" ම් හ් "
" ශ් නිදා ගන්න මයෙ බේබී හාමු "
මාව තද කරන් බදා ගෙන නිදන් ඉන්න බේබී හාමුගේ ඒ නළලට සිපුමක් තියෙලා ඇද අයිනේ කොට්ටයකුත් බදන් නිදා ගෙන ඉන්න පැටියටත් බැල්මක් දීලා ඒ ඇදෙන් හෙමින් සීරුවට බැස්සේ ඒ දෙන්නට කරදරයක් නොවෙන්න.
පාන්දර දෙකයි. ලාම්පුවේ දැල්ල අඩු කරපු මන් බේබී හාමුගේ දොරත් හෙමීට වහලා මන් මයෙ කාමරේ දිහාට ගිහිල්ලා දොරත් වහගෙන ලයිට් එක දැම්මා. මයෙ ඇද ඇතිරිලි සී සීකඩ එක කොට්ටෙකුත් බිම. ඇදත් අස් කරපු මන් මයෙ ඇස් ගෙනිච්චේ ආපහු සැරයක් මයෙ ඇද දිහාට.
මීට පැය හය හතකට කලින් මයෙ ඇද මටයි මයෙ බේබී හාමුටයි මත් වෙච්ච හැගීම් වලින් පිරිච්ච ආල රග මඩලක් වෙලා තිබ්බා. තනිකරම මයෙ බේබී හාමු මාත් එක්කලා රාග රැගුම් පාන වෙලාවට මන් තරම් වත් පොඩිම ඉවසීමක් නැති තරම්.
අපෙ ආල රැගුමේ අන්තයට යන්නැතුව මගින් නතර කරේ ඒ දවස මට හරි ලස්සන දවසක මගේම පුංචි ගෙදරක මතක හිටින විදිහට ගන්න ඕනී නිසා. ඒත් මයෙ බේබී හාමුට නම් ඒ ගැන වගේ වගක් නෑ. හරි අමාරුයි එයාව මට ඒ වෙලාවේදී පාලනය කරන්න.
ලාම්පු දැල්ල පත්තුත් කරන් ලයිට් එළිය නිවලා දාපු මන් ඇදට පැන්නේ දැන් වත් හොදට නිදා ගන්න. හරි මහන්සි අද මට..........
" කොල්ලෝ කොල්ලෝ කන්න වරෙන්. පරක්කු වුනොත් කෑම නෑ. කොල්ලෝ නැගිටහාන් "
" හරි නැන්දේ එන්නම් "
කමනි නැන්දා ගේ දොරට තඩි බෑවිල්ල නිසා හොද හැටියට නින්ද ගිහිල්ලා තිවුන මට හතට දහයක් වගේ තියෙලා නැගිටුනා. එහෙන්ම කුස්සියේ පැත්තට අඩිය තිබ්බ මන් උණු වතුර කෝප්පයක් උගුරට හලන් මූණ ඩිංගිත්තක් හෝදන් කෙලින්ම ගියේ කෑම මේසෙට.
කමනි නැන්දා අද මුං ඇට දාලා රතු කැකුළු හාල් වලින් කිරිබත් හදලා. උමම්බලකඩයි තක්කාලියි රතු ළූනු කෑලි වලට තෙලේ දාලා හදලා තිබ්බා. ඒ මදිවට කළුවට උයාපු මස් වැංජනයකුත් පැත්තකින් තියෙනවා දකිනකොටත් මයෙ කටට කෙල උනනවා .
YOU ARE READING
අත් වැරැද්ද ( Completed )
Non-Fiction" වීරන්කෙඩුව වලව්වේ පුංචි හාමු අවසරද මට......... පුංචි පැටියගේ චූටි අප්පච්චි වෙන්න " - නිලූෂ සත්සිදු -