MERHABAAAA YENI BÖLÜMLE BEN GELDIM KUSURA BAKMAYIN KAC GÜNDÜR BOLUM ATAMADIM HASTAYDIM ATMAYI COK ISTEDIM AMA COK KOTUYDUM BU GUNDAHA IYI OLDUĞUM ICIN BÖLÜM YAZDIM NEYSE FAZLA UZATMADAN ATICAM BOLUMU KEYIFLI OKUMALAR .
YORUM VE OYLAMYI UNUTMAYIN🤭Yüz başı yanımızdan ayrılıp evine gitmişti. Akşamki maçı lojmanın altındaki spor salonunda izleyecektik. Aslında orda spor salonu olduğunu bile bilmiyordum ama neyse önemli olan maç izlemek .
Bizim alacağımızdan adım kadar eminim ama benim canım abim kendilerinin kazanacağını iddia ediyor işte bunu akşam görücez. Maç için bir şeyler almak için markete gitmem gerekiyordu .
Anahtarımı alıp abime markete çıkacağımı söyledim abimde dikkatli olmam gerektiğini gerekirse kendisinin de gelebileceğini söyledi ama buna gerek yoktu .abime buna gerek olmadığını söyledim ve evden çıktım.
Kardan çıkınca yüz başı da evden çıkıyordu.
"İyi akşamlar doktor ."
İyi akşamlar yüzbaşı nerye gidiyorsun tabi özel değilse akşam maç özlemez ya ondan sordum .
"Markete gidiyorum akşam ki maç için bir şeyler alacam. "
Öylemi ben akşam için markete gidiyordum evinde bir kaç eksiği vardı gitmişken onları da alayım dedin senin için sorun değilse eyer beraber gidelim .
"Yok ne sorunu beraber gidelim.
Sen Beşiktaşlıydın değil mi yani abinle konuşurken öyle duydum ."
Evet Beşiktaşlıyım abimle bunun yüzünde çoğu defa kavga ederdik ama işini sonunda konu tatlıya bağlanırdı.
Bu arada akşam bizim dışımızda kim olacak ona göre alış veriş yapalım. Eksiklik olmasın ayıp olur gelecek olanlara .
"Aslan üsteğmen,Yağız yüzbaşı, Yüzbaşı Nevra,Üsteğmen Murat bildiğim bu kadar onun dışı da gelecekleri bilmiyorum .
Alacaklarımızdan fazla alırız gelen olursa en azından eksiklerimiz olmaz."
Tamam dır dediğin gibi biraz fazladan alalım. Dedikten sonra asansöre binip Aşağıya indik .
Lojmandan çıktıktan sonra market bura ön beş dakika olduğu için araba yerine yürümeye karar verdik . Kisa bir süre yürüdükten sonra markete varmıştik .
İkimiz de birer araba alarak reyonlara dogru ilerledik bir kaç çeşit cips onun dışında da içecekler aldık. Markete reuonlar arasında gezerken karşımızda bize doğru gelen nehir hemşire vardı .
Bize doğru gelip merhaba nasılsın yaman bey demişti beni görmezden gelerek.
"İyim nehir hanım teşekkür ederim "
Sanırım evde ihtiyaçlarınız bitti bunu için mi geldiniz markette .
"Öylede denebilir aslında akşamki maç için bir şeyler almak için asenayla markete gelmiştik "
demişti yüz başı ne demişti o asenayla ismi mi kullanmıştı hemde hanımı kullanmayarak vay be .Ben kendi düşüncelerime dalarken nehir yüz başının bana ismimle hitap etmesinden dolayı baya bir bozulmuştu.
1A öylemi Asena hanımda mi gelmişti dedi samimiyetsiz nasıl görmüyor beni Yamanın yanındaydım.
Evet nehir hemşire ben de geldim nasil beni görmedin anlamdım görünmez de değilim ki .
Yani yaman beyi görünce tek geldi sanmıştım. Bu arada akşam maç mı var demiştiniz.
Evet maç var akşam neden sordunuz nehir hanım dedim .
Hic öyle bizde akşam bir şeyler yapalım diyorduk bizimkilerle eğer sorun olmada size katıla bilirmiyiz .demişti geçen maç karşı ı takım gol atınca sevinen nehir .
"Yok sorun olmaz gelebilirsiniz bu arada kaç kişisiniz "
Alti kişi olucaz demişti nehir .
Tamamdır ozaman akşam görüşmek üzere nehir hanım dedikten sonra yanlarında ayrılarak kasaya gelmiştim .Önümde iki ,üç kişi vardı onları sırasının bitmesini bekliyordum .
Arkamda birinin varlığını hissettim. Arkama döndüğümde yüzbaşı vardı. Nehrin nerde olduğunu bilmiyordum şahsen beni ilgilendirmiyordu da sadece fazla itici geliyordu bana .
Sıra bana gelmişti eşyaları bir bir kasadan geçtikten sonra ödemeyi yapmıştım. Kasada geçen günkü kız yoktu bu sefer başka biri vardı. Kadından ricada bulunacaktım araba için ama daha fazla burda durmak istemediğim için eşyalarımı alıp kapıda yüzbaşıyi bekledim. Gitmen
doğru olmazdı sonuçta beraber gelmiştik. Beş dakka geçmeden yüzbaşı da ellerinde poşetlerle çıkmıştı markete beni gördüğüne şaşırmıştı. Sanırım gittiğimi zanetmiştti. Yanıma geldiginelde beraber lojmana doğru yürümeye başlamıştık.
KESTIKKKKKK ŞİMDİLİK BI REKLAM ARASI VARASIM DIGER BOLUMDE GORUŞMEK UZERE KENDI IZE COK COK IYI BAKIN HEPINIZI KOCAMAN ÖPTÜM 💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR
NonfiksiDövmenin özel bir sebebi varmi çünkü bu dövmeden sadece ikitane yapıldı. Evet benim için çok önemli birinin hatırası ve sen nerden biliyorsun ikitane olduğunu dedi.Aynisi bende var dedim ve tişörtümü hayır aşığa indirdim kalbimi üzerinde bir mühür...