Öncelikle merhabalar yeni bir kurguya karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz diğer bölümde görüşmek üzere kocaman öpüldünüz
Şarkımız altaylardan tunaya keyifli dinlemeler .
Sabah erkenden kaltım kahvaltımı yedikten sonra hastaneye uğrayıp bir kaç parça kalan eşyalarımı aldım sonra .ve Hastanedeki arkadaşlarımla vedalaştıktan sonra hastaneden çıktım.
Eve geldikten sonra kalan eşyalarımı topladım. Pek fazla bir set yoktu zaten benim için önemi olan eşyalarımı aldım yanıma. Orda lojmanda kalacağım için esya taşıma derdim yoktu . abimin bir arkadaşı saolsun ayarlanmıştı banada sadece birkaç parça eşyalarımı alıp gitmek kalmıştı .
Akşam yedide uçağım vardı. Hakarete görev yapmak istediğim için tayin istemiştim neyseki çok beklemeden bir hafta içinde tayini çıkmıştı. Arkadaşlarım başta üzülselerde benim mutlu olduğumu gördükleri için pek bisey dememislerdi .Amcam Hakkari de bin başı olarak görev yapıyordu oraya gideceğinden haberi yoktu
.Ona supriz yapmak istemiştim. Umarım çok tepki vermez .orada çalışmamı istemiyordu tehlikeliymiş zarar gormeni istemiyormuş
Babamın emanetiymisim başıma bisey gelse öbür dünyada ona nasıl hesap verirmiş.Defalarca söyledim orda görev yapmak istediğimi ama herseferinde karşı çıkıyordu. Ama busefer haberi yoktu iki aylık bir göreve çıkmıştı haliyle benden haberi yoktu. Ona çok büyük bir supriz olacaktı. Tepkisini çok merak ediyorum..
Uçak saatim yaklaşiyordu valilerimi alıp Aşağıya indim taksi kapıda bekliyordu .Valizlerimi bagaja yerlestirdikten sonra taksiye bindim hava alanına doğru gitmeye başladık.
Hava alanına geldiğimde daha yarım saat vardı. Koltuklardan birisi e oturdum .Anons sesiyle birlikte ayağa kalktım ve uçağa dogru ilerledim .
Uçağa binmistim uykum geldigi için uyu kalmıştım kalktigim da uçak inmek üzereydi. Uçaktan inip valizlerimi aldım ve taksi beklemeye koyuldum onbeş dakika sonra taksi geldi .Valizlerimi bagaja koyduktan sonra taksiye bindim .
Neye gideceksiniz hanım efendi ? Diye sordu.
Abi askeri lojmana gidicem .
Askermisiniz dedi .
Hayır doktorum .
Ha öylemi hoş geldiniz doktor hanım.
Sağolun dedim eve başımı cama yasladım akıp giden yolla dalmışım ki taksicinin sesini duydum .Geldik hanım efendi .
Taksi ücretini ödedikten sonra lojmanda dogru ilerledim 26 nolu katta kalacağını söylemişti abimin arkadaşı .
Kapı görevlisiyle kısa bir konuşmadan sonra anahtarı aldım .geleceğimden haberi varmış. Ali abi söylemiş .bina dördüncü kataydı.Asansore bindim dördüncü kattın tuşuna bastın. Yukarıya çıkayım beklerken birden kapı açıldı. 1.80 boylarında yada daha uzun boylu sarışın üzerinde üniforma vardı.
Daha fazla bakmadım adama yoksa yanliş anlayabilirdi o beşinci katın tuşuna bastı .Ben dördüncü katta indim .anahtarları kapının kilidini yerleştirip kapiui açtım içeriye girdiğim de salonda l şeklinde bir koltuk vardı .mutfağı gayet normaldi .zaten tek kalacaktım bana yetiyordu .
Yol beni acıktırmıştı mutfa gittim bireyler atıştırmak için ama dolap boştu .markete gideyim en iyisi dedim siyah kapşonlu çeketimi giydikten sonra asansöre binip zemin katta indim kapısına marketin yerini sordum .tarif ettiği doğrultuda markette ilerledim .
Market kapanmıştı. Amcalar dönmüştü görevden askeriyede işleri biraz daha uzun sürerdi genelde görevden döndükten sonra konuşurduk.
Aramadığın göre halla askeriyede .Ona güzel bir supriz yapmadım dedim evini biliyordum daha önce gelmiştim zaten kapsonumu başıma geçirip amcamın kaldığı eve doğru ilerledim
.Arkamdan bir ses duydum dur alçak hayın diye üstüme alınmadım ve devam ettim tam osirada bir silah sesi duydum vf kolumda bir sizlama ve ıslak hissettim .Asker bana dogru koşuyordu yanıma geldi ve kolumdan tuttu .
"Şiirden kurtulamayacak miyiz kokunuz bir kurumadı alçak vatan hainleri "
Bıraksana kolumu .
"Oldu başka bir emriniz var mıydı terörist hanım "
Ne teröristi ben terörist falan değilim bırak kolumu .
"Aynen teröriste bej teröristin diyo zaten "
Kolumdan sürükleyerek beni askeriyeye soktu alın şu teröristi. Ben albayi Arıcam gelsin belki sorguya çeker bir şeyler öğreniriz "
Sen laftan anlamiyormusun terörist değilim diyorum .
"Aynen bende bu dediğine inayim öylemi çok beklersin. Vatan haini senin gibilerin kokunu kurutmak gerk "
Ya sabır sen ne laftan anlamaz bi adamsın tekrar ediyorum ben terörist değilim.
"Senin gibilerin anası babasıda vatan hainidir "
Artık sabrımı taşıran son nokta aileme llaf edişiydi elimi kaldır ata bildiğim kadar sert bi tokat attım ona .Bana ettiğin herşeye susarım ama aileme dil uzatma.
"Sen kimsin bana tokat atıyorsun karşında kim var senin haberin varmi .?"
Kimsen kimsin beni ilgilendirmiyor sakın bir daha ailem hakkında tek kelime etme .
Şimdi bir bıçak ve çakmak ver bana ."Başka bir emriniz var mıydı "
Hayır bıçak ve çakmak yeterli kuşunu çıkarmama
Vericekmisin artık. Bak şimdi benden korktuğunu düşüncem.
"Ne korkacak senden "
Ver ozaman cebinden bir çakı ve çakmak çıkardı.
Çakmağı yak şimdi sabır çektiğini gördüm burnundan soluyorfu resmen çakmağın ateşiyle bıçağın ucunu isitik .ceketimi çıkartıp
vurulan kolumu dogru götürdüm bıçağı birden koluma soktum canım cik yandı bağırmak istedim ağlamak istim ama beni teselli edecek kimsem yoktu gözümden biç yaş firar etti o görmeden hemen sildim vr kurşunu kolumdan çıkardım.Dik8s ipi varmi var dedi bana uzattı pür dikkat beni izliyordu
.açıkçası rahatsız oldum bakışlarından .be bakıyorsun dön önüne dedim
."Senin gibi soğuk kanlisini ilk defa gördüm dedi .osirada kapı açıldı.
Hoş geldiniz al bayım dedi uyuz yüz başı.
Hoş buldum yüz başı dediğin terörist nerde ?
Beni gösterdi.
Göz göze geldik Asena dedi
Amca dedim .
Bugünlük bu kadar diğer bölümde görüşmek üzere kocaman öpüldünüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR
Non-FictionDövmenin özel bir sebebi varmi çünkü bu dövmeden sadece ikitane yapıldı. Evet benim için çok önemli birinin hatırası ve sen nerden biliyorsun ikitane olduğunu dedi.Aynisi bende var dedim ve tişörtümü hayır aşığa indirdim kalbimi üzerinde bir mühür...