32.

20 2 0
                                    


MERHABALAR YENİ BİR BÖLÜMLE BEN GELDIM NEYSE BUGUN FAZLA UZAADQN BOLUME GECELIM KUSURA BAKMAYIN GECIKTI BIRAZ ANCA YETIŞTIRE BILDIM .

Kapının pervazında nehir vardı yamanın yanından ayrılıp ayağa kalktım.

"Şey "

Ney nehir hemşire senin kapı çalma aletinden haberin varmı yada kapı çakmak nedir ?

"Kusura bakmayın birden odaya girdim yaman bey sizin yanliz olduğunuzu sanıyordum. "

Anlamdım yamanın oda da yanliz olması mı size bu cesareti veriyor .Lütfen dışarı çıkar mısınız yaman üzerini değiştirecek.

"Seh kusura bakmayın yaman bey nasılsınız iyisiniz inşallah "
2

Nehir hemşire üzerini değiştirsin şimdi salona gelicek zaten orda hal ve hatırını sorarsınız. Şimdi rica ediyorum dışarı c çıkarmasınız .

"Peki "

Değip odadan çıkmıştı şeydir yol şunun saçını başını ama ben neyseki şeytana uymuyorum .

Sende üzerini değiştir ben iki dakika mutfağa geçicicem sen üzerini değiştirince bana mesaj at ben sana yardıma gelirim .

"Bi şey sorucam ama kızmayacaksın tamam mi. "

Böyle sorduğuna göre kesin kızacam ama gönder gelsin dinliyorum .

"Sen acaba az önce beni mi kıskandın yoksa bana mı öyle geldi bence bana öyle gelmedi sen beni kesin kıskandın. "
1

Yaman bak nehir zaten beni sinir etti sen de artırma istersen çünkü bundan karlı çıkarsın öbür türlü yanarsın.

"Ben zaten yandım bir çift orman gözlü yare "
6

Yumuşatmak yok yumusamk yok

Bakıyorumda vurulmak sana iyi gelmiş şair olmuşsun sen .

"Beni vurulmak değil senin aşkın şaiir etti ."
2

Ben çıkıyorum sen de üzerini değiştir .

Dedikten sonra odadan çıktım ardımdan güldüğünü isitmisttim .

MÜHÜR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin