25.

23 3 0
                                    


MERHABALAR CANLARIM YENI BİR BÖLÜMLE GELDIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ NEYSE FAZLA UAZATMADAN BOLUME GECELIM KEYIFLI OKUMALAR DIGER BOLUMDE GORUSMEK UZERE OYLAMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN KOCAMAN ÖPÜLDÜNÜZ.

Yamanın üzerinden kalkıp hemen ordan ayrıldım hızlıca lojmana girdim . Aklım almıyordu nasıl oldu böyle birsey .Ben bu adamın yüzüne nasıl bakacaktım onu geçtim kalbin neden bu kadar hızlı atıyordu yörüngesini kaybetmiş gibi.

Lojmaan girdikten sonra asansöre binip kendi dairenin oldu katın tuşuna basıp yukarıya çıktım. Asansörün kapısı aclinca hızlıca indim .

Elimdeki anahtarı kapının deliğine sokmaya çalışırken ellerimden düşmüştü. İşte o zaman ellerimin titredigini fark ettim neden bu kadar heycanlanmistim ki bu adamın hayatımda ki etkisi neydiki of

Allah'm ya napicam ben keşke yer yarılsa da içine düşsem ya bu kadar rezil olmazdım. Nerden çıktıysa o köpek. Kendimle olan kavgam bitince yerdeki anahtarı alıp kapının diline sokup açmıştım.

Hemen kendimi içeriye attım. Ondan uzaktim amam kalbim hala deli gibi atıyordu. En korktuğum şey başıma mı gelmişti yoksa ona aşık mı olmuştum olamaz olamaz böyle biseyin olması imkansız hem ben çocukluğuma ihanet edememem.

Kendimle çelişki bir türlü bilmiyordu kendime gelebilmekicin hemen duşa girdim soğuk su açtım ve tüm iliklerime hissedene kadar soğuk suyun altında durdum .

Gözlerim her kapattığımda o sahne geliyordu gözlerimin önüne her nekadar inkar etsemde ona çoktan aşık olmuştum. Korktuğum başıma gelmişti işte ya o bana karşı aynı duyguları besleniyorlar o zamn ne yapardım ben .
3

YAMANIN ANLATIMIYLA...

Az önce ne olmuştu öyle Asena köpekten kaçarken bana çarpıp üstüme düşmüştü ve hiç tahmin edemediğim bi şey olmuştu onun dudakları düşerken benim dudaklarımla bulunmuştu.

Asenanin saclari ikimizinde yüzünü kapattığı için kimse bunu fark etmemişti. Buna sevinsem mi sevinmesemi bilemedim.

Asena üzerimden kalktıktan sonra yüzüme bile bakmadan lijmana girmistti .O giderken arkasından baka kalmıştım. Bizimkilerin yanına gidecektim ama vbana tezat olan kalbim deli gibi atıyordu.

Kendime gelebilmek için tekrar spor salonuna girdim lavaboya gidip elimi yüzümü yikiyacaktimki aynadaki yansimamla kala kalmıştım dudaklarımda asenani ruju vardı. Ellerim ister istemez oraya gidiyordu .
2

Bu hayata sadece bir kadın kalbimi bu denli hizlandirmistti . Asenalarla maç izlediğimiz gün bizimkiler gol atınca Asena bana sarilmisti işte ilk kez o zaman kalbim bana ihanet etmiş ve deliği atmıştı ve bu gün yine aynı kadın benim kalbimin atış sesi olmuştu.

MÜHÜR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin