27.

23 2 0
                                    


Merhaba canlarım yeni bölümle geldim umarım beğenirsiniz diğer bölümde görüşmek üzere kocaman öpüldünüz ve lütfen oylamqyi ve yorum yapmayi unutmayin ...

Uyandığım da saat öğrenin onikisiydi .

Yataktan kalkıp banyoya girdim elernmi yüzümü yıkadıktansonra üzerime rahat birseyler giydim .Birseyler yemek için kendimi zorladım ama boğazımdan inmiyor du .

Aklım yamanda kalmıştı. Nedenini bilmiyorum ama ona bisey olmasından deli gibi korkuyordum .Döndüğünde benimle önemli birsey konuşacağını söylemişti.

Açıkçası çok merak ediyordum .Tek temennimin onun sapasağlam geri dönmesi.

Aslında ona karşı olan duygularını söylemem lazım zaman bizim için çok önemli ne zaman ne olacağı Beli değil bu yüzden ne kadar erken davranırsan o kadar iyi olacaktı.

Düşüncelerimden sıyrılıp peranin yanına gitmeye karar verdim .Anahtarımı alarak evden çıkıp yan dairenin kapısını çaldım. Kisa bir süre sonra Kapıyı açmıştı pera .Beni beklemiyordu sanki .

"Asena abla ne oldu sana iyimisin ne bu halin kim yaptı bunu sana "

Ablacım vallahi çok uzun hikaye sonra anlatırım eyer hazırsan bize geçelim.

"Asena abla çay yaptım gel içelim sonra geçeriz.."

Bak cah benim kırmızı çizgimdir beni can evimden vurdun içelim bakalım çay.

Dedikten sonra İçeriye girdim ilk kez yamanın evine giriyordum aslında burda olmaması beni çekindirsede peranin kalbini kıyamazdım. İçeriye girdikten sonra ben salona geçtim ve etrafı inceledim .

Aslında benim evim gibiydi iki artı birdi ama dekorasyonu çok hoşuma gitmişti. Salonun duvarında kartal deseninden oluşan bit saat vardı aynısı benim Adana'daki evimde vardı. Beşiktaş taraftarı olduğunu biliyordum Aslında beni ona çeken nedenlerden biri de buydu .Hayalimde kocamın Beşiktaşlı olmasını çok istiyordum onunla birlikte maç izlemeyi ,maça gitmeyi yada maç bittikten sonra maçın kıritiğini yapmayı ben düşüncelere dalarken peranin sesini duymuştum.

"Abla iyimisin "

İyiyim canım sadece dalmışım.

"Anladım abla çayını getirdinde sekerlimi şekersiz mi içersin. "

Şeker kullanmıyorum .

"Tama abla "

Dedi ve şekerliği mutfağa görürdü.

Eşyalarını hazırladın mi ?

"Evet bir kaç parça aldım yanıma."

İyi ozaman çay içtikten sonra geceriz olurmu .

MÜHÜR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin