b_2

538 33 6
                                    

Öncelikle merhabalar yeni bir bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz diğer bölümde görüşmek üzere kocaman öpüldünüz.

Amca dedim .

"Senin ne işin var burda Asena,ne zaman geldin bana neden haber vermedin ?

Yeni geldim üç saat falan oldu .

"Burda ne işin var koluna ne oldu ?"

Tayini buraya istedim sizden ayrı kalmak istemiyorum artık.
O

rda kimsem yok yapa yalnızım annem ,babam ,sen ve Fırat da burda .Daha fazla ayrı kalmaya tahammülüm kalmadı lütfen benide anla amca .

"Kızım başına bisey gelecek diye korkuyorum sen bana kardeşimin emanetsin. Başına bisey gelse naparım ben :

Amca bunları sonra konuşsak olur mu açlıktan bayılmak üzereyim. Burda kebapçı varmı ?

"Var kızım buraya isteyelim "

Olur amaca bi buçuk kıyama iste

Kiyma? Dedi yüz başı

Adanada kebaplar kiyma olarak söylenir tavuk kiyma yada et kiyma gibi .

Anladım dedi .

Amca yengem nasıl uzun zamandır görüşmüyoruz. Telefonla konuşuyoruz ama yüz yüze en son  geçen sene

Yengende iyi kızım seni gördüğüne çok sevinecek .

Amca Fırat a söyleme geldiğimi en azından şuanlık bilmesin .

Tamm kızım sen nasıl istersen .

Yarım saat sonra

Yemekler gelmişti kurt gibi açılmıştım direkt yemeye başladım .tabi yanında olmasa olmazı salgamda vardı. Yemekleri yedikten sonra eve geçelim dedik amcam onlara gitmem konusunda ısrar etsene ben kabul etmedim üstüm başım batmıştır kıyafetlerim kan içindeydi. Bu yüzden kabul edemezdim .

Amca bu akşamlık beni mazur gör ama söz yarın gelicem .

Kızım buraya yeni geldin evi ayarladin mi nerde kalacaksın ?

Evet amca evi buraya gelmeden önce ayarlamistim .Saolsun fıratın bir arkadaşı yardımcı oldu lojmanda bir ev ayarladı.

Anladım kızım seni yaman bıraksın .

Gerek yok amca hem lojman buraya yakın kendim giderim hem işi vardır yaman komutanın.

Yok kızım götürsün seni

Gerek yok amaca dedimya yakın buraya .

Tamam kızım nasıl istersen ama yarın mutlaka geleceksin yoksa bozuşuruz...

Tmm amcacım

Askeriyede çıkmıştım yavaş yavaş lojmana dogru gidiyordum .Üstümde bi yorgunluk vardı uçakğıydı uyuz komutaniydi baya bi yorulmuştum eve geçip duş aldıktan sonra diret kafayı gömüp uyuyacaktım.

Duşumu aldıktan sonra yatağa geçtim.
Üstüme askılı bir atlet altında kısa bir şort giymiştim.

Başımı yastığa koymakla kapının çalması bir oldu kapı çok sert çalıyordu. Kapıya doğru gidip açtım karşımda yüz başı vardı.

Gecenin bu vaktinde kapımı bu şekilde  çalmanın önemli bi gerekçesi vardır.

Şehrin horosinde bombalı saldırı yapılmış yaralılar va içeride hamile bir kadın var doğumu başlamış hemen gutmemis gerekiyor .

Tamam üstüme bir şey alıp geliyorum .
Altıma uzun bir eşofman ve çeket gidim ve evden çıktım. Yüz başıyla birlikte arabaya binmistik patlamanın olduğu yere  gidiyorduk .

Yarım saat içinde gelmiştik burası mahşer yerini andırıyor du .Arabadan inerken inmez doğum yapan kadının yanına gitmiştim. Bir kadın doğum uzmanı olmasamda biraz bilgim vardı.

Doğumu çoktan başlamıştı .adın ne güzelim

Ay  ayse dedi zorlanarak
Ayse bak şimdi biraz daha ıkın az kaldı ıkın ve derin derin nefes al az kaldı geliyor kızın hadi biraz daha bak çok az kaldı azıcık daha dayan geliyor kızın geldi sonunda .çok güzel kızın maşallah aynı sana benziyor .

Kızımı senin adını vericem umarım oda ilerde senin gibi başarılı bir kadın olur .

İnşallah kızın ilerde benden daha iyi yerlere gelir .dedikten sonra yaralıların olduğu yer gitmek için ayaklandım  birden gözlerim karadi kendime gelmek için biraz bekledim .biraz geçesede hala başım dönüyordu.

Yüz başının sesini duydum bir şeyler diyordu ama.basim okadar dönüyordu ki ne dediğini algılayamadim .

Kolunkaniyor doktor dedi .

Ne kolum mu kanıyor bende neden başım dönüyor diyorum .gözlerim kararıyordu bacaklarım beni taşımıyor du artık .dünya gittikçe kararmaya başlamıştı en son hatırladığım birin beni tuttuğuydu sonrası ise saf bir karanlıktı .


Gözümü açtığı.da beyaz bir tavanla karşılaştım. Osirad birinin sesini duydum .

Uyanmışısın dedi .

Sesini sahibine bakmak için bakışlarımı tavandan çekip. Sesin geldiği yöne doğru çevirdim bakışlarımı. 

Yüz başıydı.
Ne oldu bana en son hatırladığım aysenin doğumunu yapmıştık sonrasında diğerleriyle ilgilenmek için askerlerin olduğu yer gidiyordum sonrasını hatırlamıyorum.

Dikişler patlamış bu yüzden de bayıldı.

Anladım.dedim o sırada kapı çaldı .Kapı açıldığında tanıdığım bir sureti görmüştüm gözlerindeki öfke bütün hastaneyi yakacak cinsten di.

Senin ne işin var burada neden bana geldiği söylemedin. Kolun hali ne sen nezaman beni dinlemeyi öğreneceksin. Sözlerimin senin için hiç mi kıymeti yok ha
Dedi

Fırat bak sana söyleyecektim ama fırsatım olmadı. Sana söz veriyorum herseyi anlatamam dedim.

Umarım sen bundan bi çık alicam senin boyumun ölçüsünü Dedi.o sırada bize garip garip bakan yüz başı odadan çıktı.

SIZCE KIM BU FIRAT ?

Şimdilik kestik bu bölümlük bu kadar diğer bölüm görüşmek üzere hoşça kalın diğer bölümde görüşmek üzere

MÜHÜR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin