Mbappe.

1.5K 47 5
                                    

Kylian Mbappe - Real Madrid Forveti

earned it

"Siktir ordan."

Anlamadığımı belli eden bakışlarımı kapıdan girene diktiğimde onun da bana aynı şekil baktığını gördüm.

"Ne?"

"Seni görmeyi beklemiyordum."

"Sayılı stilistlerden biri seni giydirecek. Tadını çıkarmaya ne dersin?"

Dalga geçercesine göz kırptığımda önümdeki masaya geri eğildim. Karışmış dosyalar arasında kendi programımı arıyordum.

Kapıyı arkadan kilitleyip odanın içerisine yürüdüğünde üzerinde hafif bir gerginlik sezmiştim.

"Neyse en azından başkası değil." Dejavu yaşattığında ona bakmadan konuştum.

"Başkalarını giydirmediğimi nereden çıkardın?"

"Sadece tahmin." Bitmeyen egosunu kıracak cümleyle ortama daha çok gerginlik katmayı seçmiştim.

"Erling'i çıkarken görmedin sanırım."

Suratına bakmadan kurduğum cümleyle arkamda oluşan sessizliği adeta hissetmiştim. Resmen vücudunun kan akışının yavaşladığını bile anlamıştım.

Bulduğum dosyamı çıkarıp yüzümü ona döndüğümde kalçasını odadaki çekmeceye yaslamış kollarını birbirine bağlamıştı.

"Soyunuk olmak gerekmiyor muydu?"

Onu kaale almayıp dosyayı çantama atmaya gittiğimde göz devirdiğini fark etmiştim.

Hemen ona giydireceğim smokinin asılı olduğu cam dolabın kilidini açtım. Omzumun üstünden onu kontrol ettiğimde tişörtünü çıkarıp bir yere fırlatmıştı bile.

Kilidi çevirirken kendi kendimi açıklama isteğiyle ona bakmadan konuşmaya devam ettim.

"Bu dolap havayı yutuyor. İçeride tek bir toz taneciği bile yok."

Dolaptan kıyafeti özenle çıkardığımda ona dönmüştüm. Kaşlarını 'yani' dercesine kaldırdığında tekrar ağzımı açtım.

"Sana özeldi bu. Ben seçtim."

Hiçbir şey dememesi dikkatimden kaçmazken kıyafeti askısından çıkarıyordum.

Sonunda kalçasını yaslandığı yerden kaldırdığında bana doğru yaklaşmıştı. Elimde gömleği dururken yapılı vücudunu inceleme fırsatı sunmuştu bu bana.

Kasıklarının üstünde gevşek duran eşofmanı, adonislerini ortaya çıkarmıştı. Resmen bana görsel şölen yarattığının farkında değildi.

Gözlerimi sonunda gözlerine çıkardığımda o zaten doğruca irislerime bakıyordu. Sert bakışlarına yutkunduğumda arkasına geçip gömleği kolundan geçirmesine yardımcı oldum.

Diğer kolunu kendisi geçirince tekrar önüne geçip ona yaklaştım. Ellerim önce pürüzsüz duran gömleğin omuzlarını ve yakasımı düzeltti. Bu sırada yüzüme çarpan nefesi dikkatimi dağıtmaya yeminli gibiydi.

oneshot's  'football Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin