explica chiar eu cum ar fi trebuit să faci actul penal, iar apoi mă aștept să refaci toată moțiunea perfect.

- Da domnule! a raspuns Sophia.

Joe i-a aruncat o privire, după a ieșit din birou.

-Ok, te rog să îți iei un scaun și să te așezi lângă mine! i-am spus eu pe un ton mult mai calm, decât cel precedent.

Mă simțeam puțin prost pentru cum reacționasem mai devreme, nu era în firea mea să mă dezbrac așa de caracter.

Sophia părea vizibil speriată și emoționată. Chiar m-am purtat ca un dobitoc.

Ș-a așezat la câțiva centimetrii de mine și mă privea fix cu ochii aia mari și verzi, iar în momentul ăla am simțit o tensiune imensă în partea inferioară a abdomenului.

Fiind atât de aproape de ea, nu am putut să nu o analizez. Fiecare parte din corpul ei îmi creea dorință.

Părul lung îi pica perfect pe sânii mari și plini, iar buzele ei parcă mă provocau la sărut.

"Oare cum ar arăta femeia asta goală, cum s-ar potrivii sânii aia în mâinile mele? Ce gust ar avea buzele ei?"

Scos parcă din transă de sunetul vocii ei, m-am chinuit să îngrop toate acele gânduri nepermise.

-Deci, ce doriți să fac acum domnule? a întrebat ea, muscându-și emoționată buza inferioară.

"Să mă lași să ți-o trag fix pe biroul ăsta, până o să te urci pe pereți de plăcere" am gândit eu.

Doamne, trebuia neapărat să mi-o pun în seara asta, deja nu mă mai puteam concentra.

- O să citim încă o dată moțiunea și o să îți explic de ce nu este scrisă corect, care este logica din spate! am replicat eu, înghițind în sec și forțându-mă să mă concentrez pe caz.

După aproximativ 30 de minute Sophia părea că a înteles exact ce are de făcut pe mai departe și unde a greșit inițial.

Mă uimea uneori modul în care făcea anumite corelații, era foarte inteligentă și se prindea imediat de soluție.

După ce am terminat, s-a ridicat de pe scaun, luând dosarul cu ea și lăsându-și la vedere picioarele alea superbe.

"Gata Matt, nu te mai gândi la prostii" mi-am spus eu în gând.

Înainte să o las să plece totuși i-am spus:

- În weekend voi merge cu Joe la Washington, pentru a prelua un nou caz. Dacă este în regulă și pentru tine aș vrea să mergi cu noi, cred că ai avea multe de învățat.

Expresia de pe fața ei s-a luminat instant la auzul cuvintelor mele.

-Cu siguranță voi veni domnule, mi-ar face mare plăcere! Iar moțiunea refăcută o veți găsi pe birou mâine dimineată! a răspuns ea.

I-am răspuns cu un zâmbet și am lăsat-o să plece.

Atracție fatală -Vol 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum